do you remember me? kapitel 44

Sedan kom jag på,  
Idag skulle jag ju ....


Jag skulle ju intervju sedan skulle jag ha konsert och efter det skulle jag på fest...
Jag kollade på klockan , 13.00 oj shit!
Jag ska vara där om en timme! Jag sprang upp ur sängen och in i duschen direkt.
När jag stod där i duschen kom jag och tänka på gårdagen, vilken underbar kväll.
Jag älskar verkligen Zoé...
Mitt i mitt tänkade kom jag på att jag hade bråttom, jag duschade klart och klädde på mig, den fick bli:

För det hade börjat regna nu... fy :(
Hoppas det klarnar sig till konserten iallafall.. Jag pussade Zoé på pannan och skrev en lapp till henne sen sprang jag ned där min bil stod och väntade. Jag hoppade in och hälsade på kenny och dom andra, sedan åkte vi till radiostationen. Det var miljoner skrikande tjejer utanför, och såklart flörtade jag för där fanns många vackra tjejer, nästan lite för många... Jag tog massa foton och fick tusen kramar och några pussar, men det är bäst att jag är tyst med det, annars blir det bara problem, intervjun gick segt och jag ville bara hem och lägga mig..
När det ääääääntligen var slut åkte vi inom ett café och köpte fika till mig och Zoé, jag tog två chailattes och två scones. Mums:)

Zoés perspektiv:
När jag vaknade var Justin borta, men jag hittade en lapp..
Det stod:
Godmorgon min sömntuta.
Jag är på intervju och kommer hem runt 15.00.
Igårkväll var fantastisk, volim te
dragi. <3
Nej vad gullig han är! Jag gick upp och klädde på mig, idag skulle Justin ha konsert så jag tog bara på mig en chilloutfit för vi ska endå bli stylede där...

Det regnade idag:( ...
Hoppas det klarnar tills Justins konsert, eftersom jag ska dansa med Willow och henne crew..
Jag hann precis bli klar när jag hörde att Justin kom hem, jag gick ned och kramade om honom och han kysste mig, på köken låg där en lapp ifrån mamma och Pattie.
Är på stranden, ring om det är något!
Älskar er/ era mammor
Haha, så gulliga dom är. Justin tog fram en påsa och jag förstod att han hade köpte fika till mig, perfekt!
- Tack älskling!
- Allt för dig min älskade Zoé!
Svarade Justin och kysste mig, sedan satt vi oss vid TV:n och började äta.
Vi slog på TV:n och det var nyheter, Jag tänkte precis byta kanal när jag såg Justin på TV:n
- TITTTAAA DÄR ÄR DUUUUU JUSTIN!
Nästan skrek jag, men Justin blev inte så glad? Varför?
Jag kollade vidare på nyheterna och nu förstod jag varför han inte var så posetiv mot det...
På TV:n visades det...

Kommentarer
Postat av: Wilma

Bra!! Mera xD

2011-05-07 @ 23:44:24
URL: http://foralbelieber.blogg.se/
Postat av: ronja

den här novellen är bäst!

jag läste alla kapitel nyss i sträck och jag kunde inte sluta!!! säg inte att justin typ har hållt på med ngn tjej eller ngt... för att de passar sååå bra tsm så de får inte bråka eller göra slut.



jag tycker att det är sjukt dåligt att inget kommenterar så jag kommer iallafall göra det :)



MEEEER tack!

2011-05-08 @ 21:40:18
Postat av: ronja

den här novellen är bäst!

jag läste alla kapitel nyss i sträck och jag kunde inte sluta!!! säg inte att justin typ har hållt på med ngn tjej eller ngt... för att de passar sååå bra tsm så de får inte bråka eller göra slut.



jag tycker att det är sjukt dåligt att inget kommenterar så jag kommer iallafall göra det :)



MEEEER tack!

2011-05-08 @ 21:41:20
Postat av: Anonym

JÄTTEBRA!!!!

OM DU TYCKER OM JB-NOVELLER KAN DU GÄRNA LÄSA MIN

ELLER OM DU TYKCER OM SKVALLER SÅ KAN DU GÅ IN PÅ http://welovitall.blogg.se

2011-05-09 @ 16:10:28
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0