Do you remember me? Kapitel 61

- Zoé Chanel Trace? Vill du ge mig äran och bli min fru, för jag vill inte leva en enda minut utan dig i mitt liv.
- Justin... jag ve.. vet, jag ve-t in..in-t-e-e v..ad jag s-ka sä-ga?
Justin kollade på mig rätt nervöst sedan sa jag:
-


Justins perspektiv:
- Zoé Chanel Trace? Vill du ge mig äran och bli min fru, för jag vill inte leva en enda minut utan dig i mitt liv.
- Justin... jag ve.. vet, jag ve-t in..in-t-e-e v..ad jag s-ka sä-ga?
Jag började bli väldigt nervös nu, hon kommer säga nej...
Gud vad pinsamt..
- Jag skulle inte vilja något annat..
Svarade Zoé och ett glädjerus rusade runt i min kropp, jag ställde mig upp och Zoé kastade sig i min famn..
- Jag älskar dig älskling!
Viskade jag och kysste henne.
- Jag älskar dig hjärtat!
Svarade hon.

Jag är verkligen den lyckligaste killen i världen!
Vi hade en underbar kväll och vi tog in på ett hotell..

sängen var dekorerad med rosenblad,

Zoé kollade på mig och log..
Allt var perfekt!
Jag drog ned Zoé på sängen och vi låg emot varandra och bara kollade på varandra..
- Zoé Chanel Bieber.
Sa jag och tog bort lite hår som hade trillat ned för hennes vackra ansikte.
- Ja, bättre kan det inte bli!
Sa Zoé och kysste mig.
- Älskling?
Sa Zoé efter ett tag.
- Ja mrs bieber..
Svarade jag och log, Zoé skrattade till lite och men blev sedan allvarlig.
- Asså.. eh-m .. men att skaffar barn och sånt?
Jag blev genaste mycket intresserad och svarade:
- Ja älskling, jag vet med barn och sånt..?
Zoé stannade upp lite och bet sig i läppen och kollade på mig med en konstig blick..
- Jag har alltid velat bli en ung mamma, jag vet inte varför men det har alltid lockat mig.
Yes, hon känner samma som mig..
- Jag känner exakt samma, jag har alltid velat bli en ung pappa, jag vet faktiskt inte iheller varför?
Zoé sken upp och sa:
- Men jag vill inte ha det än... för vi är ju bara 17 snart 18..
Men jag vill ha det snart..
- Precis samma som jag älskling!
Svarade jag som nu var jätteglad..
- Jag vill ha tvillingar!
Sa Zoé,
- och har alltid velat det..
- Shit vilket sammanträffande!
Svarade jag, detta började ju bli lite läskigt...
- en kille och en flicka.
Sa vi båda samtidigt..
Vi båda blev chockade med började sedan skratta,
- Vi är som ämnade för varandra..
Sa jag och kysste henne. Hon skrattade till och instämde.

- Vad vill du att dom ska heta?
Frågade jag.
- Något cool och ovanligt..
Svarade Zoé.
- Typ som Lupita Demitra Aliyah Elionora Bieber och typ ..
- Perfekt! Så vackra namn..
Sa jag. Sedan forsatte jag:
-  Adrian Destin Aliyoh Leonard Bieber
Zoé kollade på mig och log jättestort..
- PERFEKT ÄLSKLING!
Vi låg och snackade om det jättelänge, sedan bestämde vi oss för att ta en dusch.. Vi klädde av oss och gick sedan in i duschen...

Kommentarer
Postat av: Syverlejla

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2012-01-17 @ 12:39:33
URL: http://syverlejla.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0