Do you remember me? Kapitel 119

Jag log och svarade:
- älskling, jag är född till att vara redo..
Zoé bara flinade och sa:
- pss..
Sedan hoppade vi ut ur bilen, för första gången ..
Som en hel familj...

Zoés perspektiv:
Vi steg med nervösa kliv ut ur bilen och blev såklart upptäckta direkt. Jag stängde försiktigt bildörren efter mig och fingrade sedan handtaget till den bakre bildörren. Med ett lätt ryck drog jag upp dörren och blev bemött av Adrians vackra lilla ansikte. Jag log automatiskt och tog sedan tag i de två handtag som han åkpåse hade. Försiktigt drog jag ut den och började förbrillt leta efter Justin, och där kom han. Med en vagn i högsta hugg. Han blev såklart stoppad på vägen av ett gäng unga fans. Eller de kanske inte var så unga? Det är kanske bara jag som känner mig gammal efter att jag har barn..?
Jag har barn.. jag upprepade dom tre orden ett antal gånger för mig själv och kände då hur mitt leénde blev ännu större.
Jag har barn... sa jag för mig själv en sista gång innan Justin avbröt mig.
- Vad flinar du åt?
Jag skakade på huvudet och log stort emot honom sedan gick jag fram till vagnen och la ner Adrians åkpåse.
- Åt hur gullig du är...
Svarade jag och öppnade sedan bildörren för att ta ut Lupita.
När vi var färdiga så började vi röra oss med stora steg emot shopping centert.

- Vi går till monkey!
Utbrast jag såfort vi kom in i köpcentert.
- okejdå älskling..
Svarade Justin och började med lugna steg gå emot monkey.
Jag märkte hur stolt han var över tvillingarna. På sättet han gick och kollade på de.
När vi precis skulle sväga in i affären blev vi stoppade av några pappz. Justin verkade vara på humör idag eftersom att han lätt dom komma och fota honom.
- Justin!?
- Justin är du stolt?
- Zoé är Justin en bra pappa?
Skrek alla pappz på en och samma gång.
- EY!
Skrek Justin och alla tystnade.
Justins ansiktsuttryck lättade och han sa:
- en fråga i taget, och lite tystare för tvillingarna sover.

- Är du en stolt pappa?
Jag kollade på Justin som log ännu större denna gången.
Alla pappz väntade spänt på ett svar.
- stolt är bara förnamnet. Zoé och de är det bästa som har hänt mig!
När Justin sa det så log jag det största jag kunde och gav honom sedan en snabb kyss.
Det blixtrade till men jag brydde mig inte.
- En fråga till dig Zoé?
Jag log emot pappzen och väntade på frågan.
- Är Justin en bra pappa?
Jag skrattade och svarad:
- nej han är den sämsta.. nej justtt kidding. Han är underbar och väldigt överbeskyddande.
Justin skrattade till och sa till sitt försvar:
- men när man har så vackra barn så är det svårt att inte vara överbeskyddande.
Jag log stort och väntade sedan på nästa fråga.
- Justin? Hur kommer du göra med din karriär?
Jag såg att Justins leénde dog lite. Jag förstår honom verkligen, han saknar musiken.. Det skulle jag också gjort?
- Nu gäller min familj sedan kommer karriären.
Efter det ville inte Justin svara på fler frågor så vi gick emot affären.
Vi hittade kläder till mig där, tex. en outfit till ikväll.
Efter tre timmars shopping hade vi hittade outfits till alla och även skrivit en hel den autografer.
- Fikadags!
Utbrast jag och kollade emot Justin som kollade på tvillingarna.
- Okejdå!
Svarade Justin men tog inte bort blicken från tvillingarna. Han är verkligen förälskad i dom!
Vi förde oss emot starbucks.
- Justin stanna här så går jag och beställer.
Justin svarade okej och gav mig en kyss sedan gick jag emot kassan för att beställa.

När jag stod där i kön kom jag på världens bästa ideé.
Jag fingrade upp min lur och tryckte scooters namn och tyckte sedan på "ring" knappen.
Han svarade efter bara några signaler.
- Tjena min favorit!
Sa han och jag hörde hur han skrattade.
- Tjenare gamle gubbe..
Scooter skrattade och sa sedan:
- vad hade lilla Zoé på hjärtat då?
- Jo alltså jag har fått en idée.

Justins perspektiv:
Det gjorde jätteont i mig när jag blev påmind om musiken. Jag saknar det så mycket så att det känns som att jag ska spricka.
Jag försökte dölja det men lyckades nog inte det bästa. Jag avbröt mitt tänkande och kollade på tvillingarna, jag var helt förtrollad av dom. Dom är så otroligt vackra på alla möjliga sätt. Helt plötslig kom Zoé tillbaka med en bricka. Hon hade ett mystiskt leénde på läpparna så jag frågade vad det var.. Men hon svarade bara att hon tänkte på en rolig sak. Jag märkte att hon ljög men orkade inte fråga igen. Jag tog min frapino som Zoé hade beställt till mig. Hon visste alltid vad jag ville ha. Helt plötsligt började Lupita skrika när vi satt och fixade. Jag kollade undrande på Zoé som gjorde detsamma med mig. Jag ställde mig upp och tog sakta upp henne i min famn, hon blev direkt tyst och jag pussade henne lätt i pannan.
- Såja älskling..
Sa jag samtidigt som jag vaggade henne fram och tillbaka i min famn.

Zoé kollade på oss med ett stolt leénde och jag log extra stort.
- Hon kanske är hungrig?
Sa jag och kollade på Zoé med en osäker blick.
- Ja!
Svarade Zoé som nu hade börjat knäppa upp hennes tröja. Jag var inte en favorit av att hon skulle amma öppet, jag menar hela världen behöver faktiskt inte se min flickväns bröst..
Jag gick över med Lupita och la henne försiktigt i Zoés knä, jag drog därefter av min tjocktröja som jag la över Zoé så hon skulle kunna täcka sitt bröst. Hon log som tack och jag pussade henne nätt i pannan sedan började hon amma.
Jag gick till min plats och forsatte dricka ur min frapino. Efter ungefär en timmes shopping så började vi dra oss hemåt.
Väl hemma tog jag fram två glas och hällde upp varsin cider i varsitt glas med is.
Jag log emot Zoé som precis hade lagt tvillingarna så de kunde sova. Hon tog sitt glas och drack en klunk.
- MMM!
Sa hon med världens största leénde sedan ställde hon ifrån sig glaset för att börja med maten.
- Älskling, du får hjälpa mig nu för de kommer om 2 timmar.
Jag log och gick fram emot henne. Med ett stadigt grepp kramade jag henne bakifrån och hon skrattade lite svagt.
Jag älskar det lekfulla skrattet!
- have i said that i really love ur laugh?
Zoé kollade på mig och log, jag kysste henne ömt i nacken men fick en gurka i huvudet.
- Here u go, u can start with the salad..
Jag bara skrattade och tog tag om gurkan som jag precis hade fått i ansiktet.
Jag gick och satt mig på en bar stol och började hacka gurka.
En timme senare var maten klar, det som skulle serveras var:
Grillad sparris inlindat i bacon till förrätt.
Lövbiff med potatiskrokätter och sallad till huvudrätt och slutligen,
Pannacotta till efterrätt.
Jag sträckt otåligt på mig och blickade emot klockan som hängde på väggen.
1 timme kvar...
- ska vi ta en dusch?
Frågade Zoé helt plötsligt och jag log av tanken.
- You name it!
Svarade jag och log extremt stort emot henne.
Vi gick upp på ovanvåningen och jag satt mig i sängen.
Zoé började sakta dra av sig tröjan och jag kände hur jag blev mer upphetsad.
Efter tröjan drog hon ner sina byxor och snart stod hon i endast underkläder framför mig.
Jag kollade på henne samtidigt som jag bet mig i läppen.

Jag reste mig upp ur sängen och gick med säkra steg emot henne.
Jag omfamnade henne och hon skrattade lite svagt.
Vi gick in i badrummet samtidigt som vi kysstes vilt
Zoé drog av mina kläder samt hennes egna sedan hoppade vi in i duschen.
Det varma vattnet som träffade min kropp gjorde allt extremt underbart, jag drog Zoé närmre mig och kysste henne ömt.
Efter ett tag sträckte jag mig efter shampo falskan, jag hällde lite i min hand och började därefter att shamponera Zoés långa vackra hår. Zoé som nu stod med ryggen emot mig stönade lite som betydde att hon tyckte det var skönt.
Jag log och sedan började hon shamponera mitt hår och därefter hela min kropp.
Hela tiden kysstes vi i passionerade kyssar som endast Zoé kan ge en.
Efter en låååång dusch gick vi ut och virade varsin handduk runt oss.
En halvtimme senare stod Zoé klar framför mig. Vacker som alltid.
Hon hade en vit underbart vacker klänning.

- Omg, u look so fricking beautiful!
Sa jag med ögonen besatta på min vackra flickvän.
- u look pretty good to actually.
Svarade Zoé och log stort.
Själv hade jag på mig en vit kavaj och ljusa jeans.
kommer bild.
Jag gick sedan in i barnkammaren för att väcka Lupita och Adrian men just då såg jag något som jag inte hade väntat mig..

Vad tycks?
KOMENTERA!?
snääääääääääälla.
puss.

Kommentarer
Postat av: alva

meer !!! <3

2011-09-13 @ 20:44:23
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!!!!!



//EBBA :D

2011-09-14 @ 16:00:02
Postat av: Emmis

MERRRR <3

2011-09-14 @ 19:35:43
URL: http://emmapeaece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0