Do you remember me ? Kapitel 59

- varför är du så glad?
frågade jag lite oroligt...
- Jag har bara saknat dig... så jag blev glad av att se dig..
Aw vad gulligt, jag kysste honom igen och insåg att han inte tänkte göra slut iallafall.. undra vad det då var?..

Justins perspektiv:
Zoé var så fin när hon kom hem, och brun!
Jag hade inte tänkt på det förens nu...
Jag sprang fram till henne och kramade henne och sa att jag hade saknat henne, sedan kysste jag henne.
Zoé kollade frågande på mig?
- Varför är du så glad?
Sa hon, hon var så söt när hon var så misstänksam...
Min fina flickvän..
Zoé kysste mig en sista gång, sedan sprang hon upp och jag gick efter.
- Kom så duschar vi älskling!
Sa Zoé och jag tackade SÅKLART inte nej...
Vi hoppade in i duschen och hade en mysig stund, verkligen... ibland kunde jag bara inte sluta kyssa Zoé.
Hur mycket jag än försökte så gick det inte.
Vi hoppade ut ur duschen efter ungefär en halvtimmas tid, Zoé virade in sitt hår i en handduk och sin kropp i en annan, jag tog bara en handduk runt mig höft sedan kysste jag Zoé igen..
- Älskling, du måste borsta tänderna..
Sa Zoé och kollade på mig med ett flin..
- Haha, men tänk så vill jag inte det då hjärtat?
Svarade jag och skrattade.
- Då blir det inga flera kyssar..
Jag blev väldigt allvarlig direkt och nästan sprang till min tandborste.
- Trodde väl det..
Sa Zoé och skrattade lite lågt.
Jag skrattade med tandborsten i munnen
och började jaga Zoé, 
Zoé skrek och skrattade på samma gång, hahaha.
Det lät som hon skulle bli våldtagen eller något.. 
- Justin sluta!!
Skrek hon när jag hade fått tag på henne och började kittla henne som jag visste att hon hatade, Zoé var nämligen extremt kittlen..
Jag skrattade jättehögt och Zoé med.
Tillslut tog sig Zoé ur mitt grepp och jag gick in i badrummet och fortsatte borsta mina tänder.
När jag kom ut satt Zoé och sminkade sig.

Så fint det blev, hon är verkligen vacker.
Sedan fixade hon sitt hår, och slutligen tog hon på sig den vackra klänningen och matchande skor.

olagligt vackert!
Jag var så stolt över att hon var min..
Mitt i mitt tänkande kom jag på att jag satt och stirrade på Zoé.

med öppen mun och allt.
Men hon var så fin!
Jag gick upp och tog på mig mina kläder som jag hade köpt idag...

Utan selena..
Nu var vi båda klara och vi gick ned, vi hoppade in i limousine som jag hade beställt till oss.

Zoé tappade nästan andan när hon såg den.
- Andas älskling...
Zoé skrattade till lite sedan öppnade jag dörren för henne och hon hoppade in med mig efter sig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet att inte så många som kommentera men jag älskar din novell blogg och lägg inte ner :( !

2011-05-23 @ 16:33:21
Postat av: Anonym

jag älskar din novell. av alla jag läser uppdaterar du mest!!!! alla måste verkligen kommentera mer...

LÄGG INTE NER!!!!

2011-05-23 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0