svar på kommentarer.

L om My life was easy I chapter 13 I You're so beautiful when u sleep.:
hej ;)
jag undrar om det du har berättat lite i din novell är saker som du själv har uppleft ? vad för några saker då ?


svar: Jag har upplevt nästan allting som jag berättar i denna berättelsen, förutom att jag har en normal pappa och att det inte fanns någon kille för mig som stöttade mig. Men asså det dramatiska har jag genomgått, därför kan jag förklara och skriva det på ett annat sätt.

26 November, 21:43
Jasmine om My life was easy I chapter 13 I You're so beautiful when u sleep.:
hej, du kanske inte vet hur man sätter in låtar från yt till bloggen? vill bara hjälpa dig så du inte behöver lägga in en länk, menar inget illa vill bara hjälpa dig (:

1. gå in på låten du villha.
2. tryck på dela.
3. sedan trycker du på bädda in.
4. kopiera den blåa texten.
5. gå in på bloggen , inlägg etc.
6. Tryck på HTML och klistra in koden.

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/47oIIt7IJ48" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

7. ändra height="315" till height="25"

tryck på uppdarera och voila! :D

btw, din novell äger! (:



Svar: Tack så mycket för omtanken, men det är något fel på vår blogg, jag brukar göra så på andra bloggar, men denna funkar det tyvärr inte på. Men somsagt tack så mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har börjat göra gratis header nu så kolla in hit om du är intresserad

http://portfoliostyle.blogg.se/2011/december/fram-till-jul.html#comment

2011-12-04 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0