Do you remember me? Kapitel 60

Zoé tappade nästan andan när hon såg den.
- Andas älskling...
Zoé skrattade till lite sedan öppnade jag dörren för henne och hon hoppade in med mig efter sig...


När Zoé kom in i limousinenen skrek hon lågt, jag bara skrattade och sedan började limousinenen köra, jag hade fixat så det fanns champagne och sådant där, jag tog fram ena och sedan gav jag Zoé två champagneglas och jag hällde sedan upp champagnen.

- Skål min vackra flickvän!
Sa jag och log mot henne,
- Skål min fina pojkvän!
Svarade hon och kysste mig, sedan slog vi vår glas imot varandra och log sedan.
- Så vart tar du mig?
Frågade Zoé och såg förväntansfull ut..
- Vi ska till BK...
Zoé kollade konstigt på mig sedan sa hon osäkert:
- Nej, det ska vi väl inte?
Jag skrattade och svarade:
- Klart vi inte ska, haha älskling!
Zoé andades ut och skrattade hon också, Hon är så söt!
Vi åkte ett tag sedan var vi äntligen framme, Zoé blev väldigt exvalterad och jag blev lite nervös, tänk så sa hon nej? Vad ska jag då göra?
Jag får helt enkelt hoppas på det bästa...
Vi hoppade ut och när Zoé fick se vad jag hade gjort slutade hon andas igen..
- älskling andas!
Sa jag till Zoé och hon började andas igen...

Jag hade beställt denna resturangen,
om man gick ut så kom man hit.

Vi satt oss vid ett bord, jag hade beställt en liten orkest så dom spelade lite låg stämnings musik.
http://www.youtube.com/watch?v=-yIcqSfzKKc
http://www.youtube.com/watch?v=VgqYmzZ6rqI&feature=related
Vi beställde skaldjur till förrätt, oxfilé till huvudrätt och chokladfondue till efterrätt.

Vi åt och hade en underbar tid..
Vi skrattade mycket och allt, sedan började det närma sig.. den nervösa delen som skulle förändra mitt liv..
Det hade börjat bli mörkt ute och jag tog Zoé i handen och vi började gå bak på baksidan..
Zoé kollade undrande på mig..
- Vart ska vi Justin?
- Du får se älskling..
Nu var vi äntligen framme vid en strand, det var kolsvart...
Fast inte bakom oss..
Jag kollade Zoé i ögonen och sa,
- Zoé jag älskar dig mest, och jag vill att du ska vara min... idag... imorgon... och fö.r
- Föralltid!
Fyllde Zoé och log mot mig. Jag log tillbaka sedan sa jag:
- Älskling, vänd dig om..
Zoé blev lite orolig och kollade på mig innan hon vände sig sakt om..

Zoés perspektiv:
När vi kom fram till den otroligt fina resturangen så åt vi sjukt god mat, allt var perfekt...
och vi hade åkt typ världens största limousine hit... Justin är verkligen söt!
Vi skrattade mycket medans vi åt och vi hade en underbar tid, när vi hade ätit upp så tog Justin min hand och led mig ut på en bäcksvart strand.. ehm va?
Justin kollade mig i ögonen sedan sa han det finaste någon kille någonsin hade sagt till mig..
- Zoé jag älskar dig mest, och jag vill att du ska vara min... idag... imorgon... och fö.r
- Föralltid!
Fyllde jag i och log mot honom, dom skrek inom mig, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag var så otroligt lycklig nu...
- Älskling, vänd dig om..
Jag blev lite orolig nu, nu fattade jag verkligen ingenting, jag kollade osäkert på Justin sedan vände jag mig sakta om, när jag såg det jag såg så visste jag inte hur jag skulle reagera...

Jag bara stod helt still, sedan vände jag mig sakta om, och där stod justin på ett knä med världens vackraste ring i handen:

- Zoé Chanel Trace? Vill du ge mig äran och bli min fru, för jag vill inte leva en enda minut utan dig i mitt liv.
- Justin... jag ve.. vet, jag ve-t in..in-t-e-e v..ad jag s-ka sä-ga?
Justin kollade på mig rätt nervöst sedan sa jag:
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg vad gulligt!!!!!!

2011-05-24 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0