Do you remember me? Kapitel 46

Jag kände hur någon skakade om min axel, jag öppnade mina ögon sakta och såg ...

Justins perspektiv:
Zoé vände på klacken och gick sin väg,SMART JUSTIN! jag kollade efter henne sedan reste jag mig upp och gick ut till bilen, jag började köra.. vart vet jag inte? Jag behövde bara rensa mina tankar, bara komma bort! Jag orkade verkligen inte med fans och papps just nu.
Jag körde i ungefär en timme och bara tänkte... Jag stannade bilen och gick ut. Jag var riktigt arg så jag boxade i bilen och det blev märke, jag satt mina händer på mitt huvud och började gråta som ett litet barn..
Jag grät ett bra tag... det var längesen jag grät.
Jag hoppade in i bilen igen och skulle började köra tillbaka.
Men då märkte jag att jag var omringad av papps, Man får fan aldrig ha ett privatliv! Jag orkade verkligen inte med dom nu så utan att tänka räckte jag " fuck you " fingret och körde vidare.

Nu var jag äntligen framme och jag stannade bilen vid stranden, jag såg mamma, Dina & Zoé..
Jag gick dit och kollade ned i marken, Jag kollade upp snabbt och märkte genast att Zoé sov, jag suckade av lättnad och började gå snabbare nu, Zoé var så otroligt vacker när hon sov..

Zoés perspektiv:
Jag öppnade mina ögon sakta och såg mammas ansikte, jag reste mig sakta upp och kände hur det brändes till över hela min kropp,
fan jag har bränt mig... Aja jag blir iallafall brun, Jag kollade upp ifrån min kropp och möttes av Patties leénde, och Justins oroliga ansikte..
Jag undvek hans blick och log isället tillbaka till Pattie. Jag tog ett sista dopp i havet sedan åkte vi tillbaka till huset i Justin bil, När vi kom hem gick jag direkt upp och gick in i duschen, jag rakade mig där det behövdes och satt i hårinpackning i håret, När jag hade duschat klart satt jag på mig mina scenkläder som jag hade fått av Willow,
 
Cooooolt! Jag sminkade mig och fixade det sista sedan gick jag ned och åt.
När jag satt där nere kom Justin ned och blev väldigt nervös när han fick syn på mig,Han var så otroligt snygg..
Han hade på sig:

Han kom och satt sig brevid mig och skulle precis öppna munnen för att säga något när jag sa:
- Justin det är inte ens lönt...
Jag reste mig upp och gick därifrån.
Jag gick upp till mammas rum för att kolla på henne när hon gör sig iordning. Jag gjorde alltid det när jag var liten, jag sa alltid att jag också ville bli så vacker som mamma, och då svarade alltid mamma att jag redan var tusen gånger vackrare, sedan hjälpte hon mig alltid att kamma mitt långa lockiga hår, nu var mamma klar

Så otroligt vacker.
Vi gick ned och såg att Pattie också var klar nu.
Hon hade:

Hon är så otroligt vacker hon med!
Nu var alla klara och vi gick ut i Justin bil och började köra, Mamma körde.
Vi lyssnade på mother earth-culcha http://www.youtube.com/watch?v=-V6v-Qn1G1U
Den höga basen gjorde att hela bilen dunkade.
Vi hade en bit att köra så vi hade en trevlig resa..
Justin sneglade på mig ganska ofta, och jag kan erkänna..
Jag saknade honom skit mycket...
Jag kanske överreagerade? eller?
Jag hann inte tänka mer för nu var vi framme och man hörde fansen skrika.
Justin öppnade dörren och klev ut och blev direkt omringad av vakter, jag klev efter och blev detsamma. Hur orkade man ? När vi kom in hälsade jag på alla sedan började jag och Willows crew öva på dansen, sååå cool den var!
Vi höll på en timme sedan var det SHOWTIME!
Jag kände hur hjärtat började bulta snabbare och sedan...

Förlåt för dålig uppdatering, men jag skrev ett helt kapitel sen gick allt bort för min data är konsigt, så det blev bara ett idag... MEN jag lovar det kommer många imorgon...:)
puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

Nu måste du lägga in många om du har sagt det ;) mer...mer...mer (K)

2011-05-11 @ 17:39:43
URL: http://truebieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0