do you remember me? kapitel 42

Justins perspektiv:
Allt hade blivit perfekt, shit vad livet är härligt! Jag började kyssa Zoé väldigt sakta och romantiskt, det var perfekt nu. Jag kände mig redo, jag ville verkligen förlora min oskuld med Zoé. Ska jag köra på eller ska jag fråga henne? eller shit vad ska jag göra?!


Zoés perspektiv:
Jag vet inte om Justin vill ha det..
Vi fortsatte kyssas och nu började det gå lite snabbare,

Justin drog av min tröja och kysste mig på magen, jag stönade högt nu och Justin knäppte upp min BH och började smeka mina bröst, han bet sig i läppen och började kyssa mig på munnen, jag drog av Justins tröja och såg nu hans otroligt sexiga mage.

Jag satt min hand på hans bröstkorg och kollade på hans mage, Justin såg det och kollade sexigt på mig och flinade svagt... Han kysste mig vilt nu och jag rullade över så jag låg överst nu. Jag kysste honom på magen och hans stönade högt. Jag kysste längre och längre ned och Justin stönade högre och högre, jag tog tag i hans bälte och började knäppa upp det.. Han kollade på mig och nickade till svar.
Jag drog upp hans bälte och knäppte sedan upp hans jeans, han stönade högt nu och sedan drog jag av hans kalsonger, jag började runka av honom och hans stönade fram:
- sn...snaabbare!!!
Jag gjorde som han sa men slutade när han var som mest upphetsas..
Han kollade frågande på mig sedan reste jag mig och började..

Justins perspektiv:
Precis när jag skulle komma slutade Zoé och ställde sig upp, wtf?
Hon kollade sexigt på mig och flinade lite lågt sedan bet hon sig i läppen och drog av sina byxor..
Jag blev väldigt upphetsad och kollade på henne intensivt. Shit vad hon är sexig..
Nu stod hon bara i sina spets string och jag började bli extremt upphetsad.. Hon tog tag i ena stringbandet och började dra ned det, jag kollade förväntande på det och bet mig i läppen, Zoé kollade sexigt på mig och drog sakta ned sina string. SHIT!!! sååååå sjukt sexigt! Hon kröp sedan mot mig i sängen på ett sexigt sätt och nu var jag mer upphetsad än någonsin, Hon bet sig i läppen och nu kunde jag inte vänta längre så jag sa:
- Zoé jag vill ha dig här och nu!
Zoé kollade mig i ögonen och sedan böjde hon sig över mig och viskade i mitt öra.
- Låt mig inte vänta längre... jag är redo!
Jag log över tanken att hon vill förlora sin oskuld med mig..
Jag tog fram en kondom och sedan la jag mig försiktigt över henne, jag stoppade in min kuk och hon stönade högt. Jag började röra mig i en ryhtmisk takt och stönade högt jag med, jävlar vilken känsla. Undra om Zoé kände samma...

Zoés perspektiv:
Justin stoppade in sin kuk i mig, jag stönade högt.
Det gjorde faktiskt inte så extremt ont som alla har sagt att det skulle göra, jag menar det gjorde lite ont men inte så jätte, kanske för att jag var så upphetsad, Justin började röra sig i ryhtmisk takt och det började göra mindre och mindre ont och tillslut var det en fantastisk känsla, Justin började röra sig snabbare och snabbare och båda stönade jättehögt nu, jag tryckte in mina naglar i justins rygg, vilken otrolig känsla. Jag kände hur alla muskler i min kropp spändes och sedan kom jag, direkt efter kände jag hur Justin kom och hans föll ned brevid mig, utmattad till max.
- jävlar Zoé, det var helt underbart!
Jag log mot honom och kysste honom hårt sedan svarade jag:
- Nej du är helt underbar!
Han kysste mig åter igen och sedan kramade han om mig.
sedan sa han:
-



KORT KAPITEL IDAG, men kommer såklart mera imrn, OM ni kommenterar såklart, puss :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0