Do you remember me? kapitel 121

Jag gav ifrån mig ett svagt leénde och suckade djupt.
- Justin?
Sa jag svagt.
- Ja min ängel?
Jag log åt hur gullig han var och sa sedan:
- Jag har pratat med Scooter och vi har bestämt en sak..
- Vadå?
Svarade Justin extremt nyfiket som alltid..
- Jo..

Justins perspektiv:
Jag kan inte fatta att Zoé har gjort allt detta för mig..? Hon är verkligen den bästa frun man kan ha genom alla tider. Jag kom tillbaka till verkligheten av att Zoé gav mig en nätt puss. Jag återblickade de sekunder då Zoé hade berättat vad hennes och Scooters plan var.

- Justin?
Sa Zoé svagt.
- Ja min ängel?
Zoé log mot mig och svarade sedan:
- Jag har pratat med Scooter och vi har bestämt en sak..
- Vadå?
Svarade jag extremt nyfiket som alltid..
- Jo..
Jag kollade ännu mer otåligt på Zoé som bara log.
- jo.. alltså jag ser ju hur mycket du saknar din karriär och..
Jag kände hur allt bara snurrade inom mig.. tänk så vill hon att jag ska fortsätta utan henne, eller så vill hon kanske skiljas... vafan Justin, hur fan kunde du vara så jävla egoistisk..
Allt kändes så oklart och jag lyssnade osäkert på Zoés fortsättning.
- och vi har bestämt att du ska ut på en worldtour..
Jag kände hur sorgen slog mig.. hon vill att jag ska lämna dom.. Jag skulle precis försvara mig med att säga " nej jag vill vara med er, ni är mitt allt "
Men blev avbruten av att Zoé sa:
- jag är inte klar älskling, jag ser vad du tänker! Jag vill inte att du ska lämna oss....
Jag kände hur sorgen omvandlades till något mycket bättre.. LYCKA!
- så vi följer med..
När Zoé sa de 4 orden så visste jag inte vad jag skulle göra.. Jag gav ifrån mig ett högt glädjetjut och började hyperventilera. Zoé bara skrattade åt mig och jag tog ett nätt tag om hennes kinder och kysste henne med en lång och passionerad kyss.
Nu kan livet inte bli något annat är bättre.

Jag kom på mig själv att jag satt och log med världens fånigaste leénde.
Jag längtar så otroligt mycket tills allt börjar... det kommer allt bli helt awesome!
Mer hann jag inte tänka eftersom att john blund besökte mig och jag somnade in i en djup sömn.
" RIIIIIIINNGGGG "
Jag reste mig hastigt upp ur sängen för att kolla vad det var som hade stört min sömn.
" RIIIIIIIIIINNG "
Jag vände mig mot mitt nattbord och såg att min mobil låg där och ringde, jag lyfte sakta upp den och tryckte på svaraknappen.
- Yo bro.. i´ts Usher.
- Yooo man.
- Whatzup?
- Nothing, man i was sleep'n
- Haha, well u have 2 wake up now bcuz we have to practice 4 your tour.
Jag kände hur ett glädjeskutt spreds i min kropp och jag svarade:
- yeah! see u in 10.
Klick..
Jag la ner mobilen och smög sakta in till badrummet, där duschade jag av mig snabbt sedan gick jag ut och valde outfiten för idag. Precis när jag var klar så började Lupita att skrika. Jag sprang in till barnkammarn och tog upp henne samtidigt som jag sa:
- schh honey, daddy is here..
Lupita slutade skricka och jag pussade henne nätt i pannan, jag som var van vid barn förstod att hon var hungrig, så jag gick in till vårt rum med Lupita i famnen och skakade försiktigt om Zoé.
- Baby, Lupita is hungry.


Bilden till höger.
Zoé kollade sig förvirrat omkring men när hon såg oss så log hon med det vackraste leéndet som existerar.
- well,well.. she sertant is..
Jag log och gav Lupita till Zoé och sedan satt jag mig ner i sängen brevid Zoé och gav henne en snabb kyss.
- where're u goin' ?
- Usher called, they want me 2 come so that we can practice 2 my tour.
Zoé log stort och sa sedan:
- Well, it sounds like Lupita wants 2 come n see her dad sing, nije istina Lupita?( inte sant Lupita?)
Jag log och sa sedan:
- well, hurry up than.
 
Zoé log och jag reste mig upp för att hämta Adrian. När jag kom in i barnkammarn sov han så vacker. Varje gång jag ser mina barn känner jag en slags stolthet.. Det är kanske så pappa känner när han ser mig.. eller?
Jag valde bort de tankarna och återgick istället till min älskade son.
- Hi there.
Sa jag med en mjuk röst samtidigt som jag kollade Adrian i ögonen.
- I'ts time 2 wake up bcuz daddy have 2 practice 4 his tour.
Adrian kollade in i mina ögon och gäspade sedan med sin otroligt lilla mun. Jag dog nästan åt hur gulligt det såg ut. Jag skrattade tyst och sedan pussade jag honom nätt i pannan samtidigt som jag viskade:
- daddys boy.
Vi valde kläder åt barnen som fick bli:
Adrian-
 
Lupita-

Sedan tog jag vår skötarväska

Sedan gick vi ut till bilen, vi hade inte hunnit äta frukost så vi tog en sväng inom starbucks.
När vi var klara med allting körde vi emot arenan där jag skulle ha min första konsert.
När vi var framme så hoppade jag först ut ur bilen och där var såklart fullt av fans och pappz så jag gick runt på Zoés sida och öppnade hennes dörr, sedan gick jag runt henne så att hon skulle bli skyddad.
Vi tog ut Lupita och Adrian, jag tog upp Lupita i min famn och lät Kenny ta åkpåsen, jag skyddade henne med hela min kropp och folk tog tusen bilder så jag höll för hennes ansikte
O tempo passa, e ninguém percebe. on Twitpic
Bilder överst.
Jag tog tag i Zoés arm och drog fram henne så hon gick framför mig så jag kunde hålla koll på alla tre. Väl inne så kom Usher springandes emot mig.
- AW, JB how cute are'nt they?
Jag log stolt och tog sedan en runda i arenan för att säga hej, därefter la jag ner Lupita i hennes åkpåse och gav henne till Zoé, sedan gav jag henne en mjuk puss och sedan gav jag Adrian och Lupita varsin puss.
Sedan gick jag fram till scenen där Scooter stog och nickade med en nickning som betyder " jag är redo "
Hela övningen gick perfekt och jag njöt av varenda sekund, en timme senare var det paus så jag sprang ner till Zoé och tvillingarna.
- You're the best.. Adrian loves down to earth.
Jag skrattade och gav henne en kyss sedan tog jag upp min mobil för att knäppa en bild på oss.
Jag pussade henne på kinden samtidigt som Zoé tog fotot. Jag kollade på det och log åt hur söta vi såg ut.
Jag la ut den på twitter och under så skrev jag:


" Practice on my tour, n my family is here 2 support me.
My life couln't b better right now. Thanx all my belibers n God bless y'all."

När jag la ner min mobil igen så kollade jag på Zoé och sa:
- are u hungry baby?
Zoé nickade och jag tog tag i hennes hand.
Jag berättade för Scooter att vi bara skulle iväg och äta något och att de skulle ta hand om tvillingarna för jag ville inte ta med de ut nu. Scooter nickade och sa att mamma var påväg hit, jag gjorde tummen upp och sedan gick jag ut ur arenan med Zoé brevid mig.
biebergomezcy:  Justin & Selena at lenox mall
Vi gick till MC och åt och det var faktiskt skönt att det bara var jag och Zoé för en gångs skull. Undra hur allt kommer bli framöver, kommer jag och Zoé kunna ha denna ensamma tiden? Jag hoppas verkligen det!
När vi var klara så gick vi tillbaka till arenan för att fortsätta med övningen. När vi kom in i arenan så satt jag mig ner på en av dom tusen stolarna och Zoé satt sig precis brevid.
- I can't understand that u did all this 4 me..
Sa jag helt plötsligt med blicken fram över scenen.
Jag kände hur Zoé kollade på min ifrån ögonvrån men jag släppte inte blicken ifrån scenen.
Jag kunde känna hur hon log samtidigt som hon sa:
- baby, we're build 2 do this stuffs.. i would do anything 4 you, bcuz i love u today..
Jag avbröt henne som alltid och sa:
- tomorrow..
- and 4ever.
Avslutade Zoé meningen och jag log det största jag kunde.
Nu kan verkligen ingenting bli bättre.. verkligen ingenting.


Ge mig ideér! Jag vet inte vad jag ska skriva..
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0