Do you remember me? Kapitel 41

Han sprang fram till mig och kysste mig som aldrig förr, jag besvarade såklart kyssen, men han hade något konstigt på gång alltså... han var liksom lite läskig...
Han tog tag i min hand och ledde mig till vardagsrummet och sedan ut på uteplatsen.
- WOW!
Nästan skrek jag när jag fick se vad Justin hade gjort..


Han hade fixat världens romantiskaste middagen..
Så otroligt vackert!

musiken spelades och allt var helt perfekt!
Jag vände mig mot Justin och hoppade upp i hans famn och viskade i hans öra:
- Justin, du är helt underbar!
Han kysste mig som svar, shit vad jag älskar honom!
Vi gick och satt oss och vi hade egen servitris och allt! Så gullig han är!
vi åt jättegod mat och drack god dricka.
Middagen var helt underbart trevlig, plötslig så reste sig Justin och sprang iväg.
Jag kollade undrande efter honom, och sedan kollade jag på servitrisen som ryckte på axlarna. Precis när jag tänkte gå efter och kolla kom han tillbaka med en ask..?
Undra vad det är i den, Justin gick fram till mig och satt sig sedan på sina knän så han var lika lång som min när jag satt ned.

( fast utan micken)
Han kollade ned i golvet och bet sig i läppen, sedan kollade han sakta upp på mig och man såg att han var nervös..
- Zoé? Du ska vet hur mycket du betyder för mig! Jag har aldrig trott på kärleken eftersom mina föräldrar inte var kära... Men du fick mig att inse att kärleken inte bara är ett ord utan en underbar känsla. Du har gjort mitt liv perfekt. Och jag vill aldrig förlora dig..
Sa han och kollade mig djup in i ögonen, jag blev helt förstummad.. sedan sa han dom 3 vackraste orden i hela världen.
- Jag ... älskar ... dig.
Jag fick ett rus igenom hela kroppen, sedan kom reaktionen.
Ingen kille hade gjort något så fint för mig och nu började en tår rulla ned för min kind.
Justin höjde sin hand och torkade bort den, sedan tog han upp en ask och gav den till mig.
- Till min älskade prinsessa.
Sa han och kysste mig, jag kysste tillbaka och kände bara hur mycket jag älskar livet just nu!
Jag tog emot asken efter kyssen och kollade på Justin, han log mot mig och sedan kollade jag ned på asken igen, jag tog ett djupt andetag och sedan öppnade jag asken.
Jag blev helt förstummad när jag fick se vad som låg där i.

Det var halsbandet som jag hade drömt om och matchande örhängen...
- Justin jag vet inte vad jag ska säga... WOW. Du är underbar! Jag älskar dig!!
Justin la sitt finger för min mun och sa sedan lite sexigt.
- Inget behöver sägas..
Sedan började han kyssa mig på halsen. Jag stönade lite lågt, jag kunde verkligen inte motstå honom! Han är så otroligt snygg... Han började kyssa mig mer intensivt och sedan bar han upp mig och började gå inåt, jag vet faktiskt inte vart vi var för jag var så inne i Justins vackra ögon..

Mitt i mitt drömmande så började Justin kyssa mig på munnen och snart kände jag hans tunga massera min mjukt. Han var verkligen en bra kyssare.. typ en 10000000 poängare.
Han la mig sakta ned i sängen och sedan la hans sig över mig. Han kysste mig väldigt sakta och romantiskt.
Det var precis perfekt. Jag tror jag var redo nu, ja det var jag! Jag vill förlora min oskuld med Justin.

Justins perspektiv:
Allt hade blivit perfekt, shit vad livet är härligt! Jag började kyssa Zoé väldigt sakta och romantiskt, det var perfekt nu. Jag kände mig redo, jag ville verkligen förlora min oskuld med Zoé. Ska jag köra på eller ska jag fråga henne? eller shit vad ska jag göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0