Do you remember me ? Kapitel 51

Vi pratade ett bra tag och det var jättehärligt eftersom att Zoé hade varit med hela livet som hon förstod exakt allt. Hon var verkligen en underbar tjej, på alla sätt och vis..
Jag älskar henne, jag kanske ska gå vidare ett steg? eller ? det kanske är för tidigt?..

Zoés perspektiv:
Justin var så fin, och mina känslor växte ganska mycket när han öppnade sig... om man kunde älska honom mer då..
Han berättade om att, även fast jag redan visste allt så kunde vi snacka om det, vi snackade om våra barn minnen och vi hade en underbar tid verkligen... Efter en underbar och trevlig dag åkte vi tillbaka, jag hade blivit jättebrun, yeah! Justin hade också märkt det, så han smällde sin hand på min rygg så det blev ett sånt av tryck, och fyfan vad ont det gjorde... Jag började jaga honom runt hela huset, han ska få!

till slut fick jag tag på honom och brottade ned honom, jag gick på boxning och det visste han, det var nog därför han var så rädd...
Vi brottades ett tag till han gav sig och sa förlåt.
- Du ska säga förlåt Zoé, du är så mycket bättre än mig..
Justin suckades och upprepade det sedan..
Jag började skratta och filmade det, haha.
- Nu är vi kvitt älskling!
Sa jag och kysste honom..
Jag gjorde en busig minn mot Justin och sprang sedan till toaletten och låste in mig, väl därinne laddade jag upp videon på youtube.. nej NU är vi kvitt tänkte jag...
Justin stod och bankade på dörren och jag öppnade och gick förbi honom med en ännu busigare minn, haha
Justin följde efter mig och tog tag i min arm och frågade mig vad jag hade gjort.. Jag sa ingenting och fortsatt gå.
Nu tog Justin tag i min arm så jag trillade och jag började skratta.
Justin började kittla mig..
- NEEEEEEEEEEJ HAHAHA JU ... ST ...IIIIIIIIIIN! SLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUTA!
jag skrattade så mycket så jag inte visste var jag skulle ta vägen..
- Tvinga mig..
Svarade han och gav mig en sexig blick..
Jag kollade honom i ögonen och kysste honom, han slutade kittla mig och jag viskade..
- yes...
Justin började skratta och kyssa mig mer intensivt, men jag avbröt eftersom mamma och Pattie var där nere.
Justin kollade ledset/frågande på mig, men när jag berättade varför jag slutade så fattade han, 
- PUCKO! 
Sa jag och började skratta. Justin skrattade också, efter ett tag började han mobil ringa, han tog upp den och svarade, det var Scooter som sa att han skulle ha konsert... idag igen.
Jag blev faktiskt lite besviken för vi skulle ha filmkväll idag men jaja..
Justin visste att jag blev besviken, han försökte krama mig men jag gick iväg och sa:
- Lägg inte ens ned energi på det Justin..
Jag gick ned till mamma och kramade om henne.

Justins perspektiv:
Zoé gick och jag kollade ned på min iphone, det var en bild på mig och morfar...

Shit vad jag saknar honom :( Jag la mig ned i sängen och suckade tungt ...

Kommentarer
Postat av: Sophies Noveller

Hejsansvejsan!



Gillar du Justin Bieber noveller?

Då tycker jag att du ska kika in på min novell där jag precis har börjat på en ny JB novell :)



Hoppas du kollar in och fortsätter att följa mig :)

2011-05-15 @ 19:00:08
URL: http://sophiesnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0