Do you remember me? Kapitel 47

Vi höll på en timme sedan var det SHOWTIME!
Jag kände hur hjärtat började bulta snabbare och sedan...


Justins perspektiv:
När vi kom fram stack Zoé iväg till Willow och hennes crew direkt, alla dom var som magneter...
Jag hörde hur Tay värmde upp bubliken och den var verkligen vild ikväll! Jag har viktigt tagga nu!
Jag blev fixad och sånt sedan hörde jag hur Willow låt började spelas och jag sprang ut så jag såg scenen, och där såg jag Zoé dansa otroligt sexigt...
http://www.youtube.com/watch?v=DWFuNwhOV5U
Alla skrek och sjöng med och jag log över tanken att det var hon som jag hade förlorat min oskuld med, och även förlorat helt...
Fan Justin, tänk inte på det nu.. TAGGA TAGGA TAGGA!

Zoés perspektiv:
Sedan var det dags, vi gick ut på scenen och ställde oss i våra start posioner och sedan började musiken och allt gick jättebra, vilken kick man fick alltså.. jag förstår verkligen varför Justin älskar att uppträda för sina fans, vilken energi.. Fan Zoé tänk inte på honom nu mera...
Men jag kan inte sluta tänka på honom, han som jag förlorade min oskuld med, han som jag älskar mer än något annat, innan jag visste ordet av det var låten slut och vi sprang av scenen.
När jag kom av scenen blev jag bemött av Justin, jag råkade gå in i honom. Han kollade på mig och böjde sig fram och viskade:
- Hur mycket du än försöker undvika mig, så kommer jag aldrig sluta kämpa för dig.
Jag märkte att jag log lite av tanken men tog mig ur hans grepp och gick därifrån.
När jag kommit in på toaletten hörde jag hur love me började spelas.. sooom alltid!
Det började faktiskt bli lite tjatigt, att alltid ha likadana konserter..
http://www.youtube.com/watch?v=aGs38IewyjU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XMcJjFg7aos&feature=related
Men han var iallafall en ängel på att sjunga, det kunde ingen neka till...
När jag var klar på toaletten gick jag ut och tittade på Justin när han uppträdde.
Han var så otroligt sexig.. fan också!
Nu spelades favorite girl och jag hörde att något var fel för Justins röst lät jätte gråtfärdig.
Sedan hörde jag hur alla skrek:
OMG HIS CRYING !!
Jag kollade extra noga och såg att han grät, wtf vf?
http://www.youtube.com/watch?v=HUE3KUX4PY0&feature=related
Han kom ut ifrån scenen och såg mig, han torkad bort sina tårar precis som han ville dölja för mig att han hade gråtit, han kom fram till mig och jag frågade:
- Justin varför grät du?
Han kollade upp på mig och sedan ned i marken igen.
- För jag vill ha tillbaka dig och jag saknar dig jättemycket och jag älskar mer och mer för varje dag och tänker på dig varje sekund, jag vet att jag gjorde ett misstag... men Zoé det är inte så lätt...
Jag visste att det sista han sa var sant, och det fattade jag också...
Jag bara log imot honom och skulle precis gå därifrån när han drog mig tillbaka och sa:
- Zoé jag gör vad som helst! BOKSTAVLIGEN TALAT!
- Justin det handlar inte om det, det handlar om att du påverkas negativt på mig och jag klarar inte av att vara tillsammans med en kille som inte kan ha något privatliv alls...Det vet du lika väl som jag. Det kommer aldrig att funka endå.Du valde att leva såhär, det gjorde inte jag och därför väljer jag borta allt som kretsar runt det.. det vill säga du.. Halva världen tror att du är tillsammans med Selena Gomez medans andra halvan tror att du är tillsammans med Jasmine Villegas...
Justin skulle precis öppna sin mun för att svara men jag gick därifrån, helt förstörd och tårarna bara rann nu..
Men jag hade endå rätt, för nu var valet att leva med Justin utan något privatliv eller att leva utan Justin med ett helt privat privatliv, och då tror jag faktiskt att jag väljer det utan Justin, både för min och för min mammas skull.
Tror jag iallafall... Just när jag skulle svänga in på toan kom Willow och hon såg att jag grät, hon frågade vad som hade hänt och jag berättade allt.. hon förstod verkligen, även fast hon är ganska ung så är hon en av mina allra närmaste vänner, hon förstod verkligen allt! Willow satt och trösta mig ett tag och gav mig väldigt många bra råd.
Sedan började jag och mamma dra oss hemåt.
Justin hade fortfarande halva konserten kvar plus efterfesten, men jag mådde inte bra så vi bestämde att Pattie skulle stanna med Justin medans jag och mamma åkte hem, vi körde inom en filmbutik och hyrde film och köpte massa godis, min mamma var verkligen den bästa! Hon var som min bästavän..
Vi hyrde Peter pan(riktiga människor) eftersom både jag och mamma älskar den filmen..
Han var så snygg han som spelade Peter..

Vi hade en väldigt underbar kväll och jag har inte varit såhär lycklig sedan jag och Justin bröt upp och det känns som en evighet nu.. fast det har bara gått typ en dag.
Detta suger helt seriöst!
Jag kommer inte ihåg mer ifrån den kvällen för jag somande i mammas knä, sedan hade hon väl burit upp mig för nästa morgon vaknade jag i min egna säng, Justin låg i soffan som jag hade på mitt rum, jag gick fram till honom och bara granskade honom.. så vacker..

Jag satt mig vid fotänden och började fundera på vad jag egentligen ville, en sak visste jag iallafall.
Jag ville ha Justin.. med eller utan privatliv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0