Do you remember me? Kapitel 120

- Omg, u look so fricking beautiful!
Sa jag med ögonen besatta på min vackra flickvän.
- u look pretty good to actually.
Svarade Zoé och log stort.
Själv hade jag på mig en vit kavaj och ljusa jeans.
kommer bild.
Jag gick sedan in i barnkammaren för att väcka Lupita och Adrian men just då såg jag något som jag inte hade väntat mig..

Zoés perspektiv:
- Älskling, kom fort!
Skrek Justin helt plötslig från barnkammarn.
Jag småsprang dit och mitt ansikte fick ett stort leénde när jag såg vad det var jag skulle se.

Tvillingarna låg och sov så otroligt vackert. Jag kollade på Justin och såg att en tår rann ner från hans kind.
Jag kramade honom från sidan och han la armen om mig.
- How beautiful..
Viskade Justin samtidigt som han pussade mig nätt i pannan.
Jag log och sträckte mig efter min mobil som låg på bordet i barnkammarn.
Jag tryckte ett snabbt foto sedan bar jag upp Adrian för att klä på honom.
Vi lät Lupita sova lite till tills vi var klara med Adrian, så vi knallade tyst ut ur sovkammarn med Adrian i högsta hugg. Vi badade av honom snabbt och sedan valde jag ut kläder till honom.
Hela tiden filmade Justin med vår familje kamera, den kamran som hade alla minnen som jag upplevt med Emilia.. Jag skakade bort de tankarna och tog tag i Adrian för att klä på honom.

Det fick bli:

Jag kammade hans lilla hår och gav honom sedan till Justin, därefter gick jag med tysta steg emot barnkammarn och tog försiktigt upp Lupita. Min lilla ängel!
Jag gjorde exakt samma sak med henne och valde sedan kläder.
Det fick bli:

Till höger.
Jag kammade hennes hårt och satte upp en liten tofs sedan var vi klara.
Plingplong!
Lät vår ringklocka, jag som höll tvillingarna kollade på Justin med en blick som betydde du får öppna.
Justin uppfattade blicken och gick ner för trappan för att öppna dörren.
Alla blev extremt förtjusta i tvillingarna och en timme senare satt alla till bords.
Kvällen blev underbar och jag kände att jag hade saknat min familj mer än vad jag kunde beskriva.
Jazzy och Jaxon gillade tvillingarna mest.
Jazzy tittade stolt omkring sig och sa:
- det äj min bjojs bajn!
Jag log åt hur lik hon var Justin när hon gjorde den minen och böjde mig sedan ner för att ge henne en puss.
När klockan hade passerat 1 hade alla gått hem och tvillingarna sov så jag tog tillfället i jakt.
- Justin?
Sa jag med min snällaste röst och han kom ut ur badrummet i endast kalsonger.

- ja mitt hjärta?
Jag log emot honom och tog sedan ett djupt andetag.
- Du vet allt det med dig karriär..
Mer hann jag inte säga för Justin avbröt mig med:
- älskling, oroa dig inte jag kommer inte lämna er!
Jag log och svarade:
- men jag ser att du saknar musiken Justin..
Justins fejksmile försvann och han insåg att det inte var lönt att ljuga.
- Ja, jag saknar det.. men jag har en familj nu.
Jag kollade Justin i ögonen och tog ett hårt tag om hans nacke.
- men älskling.. kan man inte ha båda?
Justin kollade min djupt i ögonen precis som han sökte svar.

Helt plötslig rann en tår ner ifrån hans kind och jag kände starka skuldkänslor..
Allt är mitt fel..
- Förlåt Justin..
Mumlade jag tyst och vände bort blick..
Justin tog tag om min haka och drog upp den så jag mötte hans blick igen.
- Varför säger du förlåt hjärtat?
Sa Justin med en mjuk röst som fick mig att rysa.
- För jag gör dig olycklig.. om det inte vore för mig skulle du kanske varit på tour just nu..
Svarade jag med blicken på mina fötter.
Justin tog återigen tag i min haka och drog upp mitt ansikte och kollade mig djupt in i ögonen och sa:
- Zoé, du gör mig allt annat än olycklig, du är det bästa som har hänt mig! Säg aldrig mer så!
Jag gav ifrån mig ett svagt leénde och suckade djupt.
- Justin?
Sa jag svagt.
- Ja min ängel?
Jag log åt hur gullig han var och sa sedan:
- Jag har pratat med Scooter och vi har bestämt en sak..
- Vadå?
Svarade Justin extremt nyfiket som alltid..
- Jo..


KORTTTTTTTTTT, jag vet..
Men om ni komenterar mera och jag får högre statistik så blir det längre kap eftersom det är mkt roligare och skriva då..
om ni har idéer så kom gärna med förslag.
Pussar! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Meerrraaa!! Du är JÄTTE duktig. :D

2011-09-14 @ 21:57:15
Postat av: Anonym

grymt braaa!!



//Ebba :)

2011-09-14 @ 22:39:14
Postat av: nayara

MMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR

2011-09-16 @ 16:27:56
Postat av: Emmis

MERRR

2011-09-16 @ 20:11:37
URL: http://emmapeaece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0