Do you remember me? kapitel 77

När vi var färdiga så gick jag och mamma in för att fräscha till oss, sedan rörde vi oss ut mot byn..
Undra hur det går mellan Pattie och Justin?
Pattie var väldigt sårad det såg man !


Justins perspektiv:
http://www.youtube.com/watch?v=jSG6VAi_PWs&feature=BFa&list=PL1C34A6087C929669&index=73
Jag suckade tungt och sedan fortsatte jag...
- Anledningen till att jag inte har hört av mig har varit för att jag har haft fullt upp hela tiden... ja okej jag kunde smsat ett eller två sms men som sagt jag har haft fullt upp..
Jag kollade osäkert på mamma och märkte direkt att hon ville ha en fortsättning..
- Och det med Selena... asså mamma jag vet inte vad som hände med mig..
Jag började gråta och man såg att det gjorde ont i mamma.
- Jag trodde att jag gillade henne, och det gör jag, men jag älskar Zoé..
Jag var så inne i att vi var det perfekta paret och jag har saknat Selena mamma. Det har jag verkligen.
Men hon är inget gemnfört med Zoé, men jag förträngde det. Jag vet inte varför jag gjorde som jag gjorde..
Men en sak vet jag och det är att jag älskar Zoé... mer än något annat på jorden.. lika mycket som jag älskar dig mamma... 
Jag kollade upp på mamma, och såg nu att hon grät.
Jag klarade inte längre att inte krama om henne så jag satt mig brevid henne och kramade om henne och pussade henne i pannan.

Jag och mamma snackade hela kvällen, det blev många tårar och skratt..
När klockan var runt 12 på kvällen gick vi in och la oss, jag sov i mamma säng inatt..
Jag har verkligen saknat mamma. Hon är verkligen mitt allt..

Zoé perspektiv:
Vi hade det jättetrevligt hela kvällen, jag älskar verkligen min mamma mer än något annat, förutom Pattie då..
När vi kom hem låg Justin och Pattie och sov i Patties säng, så söta dom såg ut..
Jag och mamma följde deras råd och jag somnade tryggt i min mammas famn.
Nästa morgon vaknade jag av att någon skakade mig.
Jag öppnade sakta mina ögon och möttes av ett par hasselbruna ögon.. dom finaste ögonen som finns.

Jag kom tillbaka till verkligheten och kom på att det var Justins ögon..
Så jag stängde ögonen lika snabbt och vände mig sedan om..
- Zoé snälla ge mig en chans..
Jag svarade inte utan bara låg kvar, Justin stod kvar ett tag men gick sedan ut ur rummet med tunga steg.
Jag andades ut och kollade på mamma som låg och sov så vackert.

Jag log lite åt tanken att jag var hennes dotter.. och folk säger att vi är lika..
Vilket betyder att jag väldigt vacker...
Jag reste mig sakta upp ur sängen för att inte väcka mamma, sedan gick jag ut till badrummet..
När jag var klar i badrummet öppnade jag dörren och gick ned... där nere stod ingen mindre än Justin, jag låtsades som han inte fanns och gick ut på altanen och la mig och solade.

Jag slöt ögonen och tänkte på hur hela min framtid kommer se ut nu, jag menar den har ju verkligen förändrats.. jag och Justin som tänkte ut barn namn... jag kommer nog inte ha så mycket kontakt med Justin faktiskt.
Han hade säkert sex med Selena... och hon kanske är gravid, Justin ville ju vara en ung pappa så..
Jag skakade bort tankarna och öppnade snabbt ögonen.
Jag kände hur det började steka på min mage så jag gick ut till poolen och tog ett dopp.
När jag var i poolen simmade jag lite och sedan gick jag upp och la mig och solade igen..
Jag somnade nog i solen för jag vaknade av att någon drog sin hand på mig kind, det var..

Justins perspektiv:
Jag vaknade nästa morgon av att solen sken i mina ögon, jag öppnade sakta ögonen och blev bemött av mammas otroligt vackra ansikte.
Jag kollade på henne en stund sedan kom jag på en perfekt ideé!
Jag pussade mamma i pannan

och reste mig sedan sakta upp.. Sedan gick jag med lätta steg in på Zoés rum.. men ingen var där?
Jag började få lite panik och sprang in på Dinas rum för att väcka henne...
Men jag stannade upp när jag fick se Zoé och Dina sova där, som två små änglar.
Jag gick sakta fram till Zoé och skakade henne lätt.. hon mumlade lite och öppnade sedan sina vackra ögon..

Hon stirrade in i mina ögonen ett tag sedan stängde hon dom otroligt vackra ögonen och vände mig om.
Jag suckade tungt och sa sedan:
- Zoé snälla ge mig en chans..
Hon svarade inte utan bara låg där.
Jag stod kvar ett tag och väntade men tröttnade sedan när jag konstaterade att hon inte ville ge mig en chans och lämnade därför rummet med tunga steg.
Jag gick ned i köket och började göra frukost.
Efter ett tag kom Zoé ned och jag sken upp..
Nu kan vi snacka..
Men nej, hon gick bara förbi mig precis som jag inte existerade och gick ut på altanan. Jag studerade henne hela vägen, hon tog fram en solstol och la sedan sin handduk och sedan la hon sig på solstolen.
Jag suckade igen och fortsatte med frukosten, hon kanske aldrig kommer förlåta mig.
Och vi som skulle ha barn, och stort hus och allt.
Min framtid var verkligen perfekt.. till hon jävla Selena kom in i bilden.
Jag lutade mig fram på bordet och satt handen för mina ögonen, sen kom tårarna. Jag kunde verkligen inte stoppa dom.

Jag grät i flera timmar kändes det som, när tårarna var slut bestämde jag mig för att förklara för Zoé även fast hon inte tänker lyssna..

Kommentarer
Postat av: !!!

BRAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!

2011-06-13 @ 09:36:05
Postat av: Anonym

Awezoome, det blev lite uppdatering iaf :D

2011-06-13 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0