Do you remember me? Kapitel 66

Vi låg där i sängen och åt godis och drack läsk och kollade på film, med mina armar runt Zoé.
Jag älskar mitt liv
!

Strax efter det somnade jag, med Zoé i min famn...
Hela natten sov jag djupt och det var otroligt skönt.
Men mitt i min vackra dröm ringde min mobil, jag öppnade ögonen och kollade runt och fick syn på min mobil..
Jag tog den och tryckte på "svara" knappen och gick ut för att inte väcka Zoé.
Det var Scooter.
- Yo Justin.
- Tjena brow.
- Vad händer?
- Inget du väckte mig, själv?
Scooter skrattade och sa:
- Nej ingenting, jag skulle bara berätta att du måste åka ifrån Kroatien ett tag eftersom att du ska ha konsert i New York med Selena..
- Va-vad sa du?
Jag började bli orolig... jag och Selena? på en konsert? i NEW YORK!?
- Ja, ni ska ha konsert.. du blir bara borta i en vecka Justin, bara för du har Zoé nu betyder det inte att du inte behöver kämpa för din karriär.
Han hade endå rätt, jag hade nog glömt mina fans lite, men allt detta med Zoé var så äkta. Jag har liksom aldrig känt såhär för en tjej innan, eller för kille för den delen.
- Justin? hallå är du kvar?
Jag vaknade upp ur mitt tänkande och kom på att jag fortfarande pratade i telefon:

- Ja, jag är kvar. När åker vi?
- Om typ 2 timmar, så börja packa nu.
- Okejdå, ses
- yep.
Jag kollade på Zoé som låg där i sängen och sov så fridfullt, så vackert..
Jag gick fram till henne och pussade henne nett i pannan, sedan klädde jag på mig och packade.
Skrev en lapp och sedan stack jag.
Precis innan jag stack väckte jag mamma och förklarade och hon sa att jag skulle ha det så kul och ta det lungt med Selena, så det inte skulle bli några missförstånd.
Jag nickande instämande och sprang sedan ut.
På flygplatsen stod Scooter, Kenny och resten av crewet, det var fullt av skrikande fans, hur visste dom?
Jag var endå glad att dom hade kommit så jag skrev lite autografer.

Alla skrek och jag blev väldigt peppad, jag hade nog endå saknat kändis livet, och mina fans såklart.
När alla hade hoppat på planet så lyfte vi, jag satt i mina hörlurar och lutade mig tillbaka och strax därefter måste jag ha somnat eftersom jag inte kommer ihåg mer..

Zoés perspektiv:
När jag vaknade låg inte Justin brevid mig? konstigt?
Jag satt mig sakta upp i sängen och gnuggade mig i ögonen, sedan kollade jag ned på platsen där Justin hade legat, och där låg en lapp.
Hej älskling, du sov så gott så jag ville inte väcka dig.
Ring mig när du vaknar.. puss älskar dig mest i världen..
glöm ALDRIG det!
Aw vad gulligt! Jag gick upp och tog en dusch, gud vad härligt.
När jag var klar tog jag på mig detta:

Sedan ringde jag Justin:
- Hej älskling..
- Heeejjjj Zoé!!!
- Shit, Justin vad har du ätit?
- Inget, jag saknar bara dig..
- Haha, jag saknar dig också hjärtat..
Vi snackade ett tag och sedan kom jag på..
- Justin vart är du?
Han blev genast allvarlig och sedan sa han.
- Jag är påväg till New York..
- NEW YORK?!
- ja..
- Varför det?!
- För jag ska ha lite konserter här..
- VA, när fick du reda på detta?
- Imorse..
- Jaha.. vad kul... tror jag... eller?
- Ja, jag har saknat detta livet..
Jag blev faktiskt lite sårad när han sa så, vadå trivdes han inte med mig.
- Tror jag säkert!
Svarade jag lite kallt.
- Zoé.. jag menade in-inte såå..
- Det är lugnt, men ha det så trevligt så hörs vi, föresten vem är du där med?
- Ja det är det som är saken..
- Vadå?
Jag började bli orolig nu..
- Jag är här med Selena..
- Selena Gomez?
- Ja...
OMG!, jag visste inte vad jag skulle göra, jag fick panik.. så jag klickade honom, men jag vet inte varför...
Han ringde igen flera gånger men jag tryckte på röda knappen.
Jag lämnade mobilen hemma och gick till stranden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan inte bara sluta så !!!!!!!!!!!!

2011-05-30 @ 21:24:25
Postat av: Malin Lundstedt

Hej hej vad rolig dina inlägg verkar. kommer med all säkerhet läsa dina poster lite mer! =) Hoppas du har en kul vardag :p

2011-07-01 @ 15:16:39
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0