Do you remember me? Kapitel 83

Jag tog en klunk och sa sedan..
- Ja, det har jag...
Justin kollade på mig med en frågande blick och sa sedan..
- Så...?
Jag andades tungt och svarade sedan:


Justins perspektiv:
Shit undra vad hon säger.. jag menar hon har varit snäll mot mig, men det betyder inte att hon har förlåtit mig..
 Zoé tog ett djupt andetag och sa sedan:
- Asså Justin, jag vet inte hur jag ska säga detta men.. jag vill förlåta dig med hela mitt hjärta... men jag kan inte.  Och jag kanske klarar det senare.. men inte nu. Förlåt..
Zoés blick lyftes och hon kollade rakt in i mina ögon, jag såg hur en tår rullade ned för hennes kind, och inte ens fören så insåg jag att jag grät..
Jag torkade bort mina tårar och tvingade sedan fram ett leénde.
- Vad kan jag göra Zoé? jag gör allt!
Jag kollade upp på Zoé som grät ännu mer nu, mina egna tårar ville inte iheller ta slut.
Zoé kollade mig i ögonen och la sin hand på min kind och sa lugnt..
- Justin, du behöver bara ge mig tid att smälta det...
Jag kollade in i hennes ögon, och hennes blick fick mig på något sätt att bli lugn och tro på orden alla säger..
" det kommer ordna sig tillslut "
Jag log mot henne..

Zoés perspektiv:
Justin blick påminnde mig om vilken underbar kille han är..

Vi hade förlovat oss och allting... vi gick nog för fort fram..
Jag log tillbaka mot Justin och sedan reste jag mig och gick inte för att fixa mig.
Jag la på lite nytt smink och borstade håret samt tänderna.
När jag var helt klar så gick jag ned, Justin satt där och väntade på mig.
När jag kom log han större än någonsin.

Jag log tillbaka och hans leénde försvann..
Istället gjorde han en sexig minn, och bet sig i läppen.
 
Jag kan verkligen inte stå emot honom, så jag gick fram till honom och satt mig i hans knä, han kollade ännu sexigare på mig nu och jag log, sedan lutade jag mig fram och våra läppar var bara några centrimetrar ifrån varandras, jag lutade mina panna mot hans.

Justin la sin hand på min kind, och drog sedan mig närmare.
Våra läppar nuddades i en underbar kyss som höll på i ungefär 2 minuter.

Jag drog min ifrån honom samtidigt som jag blundade.
Jag öppnade ögonen och såg att Justin log väldigt mycket.
- Jag var bara tvungen att se om du fortfarande var bra på att kyssas.
Sa jag och skrattade lite.
- Så vilket betyg fick jag då?
Sa Justin och skrattade sådär gulligt.
- Ehm.. du ligger bara på en 5:a av tio...
Justins mun formades som ett O.

Jag skrattade och sa sedan..
- Nej, haha du ligger på 10 av 10...
Justins ansikts uttryck ändrades till ett väldigt stolt uttryck.
Jag skrattade åt honom och satt med sedan ned på min stol.
Mamma och Pattie kom ned och vi tog alla varsin shot..
Efter ungefär en halv timme stack vi till discot..
Undra hur denna kvällen kommer sluta..

Justins perspektiv:
När vi började närma oss discoteket var det fullsmokat, jag tog tag i Zoé hand för att inte tappa bort henne.

Zoé kollade upp på mig och log. Jag log tillbaka och kollade sedan fram för att inte krocka i någon, inte långt efter att jag hade blivit sedd där, så var det fullsmokat med fans, okej jag älskar mina fans.. men asså jag vill ha lite privatliv!...
När vi äntligen kom in i byggnaden så satte jag och mamma och Dina och Zoé oss vid ett bord.
Vi beställde varsin shot och sedan tog mamma och Dina vin och jag tog öl och Zoé tog cider..
Jag satt bara och kollade på henne hela tiden, hon är så vacker och perfekt och allt!


10 komentarer!
loveu, / fanny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mera man blir ju så nyfiken ...!

2011-06-16 @ 20:03:38
Postat av: Anonym

måste ha mera!!!

2011-06-16 @ 20:52:36
Postat av: Anonym

lööööve it ;D

2011-06-16 @ 21:20:50
Postat av: Elin

JÄTTE BRAA ;D MEEER

2011-06-16 @ 21:52:28
Postat av: Anonym

mermer

2011-06-16 @ 21:52:50
Postat av: Anonym

skit bra merrrrraa!!:D

2011-06-16 @ 22:23:36
Postat av: Anonym

skit bra meerr

2011-06-16 @ 22:28:47
Postat av: Anonym

Meeerra!!

2011-06-17 @ 00:37:11
Postat av: Anonym

Mer mer mer!

2011-06-17 @ 00:39:13
Postat av: Anonym

mera :)

2011-06-17 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0