Do you remember me? Kapitel 58

när jag öppnade dörren så låg hon där, så vacker, så liten.. min ängel...
Zoé Chanel Bieber? HEEEEEEELT OKEJ!!
Hahahaha:)

Jag gick sakta fram till henne, tog fram min mobil och fotade henne,
spara..
Aw vad gullig hon blev! Jag skrattade lite åt att hon snackade i sömnen, men bestämde mig för att väcka henne, Jag satt mig brevid henne i sängen och pussade henne nätt på pannan, hon ryckte till lite och somnade om, haha... jag pussade henne på näsan och nu for hon upp,
- Shit Zoé ta det lugnt, 3 världskriget har inte börjat än...
Jag skrattade lite åt mitt extremt dåliga skämt, sedan kom jag på att Zoé satt där..
Hon kollade konstigt på mig,

sedan började hon skratta hon med, nyvaken och extra gullig...
Jag kysste henne sedan gick vi ned för att äta frukost.. eller Zoé skulle äta frukost..
Ikväll skulle hon bli så överraskad... fast jag hade ett problem.. jag hade inte köpt någon ring..
- Vad ska vi göra idag älskling?
Frågade Zoé mig medans hon stoppade in mackan i munnen..
- Ehm, ja du älskling. Jag ska göra lite ärende sedan ikväll ska du och jag iväg..
- Bara vi ?!
Sa Zoé nu som hade världens största leénde,
- Yep, bara vi hjärtat!
Svarade jag och log ännu större

Zoé kysste mig sedan fortsatt hon att äta sin frukost..
När hon var klar så gick hon upp och bestämde sig för att sticka till stranden men mamma och Dina, jag ville inte att hon skulle gå själv eftersom det finns så många som vet vem hon är nu... Hon tog på sig:

Sedan stack hon, mamma och Dina..
Jag fick pussar av dom alla sedans stack dom..
Okej vart ska jag börja?
Jag tog på mig kläder:

Sedan ringde jag Kenny och sedan stack vi..
Vi åkte till den finaste resturangen i Zadar..

Jag beställde hela denna avdelningen och sedan stack jag till en affär med förlovningsringar..
Direkt när jag kom in, hittade jag den perfekta!

jag ristade in datumet och en hälsning, 19/5-11 - my love Zoé.
Hoppas hon gillar den, jag betalade och sedan åkte jag iväg för att köpa kläder till mig själv,
det blev:

tänk er utan Selena..
Jag blev endå nöjd.. nu var allt fixat..
tror jag iallafall.. jag tänkte igenom för mig själv igen..

yeeb, allt är med!
Jag träffade tusen fans på vägen och ställde såklart upp på bilder,kramar och allt..
Jag älskar mina fans! dom är bäst!
Justin Bieber Japanese Student SupportJustin Bieber Japanese Student Support 
Sedan började vi dra oss hemåt, jag gick in i huset och satt mig i soffan och andades ut!
Shit vad jag är nervös... tänk så säger hon nej?!

Zoés perspektiv:
Jag stack till stranden med mamma och Pattie, undra vart Justin skulle, han är alltid så lurig av sig!
Han och hans ideér...
När vi kom till stranden så la vi oss ned och pressade..

HÄRLIGT!
Undra vad vi ska göra ikväll? tänk så vill han göra slut? han verkade ju så hemlighetsfull när han sa det?
Han kanske har hittat någon annan, eller selena.. eller jasmine...
jaja jag får väl se ikväll..
Jag fick ont i magen nu, jag försökte tänka på något annat och märkte då att jag hade blivit jättebrun..
Det gillas extremt mycket! Jag solade och badade jättemycket ända tills klockan blev runt 5 tiden och vi började dra oss hemåt.. När jag kom hem satt Justin där, med världens störste leénde...
Han sprang fram till mig och kysste mig, wtf?

- varför är du så glad?
frågade jag lite oroligt...
- Jag har bara saknat dig... så jag blev glad av att se dig..
Aw vad gulligt, jag kysste honom igen och insåg att han inte tänkte göra slut iallafall.. undra vad det då var?..

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej gör ni länkbyten?

2011-05-20 @ 22:17:34
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: linn

fortsätt skriva... fortsätt skriva....

2011-05-20 @ 22:21:33
Postat av: fanny(som håller i bloggen)

Japp klart vi gör :)!

vi skriver in er så vill vi gärna se våran på er blogg. kram:)

2011-05-21 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0