do you remember me? Kapitel 81

När vi stod där kom Justin ned, och röd i huvudet var han också..
Jag bara hånlog och gick sedan ut till bilen...
Jag kanske tog i lite? eller?


Justins perspektiv:
När Zoé sprang upp på sitt rum visste jag inte vad jag skulle göra..
Om jag skulle springa efter eller om jag skulle låta henne tänka igenom allt.. Jag valde det andra alternativet, jag vet ju hur tjejer funkar jag menar jag har levt upp med dom hela mitt liv.
Ungefär två timmar efter att Zoé hade gått kom mamma och Dina hem, dom hade en påse som vi inte fick titta i... konstigt?
- Vart är Zoé?
Frågade Dina..
Jag pekade upp och sa sedan:
- På hennes rum.
Dina nickade instämmande och gick sedan upp till hennes rum, antar jag..
- Justin har det hänt något?
Frågade mamma när Dina hade gått.
Jag suckade och sa sedan:
- Ja, jag berättade för henne och så. Och så sa hon att hon inte klarade det och sprang iväg. Mamma jag vet inte vad jag ska göra...
Mamma kramade om mig och sa sedan:
- Låt det ta sin tid Justin, hon kommer att förlåta dig.. kanske inte idag, eller imorgon, eller om en månad.. men det kommer. tro mig.
Jag nickade till mamma och pussade henne på kinden.

Sedan gick jag till köket för att packa upp lite mat som dom hade köpt.
Efter ett tag kom Dina ned och jag försökte läsa hennes minn.
Hon märkte nog det och sa:
- Justin oroa dig inte, det kommer bli bra.
Jag suckade lite av lättnad och fortsatte sedan med att packa upp.
- Justin, går du upp och säger till Zoé att vi har bokat bord klockan 8.
Sa mamma helt plötsligt.
- Ja..
Svarade jag och gick sakta upp på hennes rum..
Hon var inte i rummet och när jag kom lite längre in i rummet hörde jag att duschen var igång.
- Zoé?
Sa jag i förväntan på ett svar.
- Ja?
Svarade hon.
- Jag vill bara säga att vi har bokat bord klockan 8 och klockan är 7 så du får skynda dig.
Sa jag lite försiktigt.
- Okej..
Svarade hon och sen hörde man hur hon fortsatte att duscha, när jag var påväg ut ur rummet så såg jag en bild..
På mig och Zoé när vi var små..
Jag gick fram till den och kollade mer noggrant.

Jag kollade på andra sidan och såg ännu flera bilder..
Jag drog ut skrivbordsstolen och satt mig sakta ned med blicken på fotot.

Gud vad söta vi var.
Jag kollade på nästa sida.

Awww, så gulligt!
nästa sida..

Aw, det är ju vår gamla dagisfröken, henne kommer jag ihåg.

Aw vi hade samma kläder! så typiskt av mamma och Dina haha.

Aw, vad gulliga vi var... Var Zoé längre än mig? ha konstigt!
Jag bytte sida och såg då dom vackraste bilderna jag någonsin sett.

Jag log när jag såg bilderna.
Jag drog ut en bild och la den i fickan och just då kom Zoé ut.
- JUSTIN!
skrek hon..
Jag bara kollade på henne med stora ögonen..
- Vafan gör du? BLUNDA!
Nästan skrek hon..
Jag kom tillbaka till verkligheten och satt sedan handen för ögonen.
Jag tog sedan bort handen och skrattade lite

och sa:
- Men Zoé, jag har redan endå sett allt...
Zoé började då skratta, hon har fortfarande sin humor kvar... det är bra!
Zoé tog på sig underkläder och jag följde henne med blicken hela tiden.
När hon hade tagit på sina underkläder började hon smörja in sig sådär sexigt som bara hon kunde.
Jag blev väldigt upphetsad.. shit vad sexig hon är!
Jag ville bara hoppa på henne, men behärskade mig själv.
Jag bet mig i läppen för att hon inte skulle märka något vilket jag tror hon gjorde endå.
Hon smörjde in sig ännu sexigare om det ens var möjligt och jag bara stirrade
Helt plötsligt slutade hon och gick till sin garderob, öppnade dörren och gick sedan in.
Jag kollade ned och insåg då att jag hade fått stånd.. shit vad pinsamt!
Jag kände hur mina kinder hettade till och jag la min hand över den.
Zoé kom ut igen med ett hånflin på läpparna.. hon klädde på sig och blev väldigt snygg.. som alltid.
Sedan sminkade hon sig och fixade håret och när hon var klar gick hon förbi mig och skrattade lite retande.
Jag skämdes som fan och kände att jag såg ut som en tomat i huvudet.. fan Justin..
Efter att Zoé hade gått så gick jag ned efter henne, röd i huvudet..
Där stod alla och väntade och sedan gick vi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHHA älskar denna novellen asså :D

2011-06-15 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0