My life was easy I chapter 9 I It's all gone now.

- Yeah, It's Scooter. Eh, Usher and I are in the studio, are you able to come?
Jag kände hur besvikelsen steg, ja jag är här för att göra musik.. men jag menar jag hade ju världens chans att lära känna Diellza..
- Yup, I'll be there in 10.
Jag la på och kollade fram på vägen igen..
Väl framme i stan släppte jag av tjejerna och kunde då inte ungå att kolla in Diellzas underbara former..
Vilken kropp!


Elionoras perspektiv:
Vi hoppade ut ur bilen och jag såg hur Justin kollade på henne.. Det gjorde konstigt nog ont?
Jag känner knappt honom men endå känns det som att vi har känt varandra hela livet...?
Bilen rullade iväg och jag försökte att inte tänka på allt som hänt..
Dagen rullade på och jag hade det underbart trevligt med Diellza, men det enda jag kunde tänka på var honom.
Justin Drew Bieber..
Mörkret började falla och vi började röra oss hemåt..
Vi hade bestämt att Diellza skulle sova hos mig ikväll vilket jag egentligen inte gillade för då får Justin mer tid att se hur underbar Diellza är.. Men Diellza hade gett mig de hundögonen som hon alltid gav mig när hon ville få sin vilja igenom..
Påvägen hem passerade vi en godis affär och gick såklart in och köpte godis i massor..
När vi äntligen stod utanför min stora dörr tryckte jag ner handtaget i hopp om att Justin var på sitt rum.. Men såklart så stod han ute i hallen just vid denna sekund. När vi kom in log han stort emot oss och gick sedan ut i vardagsrummet.. Jag drog av min jacka och därefter mina skor, sedan smög jag upp på mitt rum och slängde mig i sängen. Men en djup suck reste jag mig igen för att byta om till en skönare outfit

" please, just stop "

Diellza gjorde detsamma och snart satt vi båda i min stora säng vända emot TV:n.
Vi hade redan bestämt att vi skulle se Honey, vi båda älskar den och kan nästan alla repliker..
Jag lämnade rummet för att hälla upp godiset i skålar samt hämta läsk, men ångrade mig direkt när jag såg att Justin stod i köket i just denna sekund.. snacka om otur..
Jag gav honom inte ens en blick då jag gick fram till glasskåpet och plockade fram två glas.
Såklart skulle han sitta just framför den lådan jag behövde komma åt.
Jag gick osäkert fram till den och sa ett kaxigt: - exuseme..
Samtidigt som jag himlade med ögonen, han ska inte tro att jag har fallit för honom även fast det kanske finns en liten sanning i det.. Justin aktade sig osäkert samtidigt som han försökte möta min blick som jag snabbt drog undan.
- What happened?
Sa Justin när han insåg att han misslyckades med att möta min blick, jag kände hur paniken steg inom mig.. vad ska jag svara?!
- nothing, you're just in my way..
Svarade jag kallt och gav honom ett fejkleénde.. Jag ångrade mig lika snabbt och skyndade mig därför upp på rummet igen, påväg upp för trappan hörde jag Justin sucka en djup suck.
OH, vafan Diellza.. allt var perfekt tills hon kom in i bilden..
Jag gick upp på rummet och vi startade filmen som idag bara var jobbig.. jag brukade alltid bli glad när jag såg den filmen, men nu var den bara jobbig.. Filmen påminnde mig om Leo, för sist jag såg den så låg jag i Leos famn och allt var som en dröm, ingen smärta eller ensamhet..


" It's just weak memories.. "

Helt inne i mitt drömmande hörde jag hur det knackade på dörren och sedan en svag röst som ropade:
- come in.
Jag förstod att det var Diellzas röst och kände hur kniven högg mig i hjärtat när Justin kom in med det leéndet som han brukade ge mig, men nu var det riktat till någon annan, någon mycket bättre än mig..
Just i denna sekund insåg jag att hela min sommar är förstörd.. Min kille har varit otrogen med min såkallade "bästavän", mina föräldrar bryr sig bara om Justin.. Justin är det enda jag tänker på och han har fallit för min bästakompis..
Yeaaaj, I just loooooooooooooove life..
Or not.. allt är Leos fel.. exakt allting....
Justin gick fram till sängen och kollade med en osäker minn på mig precis som att jag skulle godkänna att han fick gå in i rummet. Jag skakade bara på huvudet och vände blicken emot TV:n för att kolla vidare på filmen, även fast min blick var djupt insjunken i TV:n så såg jag ingenting, min syn förblindades med alla tankar.. alla känslor.. alla stunder. * RRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNG *
Jag hoppade till lite och såg att de andra också gjorde det, jag kollade på min mobil och kände hur ilskan steg inom mig när jag såg vem det var.. *älskling* stod det.. Att han ens vågar ringa och ta upp min tid är en skam.. men det var inte det som gjorde mig arg, när jag såg att det var han väcktes en saknad inom mig.. en saknad efter hans närhet, hans kyssar, hans ömhet, hans berörning.. allt med honom.. det var det som gjorde mig arg.
Jag reste mig snabbt upp ur sängen med ett hårt grepp om mobilen, men ett hårt slag drog jag igen badrumsdörren och tryckte med en skakig hand på "answer" knappen.
- What!?
Nästan skrek jag i luren.
- Elli, please just listen?
Jag kände hur tårarna släpptes fria, fan.. varför saknar jag honom!?
- You have 5 minutes to convince me..
Ett gnytta hopp tändes inom mig.. han kanske har någon bra förklaring..?
- Well, I don't have a good explanation.. but I love you..
Jag kände hur spykänslan kröp fram och jag trillade rakt ner på golvet.
Jag kände hur hela min kropp förvandlades till is och med en kall röst sa jag:
- Leo, that isen't
enough..
Sedan klickade jag honom, fullt medveten om att jag precis lämnade det enda som jag hade kvar..


" I call it heartbroken "

Just nu sket jag i om någon hörde mig, låt hela världen höra mig.. det är endå ingen som bryr sig.
Min ringsignal lät igen, denna gången ignorerade jag det bara.. Ljuset ifrån mitt badrumsfönster blev svagare och svagare och tillslut var allt bara svart.. precis som mitt hjärta..

Justins perspektiv:

När jag äntligen vågade mig upp till Elionoras rum verkade hon bara bli argare på mig.. Jag steg osäkert in i rummet i en väntan på att Elionora skulle godkänna det.. men hon vände bara bort sin blick och kollade vidare på filmen. Jag steg sakta in i hennes rum och satt mig brevid henne, medans hon var djupt insjunken i filmen tog jag tillfället i jakt att iakta Diellza ett tag, men denna gången fick jag inte fjärillarna i magen, mina hjärtslag ökade inte, ingenting?
Vad händer med mig? Helt plötsligt är Diellza inte det minsta intressant? 
Jag kollade på Elionora och kände då hur fjärillarna gjorde lopar i min mage, mina hjärtslag ökade och jag kunde inte undgå att le. De vackra formerna på hennes ansikte var otroliga.. I flera minuter satt jag bara och stirrade på henne, men slutade snabbt när hennes mobil plötsligt började ringa. Vi alla hoppade till och nu var alla blickar vända emot Elionora, eller blickar som hon visste om iallafall.. Elionora reste sig snabbt upp och smällde sedan igen badrumsdörren efter sig. Jag kunde förstå att det var Leo och fick genast en känsla av panik.. tänk så skadar hon sig själv där inne..
Jag vände mig om och insåg då att jag var ensam med Diellza..
Hon harklade sig för att få min uppmärksamhet och hoppade ett steg närmre mig..
Shit vad ska jag göra!?
- Well, Justin..
do you have a girlfriend?
Sa Diellza för att avbryta tystnaden och jag kände hur paniken steg ytterliggare ett steg..


" what should I do? "


kort och tråkigt jag veeeeeeet, men har mkt att göra..
men kommentera:)
puss


Kommentarer
Postat av: idaho

Neej, vad händer med elionora?! Och varför håller justin på med diellza? I NEED MORE <3

2011-11-08 @ 22:13:46
Postat av: Emilja

Kommer Justin bli förälskad i Diellza! Nej, hoppas i Elionora! :) Vill ha mer verkar intresserad. :D

2011-11-09 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0