Do you remember me? Kapitel 82

Jag skämdes som fan och kände att jag såg ut som en tomat i huvudet.. fan Justin..
Efter att Zoé hade gått så gick jag ned efter henne, röd i huvudet..
Där stod alla och väntade och sedan gick vi...


När vi kom fram till resturangen så gick vi fram till vårt bord och satt oss, jag drog ut stolen för Zoé, hon kollade på mig och log sedan lite sött, som endast Zoé kan göra.. Både mamma och Dina kollade på mig och gjorde tummen upp, jag skrattade lite tyst för mig själv.

Vi beställde in maten, jag tog oxfilé, mamma och Dina tog pizza och Zoé tog fisk.. oväntat..
inte precis. Vi åt och snackade, Zoé snackade med mig hela tiden.. äntligen, jag har saknat hennes röst, hennes skratt och hela henne.
När vi hade ätit upp och var klara gick vi hem för att fixa oss och så..
Discot öppnar klockan 23.00 och klockan är bara halv 10.
När vi kom hem satt sig Zoé på altanen medans jag gick in för att hämta dricka till oss.
Jag gick in i köket och tog fram två redbull och sedan hällde jag i vodka.
Jag satt ditt två sugrör och gick sedan ut till Zoé igen.

När jag kom lös Zoé upp, jag gick fram till henne och gav henne drickan.
- Tack..
Sa hon och log extremt mycket.

Zoés perspektiv:
När vi kom till resturangen så drog Justin ut stolen för mig... hur gulligt är inte det!?
Och under hela middagen var han jättegullig mot mig och gav mig snälla komplimanger hela tiden.
Jag tror min åsikt är ändrad med allt detta, jag kommer nog förlåta Justin, jag menar jag älskar honom mer än något annat, och han hade ju en förklaring, eller inte förklaring. Jag tror inte någon kan förklara vissa saker som man gör, men han hade något bra att komma med, och det gjorde mig rörd.
Och han är fortfarande den Justin jag älskar.
När vi kom hem satt jag mig i en stol på altanen, men Justin bara gick förbi mig..?
Han kanske har ändrat sig.. jag satt där ett tag och tänkte.. han kanske inte älskar mig..
Men jag pustade ut när jag såg att han kom ut med två redbull-vodkas till mig och honom.
Han gick fram till mig med världens sötaste leénde och gav mig ena glaset.

Jag log och tackade och tog sedan glaset.
Justin satt sig ned och sa:
- Zoé.. har du tänkt mer på oss?
Han kollade lite oroligt på mig.

Jag tog en klunk och sa sedan..
- Ja, det har jag...
Justin kollade på mig med en frågande blick och sa sedan..
- Så...?
Jag andades tungt och svarade sedan:

Kort kapitel jag vet, förlåt..
Men minst 7 komentarer för mera..
puss fanny:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra!!

2011-06-15 @ 19:26:11
Postat av: Anonym

skit bra!!:D

2011-06-15 @ 19:57:20
Postat av: Anonym

mer mer meeer!!:D<3

2011-06-15 @ 19:57:49
Postat av: Louise

Meeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr

2011-06-15 @ 20:11:02
Postat av: Anonym

awezoome! Kan du inte skriva en till fast dt inte blir 7 kommentarer (A)

2011-06-15 @ 20:40:14
Postat av: Linnéa

MERRR :D:D

2011-06-15 @ 22:14:03
Postat av: Anonym

mer innan du åker ! :D

2011-06-16 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0