Do you remember me? Kapitel 63

Jag la mig i Justins famn medans han beställde romservice.
Han beställde choklad och godis och läsk och massa onyttigt.
Sedan satt vi igång filmen..
- Tack för allt idag älskling! Du är underbar..
Sa jag och kollade Justin i ögonen..
- ...

- tack själv älskling! Du gör mig underbar...
Jag kysste honom sedan fortsatte vi att kolla på filmen..
Vi hade en underbar kväll och det slutade med att vi båda somnade mätta och belåtna och speciellt lyckliga.

Jag drömde om mig och Justin och våra framtida barn, dom var övergulliga.
Och Justin tog verkligen hand om dom jättebra, han kommer nog bli en underbar pappa.
Vi var på en lekplats och skolen sken och alla var glada.
Justin och tvillingarna sprang bort till gungerna och jag vände mig om och började snacka med Emilia..
Hon hade också man och barn.. Jag kollade lite närmre på henne man och såg att det var Ryan?
WTF!? Hur kände dom varandra?
Jag vaknade av ett ryck, jag satt mig upp i sängen och andades tungt, jag lugnade ner mig lite när jag insåg att det bara var en dröm, Justin vaknade till och satt sig upp brevid mig...
- Älskling hur är det?
- Inte bra, jag drömmer om Emilia hela tiden!
Nästan skrek jag och började nu gråta ganska mycket...
- Justin jag orkar inte mer...
Justin bara nickade instämande och lät mig prata av mig,
Efter ett tags snackande sa jag snörvlande:
- Justin jag kan inte sova..
- Det är lugnt älskling, vi kan hitta på något annat..
Jag kollade på klockan, 05.08 ...
- Vad ska vi göra då älskling?
Sa jag som nu var lite gladare..

- Ehm... jag vet inte älskling... vi kan snacka om vårt bröllop!
- JA!
skrek jag.
- Schhhh!
Sa Justin och satt sitt finger framför munnen

Jag skrattade och samma gjorde han. Vi är störda.. it's a fact...
- Så vad ska vi snacka om då? Vart vill du ha det älskling?
Sa Justin och kollade på mig...
- Ehmm... här.. i kroatien, nära stranden så Emilia kan vara med..
- Vi kan hyra hela stranden om du vill älskling?
Jag slängde mig i Justins famn och sa:
- Tack älskling, du vet inte hur mycket det betyder för mig att hon ska få vara närvarande.
- Men det är väl klart älskling!
Svarade Justin..
Han är verkligen bäst! Han förstår allt!
- Jag vill ha världens största bröllop med typ tusen gäster...
Sa jag och drömmde mig bort..
Justin skrattade och sa:
- misstänkte det...
Jag slog honom löst på armen och vi både började skratta.
Vi satt i flera timmar och planerade bröllopen och nu hade det börjat bli ljust utomhus, men jag var inte trött?
Justin verkade inte iheller vara så trött, som sagt.. vi är konstiga.
När klockan var runt halv 10 beställde vi frukost..
Scones och jordgubbar och sådant gott, båda jag och Justin slängde i oss maten i stor sätt.
Men båda var svin hungriga, sedan klädde vi på oss och checkade ut, Vi tog på oss:

Sedan började vi köra tillbaka till Petrcané för att berätta för dom andra om vår förlovning.
Undra vad dom kommer tycka?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra!!:D

2011-05-25 @ 22:37:30
Postat av: Gabbi^^

Jätte bra skrivet!

2011-05-26 @ 12:20:12
Postat av: EmUknow

bra meer

2011-05-27 @ 23:18:08
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0