Do you remember me? Kapitel 62

Vi låg och snackade om det jättelänge, sedan bestämde vi oss för att ta en dusch.. Vi klädde av oss och gick sedan in i duschen...

Zoés perspektiv:
När vi låg där i sängen och snackade så blev jag bara ännu mer kär i Justin... om det nu ens var möjligt.
Jag är verkligen den lyckligaste tjejen i hela världen, Vi låg och snackade om våra framtida barn, sedan bestämde vi oss för att ta en dusch.. Vi klädde av oss och gick sedan in i duschen...Jag satt igång vattnet och lät det sakta rinner ned för mig kalla kropp, Justin bara kollade på mig och bet sig i läppen...

Jag vill jävlas lite med honom. Så jag började tvåla in min kropp på ett sexigt sätt och Justins ögon blev bara större och större.

Jag gick närmre Justin och bet mig i läppen på ett sexigt sätt, hans ögon blev nu ännu större..
- Älskling?
Justin vaknade till liv ur sitt stirrande.
- J-ja..ja älskling?
Svarade Justin men släppte blicken från mig gjorde han dock inte.
- Tycker du inte att du stirrar lite kanske, eller?
Sa jag och flinade..
- Men du är så... damn girl... jag blir helt galen av dig!
Jag skrattade till sedan sa jag:
- Kom hit så kan jag kanske bota dig?
Justin blev väldigt glad

Sedan började han gå mot mig och jag backade till jag känner den kalla vägen mot mig rygg, Justin tog runt min midja och kysste mig mjukt.
Det blev mer och mer passionerat och vi började smeka varandra...
Justin sprang plötsligt ut ur duschen men kom tillbaka bara någon sekund efter,
- kondom ..
Fick han fram och jag nickade instämmande.
Han satt på den och sedan kysste han mig...
Jag tryckte försiktigt upp mig mot väggen och sedan var han inne i mig, han började röra sig i rythmisk takt.
Båda stönade ganska högt och njöt gjorde vi också för den delen, det var underbart... shit vad jag älskar sex! iallafall med Justin.. Justin började röra sig snabbare och snabbare och båda stönade extremt högt nu..
Efter ungefär en kvarts tid så kände jag hur mina muskler spändes och jag kom, vilken otrolig känsla det är...
Nästan precis efter mig kom Justin och han kysste mig och andades ut.
- Botade jag dig älskling?
Sa jag medans jag andades tungt,
- Nej, du gör mig fortfarande galen
- Då får vi nog göra detta oftare..
Sa jag och Justin lös upp precis som det var julafton..

- Ja för det var helt fantastiskt!
Jag instämde och kysste honom.
Han släppte ned mig och vi duschade klart, sedan gick vi ut och Justin virrade en handduk runt hans höft och jag en runt mitt hår och en runt mig kropp.
Sedan gick vi in i rummet och bytte om till mjukis kläder.
Jag tog:

och Justin tog:

Sedan satt vi oss i sängen och startade en film..
Det fick bli Mamma Mia:

Jag la mig i Justins famn medans han beställde romservice.
Han beställde choklad och godis och läsk och massa onyttigt.
Sedan satt vi igång filmen..
- Tack för allt idag älskling! Du är underbar..
Sa jag och kollade Justin i ögonen..
- ...

Kommer nog inte fler kap idag eftersom att det är dålig sändning så internetet fuckas och + så har jag tusen prov:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

skynda ! skriv mera ! :D

2011-05-25 @ 20:33:44
Postat av: Anonym

jag fattar inte varför ingen kommenterar!!!!! gör det för deras skull.

sjukt bra blogg meeeeeeeer :D

2011-05-25 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0