Do you remember me? Kapitel 54

Då och då sneglade jag åt Zoés håll, hon såg så lycklig ut, min lilla älskling..
Efter låten slut sprang jag av scenen och kysste Zoé, sedan sprang jag tillbaka och nu var det dags för OLLG-låten, den som jag fruktade mest..


När låten började spelas så fick jag ont i magen, jag ville inte sabba det med Zoé igen.. verkligen inte!
Jag började sjunga och alla skrek extra mycket, jag älskar verkligen mina fans, även fast dom har förstört mycket mellan mig och Zoé... Nu kom en tjej ingåendes på scenen, jag fick ett gläjde skutt när jag såg vem det var... det var Zoé.. nu kunde jag ju flörta hur mycket jag ville.
Jag gick sakta mot henne samtidigt som jag sjöng, och jag log nog med världens töntigaste leénde och just i denna sekund upptäckte jag att jag ville ta vårt förhållande till nästa nivå..
Jag var nära på att kyssa henne och sjöng rakt till henne... Jag flörtade extremt mycket och när ljuset släcktes kysste jag henne, det var en underbar kyss.
Zoé gick av scenen och jag gjorde klart konserten.. Det gick som en dans, alltså perfekt..
Efter konserten åkte vi hem, både jag och Zoé var jättetrötta så vi fixade oss sedan gick vi och la oss, vi pratade lite och myste sedans somnade Zoé i min famn, han var så otroligt vacker, där hon låg i min famn och sov som en ängel... Jag pussade henne i pannan och ett tag efter somnade jag också, men Zoé i min famn..
Jag drömde att jag och Zoé hade fått barn och att vi levde ett underbart liv, vilken härlig dröm...
Jag vaknade av att Zoé kysste mig, jag log... världens bästa sätt att bli väckt på, hur härlig drömmen än var så gillade jag nog verkligheten mer..Jag log mot Zoé och bestämde mig för att idag skulle jag ta vårt förhållande till nästa nivå... Det skulle bli bäst! Jag vet precis vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer nästa kapitel .... ? :)

2011-05-17 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0