Do you remeber me ? kapitel 39

Shit vad Zoé är vacker, jag trodde inte att hon kunde bli vackrare men det kunde hon tydligen. Jag log lite mot henne och skulle precis kyssa henne då hon vände sig och sa:
- Justin, vi måste åka nu.
Hon bet sig lite sexigt i läppen BARA för att retas.
- Hur mycket ska jag behöva lida Zoé?
Jag gjorde en ledsen min men hon besvarade den med ett leende:
- MYCKET!, sa hon och skrattade samtidigt som hon gill min Range Rover. Jag gick efter henne och hoppade in, sedan började jag köra.

Justins perspektiv:
I bilen var det en konstig tystnad och jag störde den med att sätta på lite musik, det var Higher - Taio Cruz.
http://www.youtube.com/watch?v=FrK6N4db-ik Zoé började sjunga med, jag kollade på henne och log. Hon var verkligen jättevacker vad hon än gjorde. Hon sjöng ju faktiskt riktigt bra, undra om hon visste det.
- Fan va bra du sjunger, sa jag till henne.
- Ehm.... Tack, men jag håller verkligen inte med, sa hon och blev lite röd om kinderna.
- Men du sjunger jättebra även om du inte tycker det, sa jag och log mot henne.
Hon log tillbaka och kollade sedan fram igen. Efter ca 5 minuter var vi framme, vi parkerade bilen och gick sedan in i shoppingcentrat. Jag drog upp luvan så att ingen skulle känna igen mig för även om jag älskade mina fans så kunde det bli lite jobbigt ibland. Vi gick in i olika affärer och kom ut med minst en påse från nästan varje affär. Jag hade bara köpt ett par tröjar och ett par skor, resten var Zoés. Efter en stund gick vi förbi en smyckeaffär och Zoé fick genast syn på ett jättevackert halsband.
- Oh, gud vad fint. Synd bara att det är så dyrt, sa hon lite besviket.
Vi fortsatte gå.

Zoés perspektiv:
När vi hade gått en stund till så skulle Justin bara gå på toa. Han sprang iväg och jag fortsatte kolla på kläder. Efter ca en kvart kom han tillbaka.
- Hade lite ont i magen, sa han och skratte lite.
- Haha okej, skrattade jag.
Jag gick vidare och kollade i lite affärer sedan gick vi till Starbucks.
- Vad vill du ha älskling?
Frågade Justin och kollade på mig.
- Ehm, en frapino och en cheesecake.
Sa jag och log.
Justin vände sig mot kassa och beställde medans jag gick och satt mig, han klarade ju det bra. På kroatiska och allt, haha.
- Vad duktig du är älskling!
Sa jag och kysste honom.
- Jag har ju världens finaste lärare så man kan ju inte annat än att lyssna..
Sa han och blev lite röd om kinderna.
Justin hade beställt en varm choklad.


Han var så otroligt snygg, jag hade verkligen tur.
Vi drack upp våra saker, sedan blev vi bemötta av några fans.
Dom kom fram till oss och fick kramar av båda mig och Justin, sedan gav dom oss en present, presenten var lite komisk eftersom det var en låda full med kondomer,

haha kul att dom hade humor.
Man såg hur Justin rodnade men jag skrattade bort det, sedan tog vi massa foton sedan gick dom och vi började dra oss hemåt eftersom jag och Justin skulle ha huset för oss själva ikväll..
MYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0