r.i.p

jag vill bara att alla ska veta att idag.. 15/6-11
är det ett år sedan min bästa barndomsvän dog..
han var en underbar person som brydde sig om hur alla mådde och satt alltid alla framför sig själv.
det fanns ingen bättre än honom...
men nu är han i himlen och vakar över allt gott..
jag älskar dig anton.. till slutet är kommet.
och jag saknar dig mer än vad som går att beskriva.
du kommer alltid vara min ängel...

och jag vet att alla undrar hur han dog.. han drunkna, för han hade något fel på hjärtat som man fortfarande inte vet vad.

Kommentarer
Postat av: linn

finns alltid för dig om du vill snacka så bara ring eller smsa så kommer jag till dig! bara kom till mig om det är något älsk <3

2011-06-16 @ 15:40:37
Postat av: Anonym

R.I.P :(

2011-06-16 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0