do you remember me? kapitel 43

- jävlar Zoé, det var helt underbart!
Jag log mot honom och kysste honom hårt sedan svarade jag:
- Nej du är helt underbar!
Han kysste mig åter igen och sedan kramade han om mig.
sedan sa han:

- Ska vi gå och duscha snabbt sedan kolla på film?
Han tittade ned i golvet och bet sig i läppen.
- Javisst älskling!
Svarade jag och sprang in i badrummet med Justin tät efter mig.
Jag hoppade in i duschen och Justin kom efter mig, jag satt igång vattnet och började skölja av min kropp.
Jag stod där ett tag och Justin bara kollade på mig från topp till tå, om och om igen.
Jag skrattade lite och han märkte det och började gå mot mig sakta med ett sexigt flin på läpparna.

Nu hade han kommit ända fram och tog sina armar runt min midja och drog mig intill honom så vi stod så nära som man kunde nu, Han kollade på mina läppar sedan bet han sig i läppen...

Shit vad sexig han är, vi började kyssas hejvilt och duschade tillsammans i ungefär en timme, sedan gick vi ut ur duschen, Justin räckte mig en handduk och virade en om sig själv sedan gick vi ut och klädde på oss.
Jag tog:

och Justin:

Vi gick ned och tog en 1L flaska coca cola och en påse lösgodis.
Sedan gick vi upp och valde film, det fick bli allt för min syster

Jag grät under hela filmen och jag började tänka på Emilia, Justin märkte det och kramde om mig extra hårt, sedan somnade jag mot hans bröstkorg och sov väldigt djupt den natten, jag drömde om att Emilia levde och hon fick träffa Justin, och allt var perfekt...

Justins perspektiv:
Det kanske inte var så smart att välja den filmen, för Zoé blev väldigt ledsen och jag förstår henne!
Men jag hatar att se henne så ledsen, jag vill att hon ska vara glad och må bra... Emilia var ju som en syster för Zoé... Hon grät sig till sömns där hon låg så fint i min famn, som en liten ängel... Hon snackade i sömnen.
- Emilia, kom så ska jag visa dig..
Sedan mummlade hon bara något oförståligt.
Undra om Emilia tittade ned på Zoé och hjälpte henne? Jag vet iallafall att gud tar väl hand om Emilia.
Jag kollade på Zoé och funderade lite sedan somnade jag.
Jag drömde om Zoé, att hon hade blivit gravid och att hon skulle föda snart. 
På ett vis var det en bra dröm, men på ett annat var det en skrämmande dröm, jag menar.. Jag har alltid velat bli en ung pappa, jag vet inte varför, så på ett sätt vill jag ha barn nu, men på ett sätt vet jag att det inte skulle funka... tror jag iallafall?..
Jag vaknade av att solen sken i mina ögon, varje morgon väckte den mig, irriterande.

Sedan kom jag på,  
Idag skulle jag ju ....

Kommentarer
Postat av: linn

skriv mer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (K)

2011-05-05 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0