Do you remember me? Kapitel 57

Jag sprang till badrummet eftersom jag trodde något hade hänt,
- VAD ÄR DET ÄLSKLING?!
- Kan du duscha med mig?, vill inte duscha ensam?
Jag skrattade lite åt hur söt hon såg ut när hon sa det, men såklart tackade jag "ja" och tog av mina kläder och hoppade in i duschen..


När jag kom in i duschen så smörjde Zoé in mig och henne, vi hade en riktigt mysig stund där i duschen, vilket vi behövde, och Zoé skrattade.. första gången på hela dagen..
Så otroligt vackert skratt, jag förstår inte hur jag ska kunna klara mig utan den om jag måste iväg på MY WORLD TOUR, eller något... Jag hade planerat lite iför imorgon kväll, då skulle jag ta vårt förhållande tll nästa nivå.
Vi tog på oss pyjamas,
Zoé tog:

och jag tog:

Sedan hoppade vi i säng och kollade på Glee, det är typ bäst..
Vi låg där ett tag, sedan somnade vi, båda två, tillsammans och utmattade.

Jag vaknade av att mamma skakade om mig, jag vaknade med ett ryck.
Hon gjorde ett tecken som betydde att jag skulle gå ned efter jag hade klätt på mig, jag gjorde som hon sa, och när jag kom ned så hade hon gjort frukost till mig, det var det jag älskade med mamma, hon kunde överraska mig när som helst bara för att få umgås lite med mig, nu kom jag även på att jag kunde passa på att berätta det som jag skulle göra för Zoé ikväll..
Jag visste inte riktigt hur jag skulle formolera det till en menning, men efter lite tids tänkande så tog jag ett djup andetag sedan sa jag:
- Mamma?
Hon kollade upp ifrån frukosten och log, sedan svarade hon:
- Ja älskling?
Jag blev jättenervös och kollade ned på min macka,sedan började jag:
- Ehm, du vet ju att jag älskar Zoé och så... och jag skulle... eh ... vilja ta vår... förhållande till nästa nivå...
- Ja Justin älskling, jag vet?
- Ja så .. ehm .. j-j-a, jag tänkte .. fr-i-ia till .. Zoé..
Mammas mun formades som ett O, jag var jätterädd för hennes reaktion, men konstigt nog ändrades hennes ansiktsuttryck och hon såg rörd ut på något sätt?
- Mamma? vad ty-tycker du?
- Älskling, jag vet inte vad jag ska säga.. jag är så stolt.. du är en sån underbar kille!
Jag suckade av lättnad

och sa:
- Så du tycker det verkar som en bra ideé?
- Klart mitt hjärta, om det är det du vill så...
- Gud mamma, jag älskar dig mest!
- Och jag dig mer mitt hjärta!
Jag pussade mamma sedan sprang jag upp till Zoé för att väcka henne,

när jag öppnade dörren så låg hon där, så vacker, så liten.. min ängel...
Zoé Chanel Bieber? HEEEEEEELT OKEJ!!
Hahahaha:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt bra novell! Fortsätt i den stilen o med bra uppdatering :D

Som sagt bra novell så länge den inte slutar med barn o skieet :)

2011-05-19 @ 15:07:40
Postat av: linn

men OFTA ! fortsätt skriv ! (L)

2011-05-19 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0