Do you remember me? Kapitel 64

Sedan började vi köra tillbaka till Petrcané för att berätta för dom andra om vår förlovning.
Undra vad dom kommer tycka?


Justins perspektiv:
Hela natten låg jag och Zoé och snackade om vårat bröllop.
Det var helt underbart, när det började ljusna gjorde vi oss iordning och checkade ut Sedan började vi köra tillbaka till Petrcané för att berätta för dom andra om vår förlovning.
Undra vad dom kommer tycka? dom kanske kommer bli arga eftersom vi är så unga..?
När vi var framme så parkerade jag sedan gick vi in hand i hand, nervösa som aldrig förr..
När vi kom innanför dörren satt mamma och Dina och spelade kort på balkongen med en drink var, när dom fick syn på oss blev dom väldigt glada och frågade hur vi hade haft det...
Mamma visste ju redan varför vi hade varit borta men Dina visste dock inte.
Vi drog fram varsin stol och satt oss brevid dom och dom båda kollade på oss med stora leénde.
- såå...
Sa Zoé och tog ett hårt grepp om min hand...
Jag kollade på henne och mimade" det kommer gå bra"
Hon nickade och log sedan fortsatte hon..
- Igår när jag och Justin var iväg så hände en underbar sak..
Dina kollade väldigt frågande på oss nu och Zoé tog ett djupt andetag..
- Jag friade till Zoé..
Dinas mun formades till ett O, precis som mammas hade gjort sedan fortsatte jag.
- Eftersom jag älskar Zoé med hela mitt hjärta, och jag vet att hon är personen jag vill dela mitt liv med..
Mamma nickade stolt mot mig och sedan vände jag blicken på Zoé och såg att hon hade tårar i ögonen, jag lutade mig fram och kysste henne sen kollade jag på Dina som fortfarande satt helt still..
- Oh gud Justin!
Var det enda hon fick ur sig sedan började hon gråta och kramade om mig hårt och pussade mig sedan gjorde hon samma med Zoé.

- Gud vad fint... Jag är så stolt över er båda!
Sa Dina med tårarna rinnande ned ifrån hennes kinder...
Jag skrattade och kramade om henne, sedan satt vi oss ned och förklarade hur vi hade tänkt oss med hela processen.
Efter ungefär en timmes planering tog både jag och Zoé på oss träningskläder sedan stack vi till gymmet.
Det var ganska länge sedan när man tänker efter.

När vi kom till gymmet delade jag och Zoé på oss eftersom hon skulle träna boxning och jag styrka.
Vi tränade i ca 2 timmar och det var riktigt härligt...
Sedan åkte vi hem och duschade och gjorde oss i ordning.
Eftersom jag skulle på intervju och Zoé skulle med eftersom hon hade tillfrågats att hänga med.
Jag tog på mig:

och Zoé tog:
 
Väldigt sexigt och snyggt.. som alltid.
Sedan åkte vi till intervjun och när vi var backstage så såg Zoé väldigt nervös ut.
- Ta det lugnt älskling.. det är inte farligt.
Sa jag till henne och omfamnade henne.
- Jag vet, men jag blir endå nervös.
Jag skrattade lite åt hur söt hon såg ut när hon sa det...
Sedan var det dags och dom kallade först in mig.
- JUUUUSTIIIIIN BIIIIIIIIIIEBER!
Alla skrek och några grät och jag log och vinkade...
När publiken hade lugnat sig så satt vi oss ned och intervjuaren sa:
- Hej Justin, vad kul att ha dig här!
- Jag är glad att jag får vara här!
- Så Justin? hur går det med karriären och allt?
- Jo det går jättebra, allt rullar på och mina fans är ju så klart dom bästa!
Jag log ut mot publiken och alla började skrika sedan kollade jag snabbt åt Zoés håll och såg att hon skrattade och himmlade med ögonen och mimade " fjäskis"
Jag log mot henne och kollade mot intervjuaren igen...

- Så Justin, hur är det i Petrcané? för det är väl där du är?
- Japp, stämmer.. jo det är helt underbart att få spendera tid med familj och så, så det är helt underbart.
- Vad kul, du säger familj..? vad räknas inom familj?
Jag skrattade lite

sedan fortsatte jag:
- Alltså Zoé och Dina har växt upp med mig precis som min mamma och min pappa och resten av familjen så jag räknar dom som min familj och Zoés morföräldrar är ju också min familj.. somsagt vi är alla en stor familj...
precis som jag och bieliberna...
Sa jag och log ännu större.

Alla jublade och sedan sa intervjuarn:
- Vi har även sätt bilder på dig och Zoé hand i hand och sådant, finns det några känslor i detta?
Jag log och svarade:
- Ja, jag menar hon är en underbar tjej och vi har mycket fina minnen tillsammans.
Intervjuaren log och sa:
- Då får vi nog ta och kalla in Zoé, som även dansar med den kända Willow Smith ibland.
Zoé kom ut och alla började jubla och Zoé log stort.

Hon hälsade och sedan slog hon sig ned i soffan brevid mig.
- Hej Zoé, vad kul att du också ville komma.
Zoé log och sa:
- Tack för jag fick komma!
- Så Zoé, hur är det här i Kroatien, för jag har hört att du är kroat.
Alla började jubla och sedan sa Zoé:
- Volim biti ovdje u Hrvatska, to je uvijek zabavno da se vrati kući.(jag älskar att vara här i Kroatien, det är alltid lika kul att komma hem.)
Nu började alla skrika och jag skrattade tyst, shit vad sexig hon är när hon snackar kroatiska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0