Do you remember me? Kapitel 123

- Thank you sweetheart..
Sa jag och gick in till vardagsrummet där Zoé stod och skrev inköpslista..
- hi my little sweetie.
Sa jag till Zoé som stod där med inköpslistan i högsta hugg, hon kollade upp och log när hon fick se mig och Lupita där.



-
Pozdrav mom srcu (hej mitt hjärta)
Svarade Zoé och gav Lupita först en puss och sedan mig en kyss.
Jag log extremt stort henne sedan sa jag snabbt:
- are u guys ready?
Jag kollade emot Adrian som höll ett stadigt grepp om Zoés ben.
- YESSS!
Skrek Adrian och Lupita i mun på varandra.
Jag log stort och gav sedan lupita en puss på hjässen.
- I love you guys, do u know that?
Sa jag och log mot Adrian.
- Love jo 2 daddy.
Svarade Adrian med världens sötaste leénde.
Jag log tillbaka och vände sedan min blick mot Zoé som nu var påklädd och färdig.
Jag tog nyklarna och ett par solglasögon och klev sedan av turnébussen som vi fortfarande levde i.
Min tour är nämligen inte slut än... men min familj är med mig så det märks igen skillnad.
Vi hoppade in i bilen och spände fast tvillingarna sedan körde vi mot köpcentert.
Just nu var vi i hawaii så det var extremt varmt utomhus.
Lupita hade på sig en extremt vacker sommarklänning.

Medans Adrian hade en mer chill stil.

Och såklart hade han röd tröja precis som pappa.
Adrian var extremt pappig medans Lupita var extremt mammig.
Zoé hade på sig en otroligt vacker outfit.

Väl inne i bilen började jag sjunga en barnvissa som jag alltid sjöng för tvillingarna när de var små vilket jag faktiskt fortfarande gjorde.
Jag hann bara sjunga en rad av texten innan tvillingarna hängde på och i nästa sekund satt hela familjen och sjöng.
Jag skrattade och kollade på Zoé, hon såg så otroligt lycklig ut.. där hon satt och iaktog tvillingarna med det vackra leénde som jag älskade.
Jag kollade fram igen och insåg att mitt liv verkligen inte kan bli bättre än detta.. inte det minsta...
5 minuter senare var vi framme.
Jag hoppade ut bilen och halv sprang fram till Adrians dörr..
- daddyyy.
Sa han med sin gulliga ton. Jag gjorde en glad min

och spände sedan loss honom.
Vid denna tid hade det såklart samlats massa fans runt omkring oss men tvillingarna var vana.
Jag satt Adrians på mina axlar

samtidigt som jag gick runt bilen för att se hur det gick för Zoé och Lupita, när jag kom runt hörnet såg jag värken Zoé eller Lupita..
Jag kände hur oron steg inom mig och jag vände mig ivrigt om då Adrian skrek.
- dadjdy ljook!
Jag kollade på honom och följde riktningen hade pekade på med min blick.
När jag såg vad det var som Adrian pekade på så log jag med hela mitt ansikte.
Där stod Lupita och snackade med en av mina fans.
Jag gick med lugna steg dit.
- honey, what are u doing?
Sa jag med en kärleksfull ton.
- sjej's beaty.
När Lupita sa så menade hon att flickan var vacker.
Jag skrattade och sa:
- yes sweetheart, she's very beautiful.
Tjejen bara stirrade på oss med stora ögon och jag log stort och gick fram för att ge henne en kram.
Hon besvarade den och lät oss sedan gå vidare.
Väl inne i affären så gick jag, Lupita och Adrian direkt till godisdelen.
Tvillingarna hade fått mitt sockerberoende med Zoé var väldigt sträng med att bara äta godis på fredagar.
Hon är nog den bästa tänkbara mamman på jorden, förutom min och hennes mamma då..
När vi 2 timmar senare lämnade affären hade vi alldeles för mycket kassar så vi får gå två gånger vilket inte underlättade situationen.
Efter lite om och men så var bilen packad och klar och jag spände fast tvillingarna medans Zoé lämnade vagnen.
Då och då kollade jag upp för att se så inget hände henne.. och när hon äntligen kom tillbaka hade hon världens största leénde på de fylliga läpparna.
Jag inväntade henne och gav henne en snabb puss på munnen innan jag öppnade dörren för henne och sprang sedan runt till förarsätet.
- Bältet..
Sa jag och kollade på Zoé som kollade på mig med en blick som betydde " varför kör du inte? "
Zoé suckade djupt och mumlade något i stil med " du ska alltid vara så ordentlig "
Jag skrattade och startade sedan bilen.
Tänk att jag kör här, i Hawaii, i min egna bil, med min egna familj, min egna fru och mina egna barn..
Allt är perfekt.. nästan lite FÖR perfekt, eller?
Är det såhär det ska vara?
Alla brukar säga "det var för bra för att vara sant"
Jag hoppas innerligen att inget händer nu, för så som det är nu.
Är det bästa jag någonsin genomgått.
- what are u thinking about hun?
Sa Zoé och jag vaknade upp ur mitt drömmande.
- About us and how happy I am.
Zoé log det vackra harmoniska leéndet och placerade sin hand på mitt lår.
Så fort hon gjorde det kände jag en sorts saknad.
En saknad av något passionerat som jag och Zoé inte hade kunnat utföra eftersom att tvillingarna sover i våran säng. Det var länge sedan det var bara jag och hon. Som en man och en fru.
Jag vill ge Zoé så mycket.. allt egentligen.. men ibland känns det som jag är begränsad..
Jag suckade tungt och la sedan min hand på Zoés och strax började jag se bussen.
Bussen som tvillingarna hade växt upp på.. Bussen som jag spenderat 1,5 år på.
Undra hur Zoé känner iför det?
Jag har ju aldrig frågat henne, alltid bara räknat med henne utan att fråga vad hon egentligen tycker..
Gud, vad egoistisk jag är..
Sluta tänka så Justin..
Intalade jag mig själv samtidigt som jag stängde av motorn.
Jag hoppade ur bilen och Zoé gjorde lika så sedan tog vi ut tvillingarna.
Kenny och Scooter mötte upp oss och hjälpte oss att bära in, sedan var det bara att börja med maten..
Jag tog på mig ett förklädde och kastade därefter ett till Zoé.
Hon tog på sig det och vände sig sedan mot mig. Jag kramade henne bakifrån samtidigt som jag sakta kysste henne längs nacken i några passionerade blöta kyssar. Jag kände hur Zoé ryste och jag log för mig själv.
Jag har verkligen saknat vårt sexliv.. jag menar vem vill inte ha ett bra sexliv?
Mer hann jag inte tänka för nu stod Zoé vänd mot mig med sina läppar bara några centimetrar ifrån mina..


KOMENTERA!:)
puss.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Mer!!!! <3

2011-09-24 @ 16:07:04
URL: http://emmapeaece.blogg.se/
Postat av: Alexandra

meer :)

2011-09-25 @ 11:41:21
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!!!



//Ebba :D

2011-09-25 @ 14:43:45
Postat av: Anonym

så bra!!!

2011-09-25 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0