Do you remember me? Kapitel 122

Jag kunde känna hur hon log samtidigt som hon sa:
- baby, we're build 2 do this stuffs.. i would do anything 4 you, bcuz i love u today..
Jag avbröt henne som alltid och sa:
- tomorrow..
- and 4ever.
Avslutade Zoé meningen och jag log det största jag kunde.
Nu kan verkligen ingenting bli bättre.. verkligen ingenting

Touren rullade på och allt gick som planerat, mina biljetter blev mer och mer sålda så vi fick tillslut öka antalet i arenan.
Jag är den lyckligaste killen i hela världen.
Nu har Lupita och Adrian hunnit bli två år, Lupita har börjat likna Zoé mer och mer medans Adrian har börjat gå i mina spår.
De är verkligen allt jag lever för. Dopet hade varit den finaste upplevelse jag någonsin genomgått. Mina änglar var klädda i sina vackra klänningar och Zoé hade en underbart vacker klänning.
Beyonce var där och sjöng och allt var perfekt.
Precis så som jag hade drömt om att ett dop skulle vara, men det finaste momentet på hela gudtjänsten var när Emilia hyllades. Jag återblickade det momentet som jag aldrig någonsin kommer att glömma..

" Zoé gick med svaga ben upp till altaren med blicken fast i mina ögon. Hon tog ett djupt andetag och sa sedan:
 - Som alla ser så är inte Adrians gudmor med oss här idag.. Hon sitter ovan oss och vakar över Adrian och Lupita.
När Zoé sa dessa ord kände jag hur sorgen steg i min kropp. Zoé pausade för att inte börja gråta och jag mimade fyra ord till henne som verkade ge henne lite kraft.
-
u can do this.
Zoé höjde sin blick från hennes hand som nu skakade. Hennes ögon var röda och jag ville egentligen bara springa fram till henne och omfamna henne i världens tryggaste kram, men jag vet att hon klarar detta hon är stark! Så otroligt stark.
Ja- Jag ska nu sjunga en låt som jag skrev när det var som svårast.
Sa Zoé därefter med en darrigröst.
http://www.youtube.com/watch?v=560YBMXb0GA&feature=related
Länken ovan då, Fast Zoé sjunger tusen gånger bättre...Lyssna samtidigt som du läser resterande.
Mitt i låten kollade Zoé upp och hennes ögon var fyllda med tårar, jag grät, alla grät.. inte ett öga var torrt.
När den var slut applåderade alla och skrek men tystnade när Zoé men darriga steg gick fram till microfonen.
Hon tog ett djupt andetag för att samla sig och viskade sedan med gråten i halsen:
- Hon var en ängel, en själsvän, en livsglädje. Hon var min syster som stod där när jag kom krypandes på bara knän.
Hon tog sitt liv och lämnade mig på denna värld, det finns så otroligt mycket jag skulle vilja uppleva med dig..
me- men du ska veta att du alltid finns här..
I den sista meningen svek hennes röst henne och hon brast i gråt samtidigt som hon pekade emot sitt hjärta.
- u mom srcu(I mitt hjärta)
Sedan släppte hon microfonen och gick tillbaka till sin plats som var brevid mig.
Jag tog ett hårt tag om hennes hand samtidigt som jag drog in henne i min famn.
- Your so strong honey!
Viskade jag samtidigt som ett vacker ljud från orgeln skar in i mina öron.
http://www.youtube.com/watch?v=-wW_0-TN-V8
http://www.youtube.com/watch?v=SR9uW2WKmCQ&feature=related
Jag kollade upp och såg att det var Miley Cyrus som spelade. Jag log stort och mimade ett enkelt
" thank you "
Till henne, hon log som svar och försvann sedan i sin melodi.. Jag tror att alla i rummet gjorde det. På något speciellt sätt.

Jag avbröts i mitt tänkande av att Lupita sa:
- Daddiii wjat arj you thinking of?
Jag kollade ner på den vackra varelse som spänd väntade på ett svar.
- Of how beautiful daughter i have.
Lupita log och sa sedan.
- Daddyy, can we have canjdy todaj?

Henne leénde var större än någonsin och jag kom just på att det var fredag idag. Idag var vi ju lediga.. eller jag.
- Yes my little angel! We can!
Svarade jag och hela Lupitas ansikte skenn upp.

- YEEESSS!
Nästan skrek hon och jag skrattade och bar upp henne i min famn, jag kollade henne i ögonen och sa sedan:
- but only if daddy can get a kiss.
Lupita log och pussade mig på munnen.

Låtsas att det är Justin.
- Thank you sweetheart..
Sa jag och gick in till vardagsrummet där Zoé stod och skrev inköpslista..
- hi my little sweetie.
Sa jag till Zoé som stod där med inköpslistan i högsta hugg, hon kollade upp och log när hon fick se mig och Lupita där.



Kort jag veeeeeeeeeeeet.
Men komentera så kmr det mera:)!

Kommentarer
Postat av: /Ebba :D

meer!



2011-09-22 @ 08:04:19
Postat av: Emmis

Merrrrraaaa!!!!! <3

2011-09-23 @ 20:13:22
URL: http://emmapeaece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0