Do you remember me ? Kapitel 2

Nu när jag tänkte efter saknade jag henne, undra hur hon ser ut.
Hon kanske har blivit värsta snyggingen, mina tankar avbröts när mamma skrek på mig att jag skulle börja städa.


Zoés perspektiv:
- Mamma vart är resväskan som jag ska ha mina kläder i ?
Skrek jag efter mamma.
- Den ligger i den stora garderoben i mitt rum, du får skynda dig nu för vi måste åka snart om vi ska hinna komma dit ju. Jag var både spänd och glad över att få träffa Justin, men samtidigt visste jag inte hur jag skulle bete mig eftersom han va `Justin Bieber´ den killen som alla tjejer vill ha. Men jag bestämde mig för att va den självsäkra omtänksamma Zoé som jag är. När jag hade packat ned alla mina kläder och saker tog jag upp min iphone som låg och laddade brevid min mini-data som låg i min handväska, sedan tog jag mina rosa hörlurar och satte sladden till iphonen och satte på låten more-Usher, medans jag tog på mig en svart lång tröja och tog en brun skinjacka över och drog på mig mina svarta höga stövlar (Jag är designer och är extremt modeintresserad).
Jag hörde mamma tuta från bilen så jag skyndade mig och låste dörren och sprang sen ut till henne. Mamma skulle självklart lyssna på Freddie Mercury så jag höjde musiken på min mobil och lutade huvudet mot fönstret och tänkte tillbak på när jag och Justin var små, så kul vi hade. Han var verkligen som en bror för mig, jag såg verkligen fram emot att träffa honom igen.

Till vänster Zoés dag outfit + hörlurarna , till höger hennes kvälls outfit
Justins perspektiv:
Jag slängde mig på sängen med en duns och pustade ut för att jag var så trött efter att ha hjälpt mamma i nästan 4 timmar med att duka, ta fram maten, fixa extrasängen till Zoé och städa mitt rum. Men det enda jag har tänkt på är Zoé. Är hon fortfarande lika snäll, glad och omtänksam som hon va när hon var liten. Det skulle bli kul att se. Jag undrar om Ryan och Chaz kommer ihåg henne, jag skickade snabbt ett litet sms till dom och berättade att hon var på väg hit. Jag kände hur värmen från solstrålarna trängde in genom fönstret och jag var TVUNGEN att ta en dusch. Jag kom in i badrummet och tog av mig mina kläder, och hoppade in i duschen och satte igång kallvattnet. Det va sjukt härligt och jag kände hur vattnet rann ner över mina läppar vidare ner över magmusklerna och det enda jag tänkte på var Zoé. Jag hade nog stått i duschen i en timmes tid när jag hörde att mamma bankade på dörren och skrek att hon skulle in där och fixa sig eftersom att Zoé och Dina snart var framme.

kort kapitel men det kommer mer :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0