Do you remember me? Kapitel 53

Nu stod det still i mitt huvud?
- Varför är du ledsen då älskling?
- Justin, hur kunde du glömma det.. det är ju ....


1 år sedan Emilia dog idag...
Zoé hann inte säga mer förens hon grät, väldigt mycket...
pucko Justin, hur fan kan jag glömma det, hon har ju sagt det till mig tusen gånger, datumet då hon tog sitt liv..
Jag visste inte vad jag skulle göra, jag drabbades av panik...
Innan jag visste ordet av det var jag tvungen att gå för att bli fixad.. men jag ville ju inte lämna Zoé och speciellt inte i det skicket...
Jag kände mig som världens sämsta pojkvän..
- JUSTIN KOM NU!!
Skrek han som höll koll på allting, Zoé kollade på mig och sa:
- Gå då, din kändishet kallar..
Hon kollade bort och jag reste mig motvilligt och suckade tungt, i dörröppningen vände jag mig om och såg hur Zoé såg ut, helt förstörd.. Gud? varför utsätter du mig för prövning hela tiden?
Jag gick in i min loge och blev sminkad, jag var arg.. extremt arg.. och ledsen och besviken på mig själv.
Hur fan kan man glömma en sak ? Justin förhelvetet!!
Jag blev äntligen klar och jag ställde mig i posion och "love me" började spelas...
konserten gick bra och jag körde lite covers,
http://www.youtube.com/watch?v=OfF0qpy2p6w&feature=player_embedded#at=54

http://www.youtube.com/watch?v=KYTaF1zB_qo&feature=player_embedded
Jag körde alla vanliga låtar och allt gick bra,
http://www.youtube.com/watch?v=3EfKQspGgG4
sedan kom jag till pray...
precis innan melodin började sa jag:
- denna låten skulle jag ville ägna till Emilia, som var en ängel i våra liv, idag är det 1 år sedan hon lämnade oss, Emilia vi saknar dig!
http://www.youtube.com/watch?v=rnUyBenJQHY&feature=related

Efter låten gick jag av scenen och där stod Zoé, helt förstörd. Jag gick fram till henne och omfamnade henne, hon grät i min famn..
- Tack Justin..
Viskade hon, jag kramade henne hårdare och pussade henne på huvudet.
- Allt för dig min älskling..
Jag gav henne en kyss sedan viskade jag:
- Denna covern är för dig ...
Jag sprang ut på scenen och satt mig brevid Dan som drog sin hand över giutarren och började sedan spela:
http://www.youtube.com/watch?v=_LovSWat_NY&feature=related
Då och då sneglade jag åt Zoés håll, hon såg så lycklig ut, min lilla älskling..
Efter låten slut sprang jag av scenen och kysste Zoé, sedan sprang jag tillbaka och nu var det dags för OLLG-låten, den som jag fruktade mest..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeer!!!!!:D

2011-05-16 @ 20:05:04
Postat av: Anonym

Ass bra Meeer!!!<3

2011-05-16 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0