Do you remember me? Kapitel 118

Jag var helt slut så jag drog av mig mina kläder och skulle precis ta på mig mitt nattlinne när jag hörde att Justin resa sig upp ifrån sängen, jag hoppade till eftersom jag inte visste att han var där.
Han gick med sexiga steg emot mig, han blick var fast i mina ögon, det gjorde mig upphestad på något sätt.. jag kanske inte var så trött iallafall?


Justins perspektiv:
Jag gick med lätta steg emot Zoé med blicken fast i hennes gröna mystiska ögon.
Dom ögonen som gjorde mig galen, dom kurvurna som fick mig att gå ner på knä.
Hela hon är så jävla perfekt.
När jag väl var framme vid henne så tog jag ett stadigt grepp om hennes midja samtidigt som jag böjde mig ner emot hennes hals som jag sedan kysste lugnt och nätt.

Jag kände hur Zoé rös och det gjorde mig extremt upphetsad.
Jag började kyssa henne lite vildare och så småningom bar jag upp henne emot väggen samtidigt som jag letade mig fram till henne fylliga läppar.
- Jag .. vill... ha ... dig...nu..
Fick jag fram genom stöningar.
Zoé avbröt det hela och kollade på mig med ett sexigt flin.
Jag kollade henne djupt i ögonen och jag började sakta gå emot sängen.
Påvägen ditt kysstes vi extremt intensvit och snart kände jag hennes mjuka tunga tränga sig in i mun.
Min egna tunga letade sig fram i hennes mun samtidigt som jag började massera hennes tunga med mig egna.
Jag hade verkligen saknat känslan av att få känna den upphetsningen.
Jag kände hur mitt stånd sakta började smyga fram under mina byxor, men jag skämdes inte.

Utan tvärtom.. Zoé kollade på den och sedan på mig igen.
Hon kysste mig passionerat och jag log samtidigt.
Jag är verkligen den lyckligaste personen på världen.
Samtidigt som vi kysstes så höll jag mina händer på hennes rygg, jag började närma mig hennes knäppe på BH och jag drog sakta upp den med en hand..
Ja jag kan sånt..:$
Zoé kollade mig i ögonen samtidigt som jag sakta drog av hennes BH.
Jag beskådade hennes bröst med stora ögon.
Dom är verkligen stora nu när hon ska ge Lupita och Adrian mjölk..
- Shit..
Viskade jag tyst och kände hur jag bara ville ha henne mer och mer för varje sekund som gick.
Zoé skrattade tyst och tog tag i min tröjkant.
Han backade lite så hon var nere vid tröjkanten nu och sakta började hon dra upp min tröja samtidigt som hon kysste mina magrutor. Jag blev bara kåtare och kåtare och tillslut kunde jag inte hålla mig längre.
Jag drog upp Zoé och kysste henne hårt.
Sedan vände jag mig om för att leta en kondom.
- perfekt!
Viskade jag för mig själv när jag fann en kondom på sovbordet.
Zoé tog tag i den och log sexigt.
Sedan kysste hon mig på magen exakt på samma sätt som innan men stannade vid min byxkant.
Hon drog sakta ner mina mysisbyxor och jag började att andas tyngre,
Hon smekte min mage samtidigt som hon drog ner mina kalsonger med den andra handen.
När jag var bar på underdelen så tog hon ut kondomen och tog sedan tag om min penis.
Jag stönade låg och vek mig av den underbar känslan.
Hon satt på kondomen samtidigt som hon smått smekte den.
Jag stönade högt och när hon väl var klar så rullade vi runt så jag låg på henne.
Jag kysste hennes ena bröst samtidigt som jag smekte det andra.
Zoé stöndade högt och man såg att hon njöt.
Jag gick längre och längre ner och när jag var framme vid hennes troskant så tog jag tag i den med mina tänder och drog sakta av hennes troser med munnen.
Zoé skrattade samtidigt som hon stönade och jag viskade stolt.
- Man är ju proffs.
Zoé bara skrattade som svar och jag började att smeka hennes underliv samtidigt som jag hade smekte hennes ena bröst.
Nu kunde jag verkligen inte vänta längre så jag la mig på henne och stoppade in den.
Både jag och Zoé stönade högt samtidigt som jag började röra mig i en rytmisk takt.

Känslan går inte att beskriva...
Efter ett tag kom Zoé och strax efter kände jag hur mina muskler spändes och jag kom.
Jag pustade ut av den underbara känslan och rullade av Zoé som hämtade efter andan.
Vi låg så ett tag sedan viskade jag låg.
- du var underbar älskling.
Zoé log stort emot mig och svarade:
- nej älskling, vi var underbara tillsammans.
Jag skrattade åt hennes gulliga svar och kysste henne sedan ömt.
Det tog inte lång tid innan vi båda somnade.
Utmattade till max..
Undra vad morgon dagen har för överraskningar.

Dagarna rullade på och vi hade det jättemysigt.
Vi hade myst och lek hela dagarna och jag njöt av varenda sekund.
Just idag är det en väldigt speciell dag..
Idag är det första dagen som Lupita och Adrian ska få komma ut i världen.
Jag och Zoé ska nämligen ut och shoppa kläder till dom eftersom vi ska ha besök av våra släkter ikväll.
- Zoé?
Skrek jag ifrån ovanvåningen.
- Ja?
Svarade Zoé svagt och jag hörde hur hennes trappsteg blev tydligare och tydligare.
- Vad ska dom ha på sig?
Zoé kom in i rummet där jag satt med Lupita i famnen och försökte välja kläder.
- Amen älskling,
Sa Zoé och skrattade lågt, sedan gick hon fram emot mig och öppnade deras garderob.
Zoé plockade fram först en outfit till Lupita, den var riktigt snygg men jag menar Zoé är ju mode intresserad så?

I bebis storlekar såklart.
Sedan valde hon outfiten till Adrian som också blev skitsnygg.

Samma här såklart.
När vi var färdiga med dom så tog Zoé på sig:

Väldigt snyggt.. som alltid!
Tillsist var vi alla klara.
Jag hade på mig:

Jag tog tag i Adrian och Zoé tog Lupita.
Vi hade bestämt oss att inte ta med någon vagn eftersom att det skulle bli så klumpigt och det fanns ju kundvagnar så vi hade bara varsin åkpåse till dom.
Jag låste dörren och hoppade sedan in i förar sätet.
Zoé spände fast tvillingarna sedan gick hon och satt sig.
- bältet?
Sa jag som en ren reflex..
- check!
Svarade Zoé och jag log.
Tänk att jag kör här i en bil, med min egna lilla familj.
Vi har iförsig inte flyttat till ett eget hus än.. men det kommer nog snart!
Under hela vägen dit satt jag och Zoé och sjöng med låtarna på radion.
Det var massa bra låtar och jag kände att jag verkligen saknade mitt jobb..
men samtidigt njöt jag av varenda sekund tillsammans med min familj.
Helt plötsligt var vi framme så jag stängde av motorn och kollade på Zoé som sa:
- är du redo?
Jag log och svarade:
- älskling, jag är född till att vara redo..
Zoé bara flinade och sa:
- pss..
Sedan hoppade vi ut ur bilen, för första gången ..
Som en hel familj...
olala... kåtkapitel..
gillas eller inte?
komentera!
lovar att jag ska bli bättre med uppdateringen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt!



//ebba :D

2011-09-08 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0