Do you remember me? Kapitel 52

Shit vad jag saknar honom :( Jag la mig ned i sängen och suckade tungt ...


Ibland var kändisheten helt underbar, men ibland sög det, rent ut sagt..
Jag vet att Zoé hade sett fram imot ikväll.. det vet jag, men jag kan ju inte ställa in en hel konsert för det..
Svika alla dom fansen, aldrig i hela mitt liv... inte ens för Zoé faktiskt..
Jag vaknade upp ur mitt tänkande och gick ned till Zoé, hon satt framför TV:n och kollade, så söt man kan vara alltså.. Jag gick och satt mig brevid henne och hon la sin i min famn, jag pussade henne i håret och sa:
- Förlåt älskling, jag vet att du hade sett fram imot denna dagen..
Zoé kollade på mig och kysste mig sedan, kunde man få en mer perfekt flickvän?
Vi kysstes ett tag sedan började vi fixa oss för konserten...
Zoé verkade ganska orolig för något, jag förstod ..
OLLG.. Det var alltid det som hade förstört..
Jag lovade mig själv att jag skulle behärska mig idag, jag måste både för min och Zoés skull.
Vi hoppade in i bilen och började köra, Zoé var jättespänd så jag la min hand på hennes lår, hon gav mig ett svagt leénde och kollade ut genom fönstret igen, något var fel..  det märkte jag .

Zoés perspektiv:
Hur kunde han glömma det?
Jag fattar inte det.. han som skulle föreställa min underbara pojkvän, som inte ens kommer ihåg det viktigaste i mitt hela liv.. istället tänkte han bara på sina jävla fans.. jag var så trött på det nu, och extremt besviken på att han hade glömt det..

Justins perspektiv:
Zoé blev mer och mer deppig och tillslut tog hon bort min hand ifrån henne lår... jag började bli ganska orolig, jag försökte få kontakt med henne men hon var helt borta, hon såg helt förstör ut... vafan?!
Jag tänkte efter på vad det kunde vara men kom inte på något alls..
Innan jag ens han tänka klart var vi framme, Zoé suckade tungt och gick sedan ut bilen, hon gick med raska steg raka vägen in, jag gick efter henne men blev såklart stoppad av alla tusen papps.. fan också...
När jag väl hade lyckats ta mig in gick jag raka vägen till Willows loge, där jag förmodade att Zoé var, vilket som stämde.. När jag kom in satt Zoé och grät och Willow och henne crew satt runt henne och tröstade henne, jag fattade verkligen ingenting... OMG hon kanske är gravid!?
Kondomen kanske sprack, fan nu har jag förstört henne liv! Helvete Justin!!
Jag gick fram till dom och Willow kollade på mig och sa:
- Vi kanske ska lämna dom ifred...
Alla instämde och pussade Zoé och gick sedan ut..
Jag kollade på Zoé.
- Hur kunde du glömma det?
Viskade Zoé, Jag fattade verkligen ingenting nu... OH NO, hade jag glömt kondomen? fan nu hade jag förstört hela Zoés liv, mamma kommer hata mig och lika så Dina.. Fan Justin!
- Oh shiit, förlåt Zoé... Jag lovar jag kommer försörja er och älska er som aldrig förr...
- Justin vad snackar du om?
- Jag vet att jag glömde kondomen..
- Va ?
- Vadå är du inte gravid?
När jag sa det sista började Zoé gråta, oh fuck nu hade jag bara förstört det ännu mer, jävla pucko Justin...
- Nej Justin verkligen inte, vi använde kondom...
Nu stod det still i mitt huvud?
- Varför är du ledsen då älskling?
- Justin, hur kunde du glömma det.. det är ju ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0