Do you remember me? Kapitel 49

Sedan packa vi ihop lite saker sedan stack vi.
Hand i hand..


På något sätt hade papps och fans fått reda på det vilket betydde att det var fullpackat...
Hoppas inte Zoé bli arg, jag menar jag kan ju inte hjälpa det.
Men Zoé verkade ta det ganska bra och vi fortsatte gå tillsammans men stannade upp när fick fråga vi inte ville ha...

- Är ni tillsammans?
- JUUUUSTIN! Vad händer med Selena?
- SELENA? Vad hände med Jasmine?
Skrek alla ifrån olika håll, nu fick jag fan nog. Jag släppte Zoé och gick fram till första mic och sa:
- Jag är inte tillsammans med Selena,Jasmine eller Zoé!
Det kallas vänskap, c'mon guy!
Jag sneglade lite på Zoé när jag sa det men hon höll minen bra och gick vidare med mig..
Varför hade jag sagt så? Jag menar Scooter sa att jag skulle berätta om Zoé?
Varför var jag alltid så korkad?
När vi kom på båten så drog jag ned Zoé för att fråga hur hon mådde.
- Kändes bara som en kniv rakt i hjärtat annars är det lugnt..
Svarade hon och fejklog.
- Älskling.. jag menade verkligen inte det.. jag blev bara så trött på allt tjat.
Du är så mycket mer än en vänskap för mig Zoé ... så mycket mer!
Zoé kollade på mig och kysste mig sedan sa hon:
- Jag förstår dig! och du så mycket mer för mig älskling..
Jag kysste henne igen sedan gick vi upp för att starta båten..
Jag hjälpte mamma att starta medans Zoé och Dina tog bilden till Zoés collection.
Jag bara stod och tittade på Zoé, hon är så vacker att det nästan är omöjligt..
Jag förstår inte...
Nu var vi äntligen iväg och det var underbar, vinden fläktade i mitt hår och jag kände mig fri på något sätt..
Zoé låg och solade, vi hade hög musik på, just nu spelades
http://www.youtube.com/watch?v=_p9I5ipJFs0
På något konstigt sätt diggade mamma denna låten? haha hon är så söt.
Jag gick fram till henne och kramade henne, gud vad jag älskar henne.

Jag viskade till henne att jag älskade henne och hon pussade min på munnen, min älskade mamma!
Vi körde ett tag till vi stannade vid en vacker strand som vi alltid brukade åka till. Jag gjorde bomben ned i vattnet ifrån båten framför Zoé så hon blev blöt.
- AHHHH JUSTIN!
Skrek hon och alla började skratta.
Zoé satt sig på kanten av båten och jag simmade fram till henne och sa:
- Kan jag på en kyss?
Och blinkade lite sött med ögonen.
- Nejdu, det ska du inte!
Svarade Zoé och puttade back mig, jag gjorde en valphunds blick och Zoé drog mig till sig och sa:
- Okejdå, om jag måste så..
Svarade hon och log lite sexigt sedan kysste hon mig, medans hon kysste mig så drog jag sakta ned henne i vattnet och hon började skrika när hon kände vattnet.
- JUSTIN!
Jag skrattade jättemycket nu..
- Kom älskling så jag kan värma dig...
Sa jag och drog henne närmre mig. Zoé som frös över mycket kurade in sig i min famn och jag pussade henne på pannan. - Jag älskar verkligen dig! Sa jag och kollade henne i ögonen, Zoé kollade upp på mig och svarade ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEBRA LÄS GÄRNA MIN

2011-05-12 @ 14:59:00
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0