Do you remember me? Kapitel 55

Jag vaknade av att Zoé kysste mig, jag log... världens bästa sätt att bli väckt på, hur härlig drömmen än var så gillade jag nog verkligheten mer..Jag log mot Zoé och bestämde mig för att idag skulle jag ta vårt förhållande till nästa nivå... Det skulle bli bäst! Jag vet precis vad jag ska göra...


Zoés perspektiv:
Konserten var underbar och gissa vem som fick bli the OLLG?
JOOO FÖR DET VAR JAG, Zoé Chanel Elionora Spancovic.
bara lila jag...  Jag kan erkänna att jag var faktiskt lite stolt...
Justin var jättegullig och sjöng en sång för Emilia,
http://www.youtube.com/watch?v=HrLbrBtD2H0
lyssna samtidigt.

idag skulle vi till stranden och hälsa på henne.. det var där hon fanns, det skrev hon till mig:
- Om du behöver mig så finns jag på stranden, nära dig..
Även fast Emilia inte var medveten om det, så gjorde hon min starkare och starkare för varje dag som gick, hon gav mig henne styrka på något sätt.. och jag vet att vart jag än går så finns hon med mig, antligen på stranden eller i mitt hjärta.. hur mycket jag än saknar henne, så är jag glad för jag vet att hon har det bättre i himlen än hemma, och jag vet att gud tar väl hand om henne, för det är hon värd...
Hemma i huset hade vi ett hörn som var gjort till henne...

Jag har alltid och kommer alltid att älska henne mer än något annat...
Det speciella med Emilia var att hon var alltid glad, hon gjorde mig alltid glad,och det bara lös glädje om henne.
Hon fanns alltid för mig, även fast hon mådde skit så brydde hon sig alltid om mig...
Vi var som systrar, min mamma älskade henne som sig egna dotter...
Vi alla älskade henne som vår egna familjemedlem, som vår älskade ängel...
Jag vaknade upp ur mitt tänkanden och märkte att en tår föll ned ifrån min kind.

Jag torkade bort den snabbt så att Justin inte skulle se, men det gjorde han.
Han gick emot mig och kramade om mig, jag låg i hans famn och grät, min älskade Justin..
Jag började skratta medans jag grät och Justin pussade mig på kinden..

Han är verkligen underbar, vi kramades ett tag sedan fixade vi oss, jag tog på mig:

Och sminkade mig lätt, Justin tog:


sexigt!!
Vi tog min bil och sedan körde vi till stranden, mamma och Pattie hängde också med, hon var en viktig person för oss alla.
Påvägen lyssnade vi på min och Emilias favorit sång, vi älskade allt om det, hela konceptet.
http://www.youtube.com/watch?v=xuzZBDh8U5w
Jag grät ordentligt mycket nu, om det inte skulle varit för henne jävla pappa så skulle hon varit hos mig nu..
Jag kollade ut ur fönstret under hela bilfärden eftersom mamma körde, då och då fick jag en skymt av Emilias ansikte, det vackraste ansiktet som fanns... Jag blev inte rädd när jag såg hennes ansikte, utan mer glad, det kändes som hon ville visa att hon fanns med mig och att hon var glad över att jag skulle hälsa på henne. Nu var vi äntligen framme,
jag gick av bilen sakta och började gå mot stranden, med blicken fast på himlen, jag tänkte inte på något nu, bara Emilia.

Jag ville bara säga till alla, att detta är ett väldigt känsligt kapitel för mig eftersom min bästabarndoms vän dog för ungefär ett år sedan, det är ett år den 15 juni, och jag saknar honom extremt mkt, så detta kapitlett beskriver hur jag kände och känner, och ja.. hoppas ni gillade.
R.I.P - min älskade ängel!
/ Fanny...

Kommentarer
Postat av: linn

finns alltid för dig om du vill snacka ! (L)

2011-05-17 @ 22:11:50
Postat av: linn

finns alltid om du vill snacka ! (L)

2011-05-17 @ 22:13:06
Postat av: Anonym

gud vilket gulligt kapitel! älskar eran novell LÄDD INTE NER DEN!

2011-05-17 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0