Do you remember me? Kapitel 40

Man såg hur Justin rodnade men jag skrattade bort det, sedan tog vi massa foton sedan gick dom och vi började dra oss hemåt eftersom jag och Justin skulle ha huset för oss själva ikväll..
MYSIGT!


Justins perspektiv:
Ikväll skulle vi ha hela huset för oss själva, heeeela natten, eftersom mamma och Dina skulle på en nattbåt.
Jag hade världens bästa överraskning till Zoé. Vi åkte hem och la in alla saker som vi hade handlat, Zoé var verkligen bäst på att spendera pengar, fast det var ju iförsig inget problem för mig..
När vi hade lagt in våra saker i garderoben så stack Zoé till gymmet.
- Ska du med eller?
Sa Zoé och kollade undrade på mig.
- Ehm nej älskling, jag stannar nog hemma.. Har lite ont i ryggen..
Ljög jag, Zoé verkade inte märka att jag ljög så hon gick fram till mig, gav min en snabb puss sedan åkte hon iväg. Okej Justin, snabba puckar nu!
Jag skulle bjuda Zoé på en romantisk middag med massa godheter..
Sedan skulle jag ge henne överraskningen som jag hade köpt.
Jag tog min bil eftersom Zoé hade hennes egen som hon hade här i Kroatien.
Jag körde till en mataffär och handlade, jag fick skriva ett antal autografer på vägen, men det gjorde inte så mycket, jag menar .. jag älskar ju mina fans!
Efter en timmes handlande åkte jag hem igen och började fixa. Zoés skulle verkligen bli överraskad, för hon måste förstå hur mycket jag älskar henne!

(skriver autograf)

Zoés perspektiv:
Justin hade tackat nej till gym? Mådde han bra?
Aja skit samma, jag tränade på gym i ca 2 timmar, körde det gamla vanliga..
Jag älskade verkligen att träna, det var en sådan frihet.
Eftér att jag hade tränat och duschat så åkte jag hem...
Jag hoppade in i min bil, jag hade saknat denna bilen..



Justins perspektiv:
Jag hade fixat nästan allt nu och Zoé skulle förmodligen komma hem vilken sekund som helst, jag hade faktiskt blivit nöjd... Jag hade grillat kött och sedan potatisgratäng och sallad med sås mums!
Efterrätt var chokladkaka med frukt... Som jag visste att Zoé älskar..
Jag satt på lite musik, det fick bli what are words-chris medina:http://www.youtube.com/watch?v=MlJWsS7reIk
Jag älskar den låten, för den är så otroligt vacker och hans röst är helt underbar!
Det påminner om mina känslor för Zoé, jag skulle göra allt för henne, exakt allt.
Nu hörde jag hur dörren öppnades och in kom den vackraste människan på jorden..
Zoé... Jag sprang fram till henne och kysste henne hårt-
- Jag har saknat dig min ängel.
Hon kollade förvånat på mig och svarade:
- Jag har saknat dig med?
Jag skrattade lite lågt och kysste henne igen, sedan gick hon upp på rummet, för hon kunde inte se vardagsrummet och köken för det var som en annan avdelning...
Jag sjöng med lite på liten och sedan väntade jag bara på henne, efter en halvtimme kom hon ned, wow!
Hon var vackrare än någonsin..


Zoés perspektiv:
När jag kom hem kastade sig nästan Justin över mig, haha så gullig han är!
Jag gick upp och duschade men Justin hade något på gång det såg man han hade en blick som betyder " jag vet en sak som inte du vet". Jag skrattade lite åt tanken om hur fjantig Justin är, När jag hade duschat klart och rakat mig där det behövdes så tog jag på mig ett par enkla jeansshorts och en söt topp, jag lät mig hår vara själv lockigt och jag sminkade mig bara lätt, sedan gick jag ned. När jag kom ned för trappan kollade Justin på mig med enormt stora ögon..

Han sprang fram till mig och kysste mig som aldrig förr, jag besvarade såklart kyssen, men han hade något konstigt på gång alltså... han var liksom lite läskig...
Han tog tag i min hand och ledde mig till vardagsrummet och sedan ut på uteplatsen.
- WOW!
Nästan skrek jag när jag fick se vad Justin hade gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0