Do you remember me? Kapitel 124

Hon tog på sig det och vände sig sedan mot mig. Jag kramade henne bakifrån samtidigt som jag sakta kysste henne längs nacken i några passionerade blöta kyssar. Jag kände hur Zoé ryste och jag log för mig själv.
Jag har verkligen saknat vårt sexliv.. jag menar vem vill inte ha ett bra sexliv?
Mer hann jag inte tänka för nu stod Zoé vänd mot mig med sina läppar bara några centimetrar ifrån mina..

Zoés perspektiv:
Jag lutade mig försiktigt fram och mötte sedan hans läppar i en underbar kyss.
Jag log mot hans läppar samtidigt som hans armar omfamnade mig i en underbar kram.
Efter ungefär 2 minuter släppte Justin taget om mig för att Lupita skrek:
- maaaaaaammi!
Jag började småspring fram mot Lupita som satt i soffan.
- što je to med?( vad är det gumman? )
- krma(bajsa)
Sa Lupita med sitt vackra leénde.
Jag log mot henne samtidigt som jag greppade tag om hennes hand och vi begav oss till toaletten.
En timme senare satt vi hela familjen vid mat bordet och åt den underbara maten som Justin hade lagat till oss. Precis när vi skulle börja äta ringde Justins mobil.
Jag kollade frågande på honom samtidigt som jag skar tvillingarnas kött i mindre bitar.
Han log stort och svarade ja ett antal gånger sedan la han på och log mot mig.

- how was that?
Frågade jag nyfiket.
- It was Scooter, I have a intervju tomorrow and they what me 2 come with Lupita.
Svarade han och log stort..
Jag kollade oförstående på honom och sa:
- why?
Justin log vänligt mot mig för att lugna ner mig.

- because they what 2 see how I am as a father.
Jag log förstående och sa:
- you're a wonderful father baby.
Justin gav mig en slängkyss och fortsatt sedan att äta.
Justins perspektiv:
Timmarna rullade på och snart satt vi alla framför TV med varsin godisskål i högsta hugg.
- Vilken film vill ni se mina älsklingar?
Sa jag och gav Adrian en puss i pannan.
- PIPPPIIIII!
Skrek Lupita och log med världens vackraste leénde mot mig.

Jag skrattade och kollade frågande på Adrian som nickade fobrillt och kollade på Zoé

som nickade mot mig.
Jag skrattade tyst för mig själv samtidigt som jag tryckte in filmen.
Jag gick tillbaka till soffan och satt mig brevid Zoé som hade Lupita i knäet.
Adrian kröp sakta upp i min famn,

vi kollade på filmen som vilken familj som helst.
Morgondagen kom snabbare än trott och steg med trötta ben upp ifrån sängen.
Jag hoppade direkt in i duschen, efter en timme stod jag klar med Lupita i famnen.
Jag och Lupita hade på oss:

Jag gick försiktigt ut ur bussen för att hoppa in i den svarta Range Rovern som Kenny körde.
Väl framme vid intervju platsen var det som alltid fullsmockat, jag greppade ett stadigare tag om Lupita samtidigt som jag trängde mig fram efter Kenny.
Väl framme hälsade vi på publiken lite och Lupita verkade faktiskt trivas.
http://www.youtube.com/watch?v=qnHlsYD9t-M
Första delen av intervjun.
http://www.youtube.com/watch?v=yoinm0EpBoc&NR=1
Hela intervjun.
När det va paus så gav jag Lupita min mobil för att hon inte skulle bli uttråkad.

Helt plötsligt ringde Zoé så jag tryckte på "svara" knappen och skrek
- heeey baby.
Medans Lupita höll mobilen till mig.

Vi pratade ett tag sedan la vi på och jag och Lupita tog en runda för att prata med folk.

Vilket Lupita älskar.
Vi sprang runt och pratade med alla och tog foton.

Sedan satt vi oss i soffan och tog det lugnt sedan var det dags för säning igen.


http://www.youtube.com/watch?v=HsIXJ3QSFOo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yBVEdtkL5gE&feature=related
När vi äntligen var klara åkte vi snabbt hem för att göra oss i ordning till min konsert ikväll.
När vi kom hem blev vi bemötta av min älskade familj.
Gud vad jag älskar livet!


Jag har bara ngr kapitel kvar på denna novellen sen får jag se om jag lägger ner eller om jag startar en ny:)
komentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera!!!

2011-09-29 @ 07:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0