do you remember me? Kapitel 74

Vi la oss båda i sängen extremt utmattade...
Jag reste mig sedan upp och bytte om, jag kollade bak på Justin och såg att han kollade extremt mycket...
Jag log lite och Justin reste sig sakta och började gå emot mig...
Jag stod bara helt stilla och väntade på honom, undra om det händer nu...

Justins perspektiv:
Jag började gå snabbare mot Selena, hon är faktiskt riktigt sexig när man tänker efter.
Nu var jag endast några centimetrar ifrån Selenas ansikte, jag log lite sexigt och kysste henne sedan, som aldrig för..
Kyssen blev väldigt passionerad och övergick ganska snabbt till hångel.
Vi började gå mot sängen, när vi var precis vid kanten la Selena sig ned på sängen, jag log lite och la mig sedan över henne.
Vi hånglade i sängen ett tag, sedan började Selena dra av mig tröjan

mina händer letade sig fram under hennes linne, jag höll mina händer på hennes bara rygg, och började sedan dra dom över hennes mage.
Jag kysste henne i nacken och hon stönade tyst, precis som Zoé brukade.
VAFAN JUSTIN! tänkte jag ..
Du har Zoé, du älskar Zoé!
Jag tänker fan på henne hela tiden, jag måste vinna tillbaka henne.
Jag nästan flög upp ifrån sängen.
- Justin? gjorde jag fel?
Sa Selena väldigt oroligt.
- Nej Selena, men jag måste berätta en sak för dig.
Selena blev väldigt orolig nu, det såg man ...
- Jag är eller var förlovad med Zoé...
Selenas mun formades till ett O och sedan gav hon mig en lavett och började sedan gråta.
- Förlåt Selena, jag vet inte vad jag höll på, jag har saknat dig jättemycket, men jag älskar Zoé.
Selana började gråta ännu mer och jag tyckte verkligen synd om henne.
Det var ju inte menningen att det skulle bli såhär...
Selena kollade mig i ögonen sedan lämnade hon rummet med en smäll.
Jag kollade på dörren som hon hade gått ut ur, sedan bröt jag ihop.
Jag tog upp mig iphone ifrån min ficka och sökte upp Zoés namn, sedan tryckte jag på knappen " ring ".

Selenas perspektiv:
Hur fan kunde Justin gör något sånt! jag litade fan på honom? Jag älskar honom!
Han var förlovad? förhelvetet!
Jag kunde inte ens tänka klart nu, det gör så jävla ont!
Jag öppnade mig för honom, och ännu en gång sårade han mig.
Fan Justin!
Jag satt mig i den lång korridorren.
Jag lutade mig mot väggen och gled sakta ned för den, jag började gråta.. som aldrig förr.

Och undra hur den dära Zoé mår, fyfan vad jag är elak!

Zoés perpektiv:
Hela kvällen var underbar, jag behövde detta, eftersom jag inte tänkte på Justin på hela kvällen..faktiskt.
Jag kom hem runt 04.00 på natten, jag var ganska onykter...
Jag la mig på sängen och somnade direkt, jag sov som en stock.
Men drömmen var därimot inte lika harmonisk, jag drömde om att Justin kom hem.
När jag vaknade på morgonen var det de första som jag blev påmind om.
Att Justin kommer hem ikv, fuck!
Jag reste mig sakta upp och gick ned där mamma och Pattie satt.
- Hej!
Sa jag och log.
- Hej gumman!
Sa dom båda i mun på varandra.
Jag harklade mig och sa sedan:
- Ja idag kommer han hem.
Jag behövde inte säga Justin för dom visste att jag menade han.
- Ja, vi vet...hur känns det gumman ?
Sa mamma.
- Jag vet inte.. jag vet inte hur jag ska bete mig..
- Zoé, jag är hans mamma och han har inte ens smsat mig.. så jag kommer ta ett rejält snack med honom, men jag tycker bara att du ska låtsas som han inte finns, för jag vet att han hatar det och då inser han att han har gjort fel.
- Jag instämmer.
Sa mamma.
- Okejdå, jag ska iallafall försöka, men vart ska han sova?
- Han får sova i ett annat rum,
- Okej, tack så mycket. älskar er!
Sa jag och pussade dom båda.
- Vi älskar dig mera hjärtat.
Sa Pattie och pussade mig.
Jag sprang upp och bytade till bikini eftersom vi skulle sticka till stranden.
jag tog:

Sedan gick jag ned där Pattie och mamma stod klara.
Ikväll skulle vi grilla efter vi hade hämtat Justin, sen skulle jag och mamma sticka ut i byn så Pattie och Justin fick lite ensamtid tillsammans.

Justins perpektiv:
Jag la mig på sängen och somnade nästan direkt efter det..
Jag drömde om Zoé, som jag nästan hade gjort hela tiden sedan jag lämnade henne.
Jag vaknade av ett ryck nästa morgon.
IDAG SKA JAG TILLBAKA TILL KROATIEN!
Jag nästa flög upp och sprang in i duschen, jag duschade länge..
Det var jättehärligt.. när jag stod i duschen tänkte jag på gårdagens kväll.
Vilken tur att vi inte gick längre, för det hade jag nog ångrat.
När jag hade tänkt och duschat klart, gick jag ut i rummet igen och tog på mig kalsonger och sedan en snygg outfit. Det blev:

Jag är jättenervös för att träffa Zoé imorgon, och mamma... och Dina..
Jävla idiot Justin, jag hade ju fan allt man någonsin kan önska sig, så förstör jag exakt allt på en vecka... bara EN vecka...

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING, MEN MIN SYSTER TAR STUDENTEN IMRN OCH JAG HAR 6 PROV DENNA VECKAN, HOPPAS NI FÖRSTÅR/ FANNY :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwesooooome! ;D o jag förstår iaf att du inte orkar =)

2011-06-07 @ 20:28:27
Postat av: ninni<333

Suuuuuuuperbra!!!!!!!älskar denna novell<3333

2011-06-08 @ 09:00:50
URL: http://ninnefahmy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0