Do you remember me? Kapitel 84

Vi beställde varsin shot och sedan tog mamma och Dina vin och jag tog öl och Zoé tog cider..
Jag satt bara och kollade på henne hela tiden, hon är så vacker och perfekt och allt!

Helt plötsligt drog Zoé med mig ut på dansgolvet.
Jag log mot henne och började dansa i takt med låten, vi dansade nära varandra..

Zoé är så jävla sexig... Hon vände sig nu om och gled sakta ned med sin rygg mot min mage, jag rös till och kunde verkligen inte slita blicken ifrån henne.
Hon reste sig igen och vände sig sedan mot mig, jag kollade på henne och bet mig i läppen.

Zoé skrattade och drog sig sedan ur mitt loss och började dansa,
http://www.youtube.com/watch?v=PD33FgaIDt8&feature=related
Jag kollade bara på henne hela tiden och nu hade en ring bildats runt henne,
willows låt började spelas..
http://www.youtube.com/watch?v=N3IcEuZeL68&feature=related
Zoé körde och jag bara glodde...
Tänk att det nästan var min fru, chaz och ryan hade dött om dom hade sätt henne, hon är en sådan tjej som vi drömde om när vi var små... eller jag drömmer fortfarande om henne..När Zoé var klar gick jag fram till henne och drog henne så nära mig som det gick.

Jag kollade henne i ögonen, våra läppar närmades och jag lutade mig fram den sista biten och kysste sedan Zoé,
Efter ett tag avbröt Zoé och kollade på mig..
- Förlåt..
Sa jag och kollade ned i marken.

Zoé svarade inte utan började dansa vidare..
Jag kollade upp mot henne och såg att hon log mot mig.
Vi dansade och hade en riktigt underbar tid..
Både jag och Zoé var lite lulliga så vi började dra oss hemåt.
Klockan var ju endå runt halv 3 på natten. Mamma och Dina skulle tydligen stanna kvar..
Hela vägen hem höll jag om Zoé och vi skrattade åt nästan allt vi såg.. pappzen tog 1000 foton, men jag brydde mig faktiskt inte nu.. nu ska jag bara leva i nuet.
När vi kom hem så la sig Zoé på soffan medans jag gick ut i köket för att fixa lite mat.. ja jag och Zoé äter ALLTID nattamat när vi har festat.. det är en tradition.. jag gjorde mackor och varmchoklad.

När jag gick tillbaka till vardagsrummet så låg Zoé i soffan och kollade på TV. Hon kollade på Jeresy shore.
Jag satt mig brevid henne i soffan och man såg hur hon sken upp när hon såg maten, mums!
Sa hon och log.. Jag skrattade åt hur söt hon såg ut och tog sedan en tugga av min ostmacka..
Där satt jag och Zoé... klockan 4 på natten.. och åt ostmackor och drack varm choklad.
Jag skrattade åt tanken och kollade sedan på Zoé..

Zoé satt med varmchoklad runt hela munnen och ostmackan i högsta hugg, jag skrattade åt henne, hon kollade frågande på mig, jag lutade mig fram och torkade henne runt munnen och pussade henne sedan på kinden, Zoé log stort och vände sedan huvudet mot TV igen..
Jag gjorde detsamma, jag kom helt in i tv, jersey shore är verkligen bäst...
Efter ungefär en halvtimme var det slut och jag kollade på Zoé som ni hade somnat.
Jag tog upp min mobil och fotade henne och la sedan ut bilden på twitter och skrev:
cute or what? haha.
Sedan tog jag en till bild och satt den som bakgrundsbild eftersom den gamla bakgrundsbilden var helt gammal nu, men det var såklart också å Zoé... När jag hade stoppade ned min mobil i fickan så satt jag och kollade på Zoé ett tag och sedan bestämde jag mig för att gå och lägga mig, men hur ska jag göra med Zoé?


kort jag vet, men aja :)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

awezome längtar tills nästa ;D

2011-06-18 @ 12:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0