fråga?

Nu är det ju såhär att fanny är på läger som hon skrev i ett inlägg och då är det alltså jag, Josefin, som ska uppdatera osv. Det ligger ett par kapitel i utkast som jag kommer slänga upp under denna vecka och så ska jag skriva några till men sen är det såhär att jag åker på semester på torsdag så efter det har vi ingen som kan uppdatera fram tills fanny kommer hem. Så min fråga är om ni vill att jag ska tidsinställa alla kapitel så dom kommer ett kapitel varje dag i kanske en vecka eller om ni vill att det ska komma upp ett varannan dag så det inte tar så lång tid mellan det att jag lägger upp det sista fram tills fanny kommer hem?
Haha nu blev det lite komplicerat men hoppas ni fattade :D
Kram Josefin

Kommentarer
Postat av: Gabbi

gör på det sättet så att vi inte får vänta alldeles för länge o att uppdateringen blir för dålig =)

2011-06-19 @ 20:06:36
Postat av: Anonym

låter toppen ! bara du lägger in kapitel så blir jag nöjd :)

2011-06-19 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0