Do you remember me? Kapitel 65

Nu började alla skrika och jag skrattade tyst, shit vad sexig hon är när hon snackar kroatiska...


-
Haha, tror jag säkert..
Sa intervjuaren på engelska.
- Så Justin, förstår du någon kroatiska?
- ja jag förstår faktiskt en hel del eftersom att Zoé och Dina har lärt mig sedan jag var liten..
- Säg något till dina fans då..
Jag log och vände mig till kameran och sa:

- Ja te volim, ti si najbolji! ( jag älskar er, ni är bäst!)
Alla började skrika och jag skrattade.
- Zoé? många vill nog veta detta eftersom frågan har skickats in till oss under hela dagen, är ni ett par?
Zoé kollade på mig och sedan började jag:
- Det kan jag svara på... ja vi är ett par..
Alla började skrika och sedan fortsatte jag:
- HEEY, jag är inte klar... vi ska gifta oss.
Nu började alla skrika ennu mera och intervjuaren sa:
- Ohhh, ungkärlek.. jasså vem friade.. jag menar det är ett stort steg..
Jag log.
- Ja, jag vet det och jag tänkte på det länge innan jag friade till Zoé, så det var alltså jag som friade.
Alla sa awww och sånt och det gjorde mig väldigt glad.
- Så hur gick det till, vart var ni.. berätta.
Jag log mot Zoé som log stort.
- Jag hyrde en resturang och sedan åt vi gott och så, sen när det började mörkna så gick vi ut på stranden som jag också hade hyrt, där hade jag tändt värmeljus och skrivit." will you marry me?" med, så jaa..
Sa jag och blev lite generad.
Alla skrek i publiken och intervjuaren sa:
- awww, vad gulligt!
- Ja han är verkligen en underbar kille..
fyllde Zoé i och log mot mig, jag böjde mig fram och pussade henne lätt på hennes underbara läppar och alla började skrika dubbelt så högt..

Båda log och sedan frågade intervjuarnen en massa saker och sedan var intervjun slut och jag uppträdde en låt.
Det fick bli http://www.youtube.com/watch?v=Ajo5N12UnGc&feature=related

Alla skrek och verkade ta allt med Zoé väldigt bra..
Påvägen hem körde vi inom konsum och handlade godis och chips.
Sedan körde vi resten av biten hem och när vi kom hem så slängde både jag och Zoé oss på sängen, vi fixade oss och sedan satt vi på en film, det fick bli:

Vi låg där i sängen och åt godis och drack läsk och kollade på film, med mina armar runt Zoé.
Jag älskar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: G

Bra skrivet, men tycker egentligen inte dem ska gifta sig men jajja bra novell ändå! :D

2011-05-29 @ 19:37:45
Postat av: Anonym

men asså ni kan inte lägga ner bloggen för då har inte jag nåt att göra.... :$ den är jäättebra ! tro det eller ej men så är det

2011-05-29 @ 20:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0