Do you remember me? Kapitel 80

Jag vände mig om så jag satt mot honom och sa sedan:
- Ja... jag måste väl göra det...
Sedan tog Justin ett andetag och sa sedan:
-


Justins perspektiv:
På stranden somnade Zoé nästan direkt. Jag bara låg och kollade på henne, hon är så jävla vacker och perfekt!
Efter ett tag somnade jag också.. men väcktes av Zoés vackra skratt.. det skrattet kommer jag aldrig att glömma.
Jag kollade på henne när hon lekte i vattnet med sin mamma, hon såg så lycklig ut, så lycklig som hon brukade vara med mig innan.
Efter ungefär 3 timmar stack vi hem.. och helt plötsligt skulle mamma och Dina iväg och handla?
Och jag och Zoé fick inte hänga med?
Jag gick upp på mitt rum och hoppade in i duschen, jag duschade ganska länge och tänkte på när jag och Zoé brukade duscha tillsammans.
När jag var klar gick jag ut ur duschen och klädde på mig, jag tog en vit skjorta och en svart väst över det och ett par snygg jeans till. perfekt.

Jag gick sedan in i köket och fixade lite dricka och snacks, sedan gick jag ut till Zoé beredd på att öppna mig helt.
Hon låg där så vackert.. Hon kollade på mig när jag gick emot henne och verkade inse vad som skulle hända.
http://www.youtube.com/watch?v=APzYBz8V7gA
lyssna samtidigt.
Jag tog ett djupt andetag och sedan sa jag:
- Zoé bara låt mig förklara...
Hon vände sig om så hon satt mot mig och sa sedan:
- Ja... jag måste väl göra det...
Jag tog ett djupt andetag och sa sedan:
- Jag vet inte vart jag ska börja...
Jag trodde att Selena var den för mig eftersom hon redan är inne i kändislivet.. du tycker det är jobbigt och jag förträngde mina känslor för dig.. Jag har saknat Selena det har jag verkligen, men hon är inget gemnfört med dig.. Dina kyssar, ditt leénde, dina ögon, din personlighet... hela du Zoé... Jag är helt förälskad i dig..
Jag rakt in i Zoés ögon

och sa sedan:
- Jag älskar dig.
Zoé började gråta och jag kände hur tårarna började rulla ned för min kind..
Jag tog tag i Zoés hand.
Zoé kollade mig i ögonen och sa sedan:
- Justin jag klarar inte det.
Hon drog sig ur mitt grepp och sprang sedan därifrån...

Zoé perspektiv:
- Jag vet inte vart jag ska börja...
Jag trodde att Selena var den för mig eftersom hon redan är inne i kändislivet.. du tycker det är jobbigt och jag förträngde mina känslor för dig.. Jag har saknat Selena det har jag verkligen, men hon är inget gemnfört med dig.. Dina kyssar, ditt leénde, dina ögon, din personlighet... hela du Zoé... Jag är helt förälskad i dig..
Jag visste inte vad jag skulle göra, jag bara satt där helt förstelnad, sedan kollade Justin mig rakt i ögonen och sa dom tre vackraste orden som finns..
- Jag älskar dig.
Mina ögon fylldes med tårar och jag klarade inte hålla inne dom, jag kollade upp på Justin och såg att han också grät...
han tog min hand.

Jag kollade honom i ögoen och sa sedan:
- Justin jag klarar inte det.
Jag drog mig ur hans grepp och sprang sedan upp på mitt rum... väl uppe slängde jag mig på sängen och började gråta.. Jag grät mig till sömns..
Jag drömde om att allting var perfekt..
Tänk så hade det varit det...
Jag vaknade av att mamma knackade på min dörr, hon kom fram till mig och satt sig brevid mig.
- Men lilla hjärtat, hur är det?
Frågade hon och såg sådär mamma-orolig ut.
Jag pressade fram ett leénde och sa:
- Det kunde varit bättre.
Mamma kramade om mig och sa sedan åt mig att göra mig klar.
Jag gick sakta upp ur sängen och gick raka vägen in i duschen..
När jag stod i duschen hörde jag hur dörren öppnades till mitt rum..
Ja jag har ett eget badrum på mitt rum..
Jag hörde steg närma sig och sedan hörde jag Justins röst..
- Zoé?
Jag hoppade till lite.
- Ja?
Svarade jag.
- Jag vill bara säga att vi har bokat bord klockan 8 och klockan är 7 så du får skynda dig.
Sa Justin.
- Okej..
Svarade jag och fortsatte därefter att duscha klart.
När jag var klar gick jag ut ur duschen, jag virade en handduk runt mitt hår och insåg då att det inte fanns någon kvar till min kropp..
Fan.. mumlade jag för mig själv och tassade sedan ut till mitt rum för att hämta en..
När jag kom ut till rummet fick jag en chock.
- JUSTIN!
skrek jag..
Han kollade på mig med stora ögonen..
- Vafan gör du? BLUNDA!
Nästan skrek jag..
Han kom tillbaka till verkligheten och satt sedan handen för ögonen.
Han tog sedan bort handen och skrattade lite

och sa:
- Men Zoé, jag har redan endå sett allt...
Jag började skratta, för det är ju faktiskt sant.
Jag tog på mig underkläder och hela tiden studerade Justin mig storsint.
När jag hade tagit på mig underkläder så smörjde jag in mig sexigt för att jävlas med Justin, man såg att han blev upphetsad.

Han bet sig sådär i läppen som han alltid för när han tycker något är sexigt med inte vill visa det.
Jag såg det och började därför jävlas ännu mer och nu såg jag att han började få lite stånd.


Jag skrattade lite åt hur rolig han såg ut och hur dum han såg ut.
Jag slutade direkt när han hade fått stånd bara för att jävlas ännu mera och Justin märkte nu att han hade fått stånd, vilket han inte hade gjort innan för han hade fullt upp med att kolla på mig.
Han försökte dölja det, så jag vände mig om och började leta kläder och hittade snabbt den perfekta outfiten.

Jag sminkade mig och fixade håret sedan var jag klar, och allt hade jag gjort under Justins studering.
Jag sedan förbi honom och hånlog, man såg att han skämdes, rätt åt honom!

Jag gick ut genom rummet och ned på nedanvåningen.
Där stod mamma och Pattie klara..
Fina var dom också..
När vi stod där kom Justin ned, och röd i huvudet var han också..
Jag bara hånlog och gick sedan ut till bilen...
Jag kanske tog i lite? eller?


minst 6 komentarer för mer!
love you :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt bra ;o längtar tills nästa :D

2011-06-14 @ 20:18:56
Postat av: Anonym

mer !

2011-06-14 @ 21:29:52
Postat av: Anonym

mera!!!

2011-06-14 @ 23:57:29
Postat av: Anonym

Bäst!!!!!

2011-06-15 @ 00:18:31
Postat av: Anonym

Skit bra!!!<3

2011-06-15 @ 00:19:27
Postat av: Anonym

B R A A A A A A A A A A A A A A A A A A

2011-06-15 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0