do you remember me? kapitel 67

OMG!, jag visste inte vad jag skulle göra, jag fick panik.. så jag klickade honom, men jag vet inte varför...
Han ringde igen flera gånger men jag tryckte på röda knappen.
Jag lämnade mobilen hemma och gick till stranden...


Bara för att rensa mina tankar och komma ifrån allt.
Jag var inte arg på honom, verkligen inte.. men allt blev så fel.

Justins perspektiv:
Varför blev hon arg? jag har ju inte gjort något fel.
Okej det jag sa var kanske lite onödigt, men jag menade ju inget mot henne alls... tror jag iallafall...
Jag ringde henne typ tusen gånger sedan gav jag upp och skickade ett sms:
" ring när du vill snacka "
Jag suckade tungt och sedan var det dags för meet & greet.
Jag är inte alls sugen på det, men med motvilliga steg gick jag dit.
Jag menar jag gör ju allt för mina fans, eller jag tror det iallafall, Nu var det dags och folk började rulla in och ut hela tiden, jag skrek autografer och tog massa foton, fick tusen kramar och pussar, fast på kinden!
Efter ett tag blev jag på bättre humör och jag raggade t om lite med några tjejer... inte så extremt men lite, jag menar det hon inte vet kan inte skada väl?

Jag såg en sjukt vacker tjej och jag bad om hennes nummer, hon gav det så klart.
Det kanske var lite överdrivet, men det finns något som heter kompisar också...
När det var slut var det dags för soundcheck, och det rockade helt klart!
Jag och Selena sjöng tillsammans, http://www.youtube.com/watch?v=8CP2elylkeY&feature=related
tänk er att det är Selena), vi flörtade väldigt mycket.. hade jag fortfarande känslor för Selena, för er som inte vet så har vi varit tillsammans.

Zoés perspektiv:
När jag hade kommit hem ifrån en heldag på stranden så ringde jag Justin direkt..
Men han svarade inte? jag lämnade ett medelande att han skulle ringa mig, sedan hoppade jag in i duscen eftersom vi skulle på släktkalas till baka och deda. Min kusin fyller 20 idag, det ska bli väldigt trevligt, men tråkigt utan Justin och jag har bestämt mig för att berätta om förlovningen när Justin har kommit hem, det känns tryggare så..Jag rakade mig där det behövdes och gick sedan ut ur duschen, jag virade en handduk runt håret och en runt kroppen, sedan smörjde jag in mig med babyolja.

Sedan tog jag på mig detta:

Jag gick och satt mig vid vår bar och tog en redbull

Mamma kom ned, hon är så vacker:

Pattie kom efter henne, hon va också jättevacker.

Dom tog också varsin dricka sedan stack vi, när vi kom till baka&dedas hus så var där fullt med folk, men jag menar jag har ju stor släkt så..
Jag hälsade på alla och efter ett tag blev det tråkigt, jag satt mig vid ett bord, tog fram papper och penna sedan skrev jag

Jag menade såklart Justin, jag saknar honom mer och mer för varje dag, vad konstigt att han inte har ringt tillbaka? aja han kanske är upptagen eller något..

Justins perspektiv:
hela soundchecken gick jättebra och nu var det dags för konsert, jag var faktiskt lite nervös, vilket jag inte vet varför? Aja, jag ställer mig i den silverfärgade kulan och " love me " började spelas.
Hela konserten gick jättebra precis som allt annat idag förutom Zoé, som jag nästan inte ens hade tänkt på..
När konserten var slut åkte vi inom BK och sedan till hotellet, guess what?
jag ska dela rum med Selena,jag vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt..
Och det fanns såklart bara 1 säng. När vi kom till rummet gick jag och Selena in, vi satt oss på sängen och började äta... jag vet inte hur denna veckan kommer gå? älskar jag Zoé eller gick vi för fort fram..
jag kan inte ens tänka klart nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooo spännande! :D bra skrivet

2011-05-31 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0