Do you remember me? Kapitel 45

Nästan skrek jag, men Justin blev inte så glad? Varför?
Jag kollade vidare på nyheterna och nu förstod jag varför han inte var så posetiv mot det...
På TV:n visades det...


Justins perspektiv:
Fan hade dom fotat det!?
Jävla papparazis alltså ... Nu skulle Zoé hata mig i tid och evighet, men jag menar det var bara en puss, det betyder ju ingenting..
Jag kollade på Zoé för att se hennes reaktion, hon såg faktiskt inte arg ut... men man såg att hon var ledsen..
Jävla idiot Justin!

Zoés perspektiv:
På TV:n visades det en bild på Justin och en annan tjej när dom pussas eller vad dom nu gjorde..

Han tyckte alltså att det var okej? Asså jag förstod mig inte på Justin?
Han kollade på mig men jag fortsatte stirra på TV:n precis som inget hade hänt, asså orka bli arg för det..
Eller jag vet faktiskt inte hur jag ska reagera? Ska jag bli arg eller överreagerar jag då...?
Det gjorde skit ont att se bilden verkligen, men skulle man skälla, gråta, skratta över den?
Jag har aldrig känt mig så osäker innan och det är faktiskt rätt läskigt...
Jag kände hur Justins blick började bränna på mig så jag kollade honom rakt i ögonen och han öppnade sin mun och sa:
- Zoé jag lovar det betydde ingenting!
Jag kollade på honom som om han var dum i huvudet, sedan svarade jag:
- Justin, jag vet inte vad jag ska säga...
Du kan inte tro att bara för att du är känd så kan du bete dig hur fan du vill!
Jag har känslor Justin och ja det var bara en liten puss, men det kan börja med en puss sen bli en kyss sedan kan det bli mera, asså Justin hur mycket jag än älskar dig så känns det som att du bara påverkar mig negativt just nu och i sånna hära tillfällen måste man tänka på sitt eget bästa...
När jag sa det kännes det på något konstigt sätt skönt?
Jag såg Justins minn..

Asså jag kanske överreagerade men det är inte första gången, och med tanke på igårkväll..
Jag reste mig upp och gick iväg, precis när jag gick förbi Justin så tog han tag i min arm, jag kollade honom i ögonen sedan slet jag loss mig arm och gick upp på mitt rum, jag satt mig i min säng.. Det var här det hade hänt igårkväll.. Jag hade förlorat min oskuld med ett svin, just nu hade jag sån otrolig ångest över det. Jag bestämde mig för att gå ned till stranden, jag gick fram till min walkincloset och tog fram den perfekta outfiten.

Sedan gick jag ned på undervåningen och såg att Justin var borta, jaja skit i honom.. Jag gick ut och låste dörren sedan gick jag till stranden, jag kollade mig omkring och hittade tillslut mamma och Pattie, jag gick fram till dom och hälsade, sedan la vi oss och solade. Vi låg ett långt tag tills jag började känna hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre, sedan somnade jag. Jag drömde en underbar dröm, att det var jag och Justin..
Jag kände hur någon skakade om min axel, jag öppnade mina ögon sakta och såg ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0