do you remember me? Kapitel 75

Jag är jättenervös för att träffa Zoé och mamma... och Dina..
Jävla idiot Justin, jag hade ju fan allt man någonsin kan önska sig, så förstör jag exakt allt på en vecka... bara EN vecka...


Jag hoppade packade alla mina saker sedan sa jag hejdå till alla, men Selena var borta ?
wierd... tänk så har det hänt något med henne? då är ju allt mitt fel..
eller allt ÄR mitt fel.. jag blev avbruten i mina tankar av att min chaufför skrek på mig, jag ryckte till gick in i bilen, bilen började rulla och jag satt i min musik i öronen..
låten som spelades stod mig nära till hjärtat.. det var en låt som jag alltid lyssnat på..
http://www.youtube.com/watch?v=HrLbrBtD2H0&feature=related
Jag lutade huvudet bak och suckade... jag tänkte på hur allt hade gått ifrån perfekt till ingenting.
Undra vad Zoé gör nu, hon har säkert redan en annan kille, jag har ju sett hur alla killar kollar på henne..
fan justin!
Jag måste ha slumrat till för jag blev väckt av min chaufför som sa att vi var framme på flygplatsen.
Jag sträckte på mig och hoppade sedan ut ur bilen.
Jag gick in på flygplatsen och där var det fullt med galna fans, jag skrev tusen autografer kändes det som och tog typ miljoner foton.
När jag äntligen hade kommit på planet satt jag i musik i öronen igen och sedan lyfte vi... nu började jag bli väldigt nervös, vilket jag aldrig var... förutom i Zoés närhet.

Zoés perspektiv:
På stranden var det fullsmokat. Vi gick runt och letade efter en plats i typ 5 minuter innan vi hittade en plätt som vi kunde slå oss ned på. Jag la ut min handduk vilket mamma och Pattie också gjorde sedan la jag mig ned och satt i musik i öronen, inte långt efter det somnade jag..
Jag vaknade av att mamma droppade lite vatten av hennes hår på min mage, jag ryckte till och flög upp och skrek KAAAAAAAAAAAAAALLLLLTTT!
Både mamma och Pattie skrattade och sprang ut i vattnet med mig efter i högsta fart.
Jag brottade ned båda i vattnet och vi hade en underbar dag, det har faktiskt varit skönt att Justin inte har varit här... Efter att klockan hade blivit runt 5 på eftermiddagen så började vi dra oss hemåt eftersom vi skulle hinna handla innan Justin kom...
Jag sprang upp på mitt rum och hoppade in i duschen, det var skönt att känna det varma vattnet mot min kropp men samtidigt brändes det, och inte långt efter det upptäckte jag att jag hade bränt mig.. IGEN!
Jag rakade mig på dom ställena som det behövdes och sedan duschade jag klart.. jag virade en handduk runt min kropp och en runt håret, undra vad Justin gör nu? smsar säkert med Selena.. eller tänk om han har tagit med henne hit.
Jag stannade upp och suckade.. bara tanken gör mig rädd.
Jag fortsatte att gå, jag torkade mig och smörjde in mig med baby olja, sedan tog jag på mig underkläder och sedan mina vanliga kläder, det fick bli:

Sedan sminkade jag mig och fixade håret sedan var det dags att åka till affären.
Jag gick ned och där stod mamma:

Även Pattie:

Båda var väldigt fina, vi gick ut till bilen och åkte sedan till affären, vi handlade massa gott.. ikväll ska vi äta
fisk med potatis, smörsås och en stor sallad.. kan det bli bättre!?
När vi hade handlat allt vi behövde så betalade vi och gick sedan ut till bilen, Pattie lämnade av mig och mamma eftersom jag inte ville hänga med och hämta Justin och mamma ville inte lämna mig ensam så Pattie åkte ensam.
När Pattie hade åkt packade vi upp all mat och sedan gick mamma ut för att starta grillen, jag hällde upp bubbelvatten i två glas och sedan hällde jag vitt vin i.. gemicsht.

Sedan skar jag upp lite skinka och ost och la upp lite oliver och bröd...

Sedan gick jag ut med allt till mamma, vi satt oss brevid grillen och pratade om Justin...

Justins perspektiv:
Hela resan var långtråkig och jag sov typ halva... när vi äntligen var framme så nästan sprang jag ut ur planet, och såklart var där också fullt med fans, men dom sket jag i nu.. när jag äntligen såg mamma sprang jag fram till henne och hoppade upp i hennes famn, jag började gråta...

- Förlåt .. ma..mamma..
Fick jag fram mellan mina snyftningar..
- Vi tar det sen ..
Sa hon och vände och började gå mot bilen..
Shit, jag har sårat min egen mamma.. det högg till i bröstet som det aldrig gjort förr..
Det gjorde extremt ont och jag blev helt ställd.
Jag gick sakta efter och tänkte på vad jag hade gjort.

När vi kom fram till bilen hoppade jag och mamma in och sedan körde vi hemåt, under hel tysnad.
Men mamma avbröt den efter ett tag.
- Vi ska snacka ikväll, Dina och Zoé är ute i byn så vi får huset själva.
Jag nickade instämmande, jag blev väldigt orolig nu.. sedan sa jag:
- Hur mår Zoé?
Jag kollade osäkert på mamma som kollade på mig med en blick som jag inte gillar.
" är du dum i huvudet " blicken...
- Ja du.. hon mår helt lysande..
Svarade mamma, jag vet inte om hon var ironisk eller om hon menade det...
FAN JUSTIN, och nu stod vi utanför huset..
Jag blev dubbelt så nervös... om man kunde det ens...
Jag tog ett väldigt djupt andetag och öppnade sedan bildörren..

Förlåt så jättemycket, men jag ska på student nu och imorgon och på lördag ska jag vara i kyrkan hela tiden vilket jag också ska på söndag, men jag skriver så fort jag får tid...
Så det kommer mera... ni är bäst!
puss fanny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar tills nästa ;D

2011-06-09 @ 17:01:18
Postat av: Linnéa

Jätte bra ! :D

2011-06-10 @ 20:36:52
Postat av: Victoria

Titta gärna in på min blogg <3

2011-06-11 @ 19:04:11
URL: http://wikiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

snälla meerrrrrr<3

2011-06-12 @ 09:51:51
Postat av: ebbaaa

Gud den här är bäääääst ! Älskar den !!

Kraaaaam

2011-06-12 @ 16:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0