Do you remember me? Kapitel 48

Jag satt mig vid fotänden och började fundera på vad jag egentligen ville, en sak visste jag iallafall.
Jag ville ha Justin.. med eller utan privatliv....


Jag bestämde mig för att snacka med Justin, så jag skakade hans fot lite och han vaknade direkt och satt sig upp, lite panikslagen..
- OH ZOÉ DU LEVER, TACK GODE GUD!
Sa han, jag fattade ingenting och såg säkert ut som ett stort frågetecken..
- Va?
Frågade jag.
- Oh fy, jag drömde att du dog.. fy vad hemsk dröm...
Jag log lite över att han hade blivit så upprörd, han är så gullig, nej Zoé.. okej seriöst nu...FOKUS!
- Justin?..
- Ja svarade han och kollade lite smått nervöst på mig..
- Jag har tänkt lite..
Hann jag bara säga innan Justin avbröt mig.
- Zoé jag gör vad som helss..
Sedan hann han inte mer för jag skrek till honom.
- Tyst och avbryt inte mig!
- Förlåt ..
Sa han och kollade ned, sen fortsatte jag..
- Ja asså jag klarar mig verkligen inte utan dig och jag har funderat mycket och kommit fram till att jag skiter i om jag har ett privatliv eller inte.. bara jag har dig..
Sa jag och kollade upp ifrån täcket som jag suttit och pillat på så att det inte skulle synas att jag var nervös, vilket jag nästan aldrig var, förens jag träffade Justin..
Jag tog mods till mig och kollade upp, Justin såg ut som han hade sett MJ eller något.

Jag började nästan skratta för han såg ganska rolig ut..
Sedan brast han ut i världens största och vackraste leénde och jag att han började gråta..

Jag lät han lägga sig i mina famn och jag pillade honom i håret medans jag också grät.
Vi satt så en lång stund, och bara grät tillsammans som ett äkta par.. som vi var nu.
Justin kollade upp på mig och kysste mig som aldrig förr.
Shit vad jag hade saknat hans läppar... Vi kysstes ett tag sedan gick vi ned för att äta frukost.

Justins perspektiv:
Jag vaknade av att någon skakade om min fot, jag drömde världens hemskaste dröm.. att Zoé dog..
FY! Jag blev bemött av Zoés otroligt vackra ansikte och henne ord gjorde henne bara tusen gånger vackrare.
Hon sa något i stil med att hon ville ha tillbaka mig, jag blev så glad så jag nästan inte hörde vad hon sa.
Detta var nog en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv, förutom när jag blev signad.
Vi satt och åt frukost nu, hela familjen.
Undra om jag och Zoé får barn .. om det håller så länge..
Det skulle vara coolt.
När vi satt och åt frukost planerade vi lite iför dagen, vi bestämde oss för att åka på en båt tur, klockan var nu halv 12 så vi skulle vara klara till 12. Vi skulle åka med Zoés stora båt och åka till fina platser( ja dom har en stor båt) haha.
Jag och Zoé gick upp på rummet och tog på oss.
Zoé tog på sig:


Otroligt sexigt!
Och jag tog:


Sedan packa vi ihop lite saker sedan stack vi.
Hand i hand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0