do you remember me? kapitel 73

Sedan gick vi.. jag hade faktiskt inte tänkt på Justin så jättemycket och jag har tillochmed flörtat med några killar...men imorgon kommer Justin hem, undra hur det blir...

Han kanske har glömt mig helt... ja det borde han för annars skulle han väl hört av sig kan jag tro.
Vi gick till mig favorit resturang..

Dom har den godaste maten där ever! Vi satt oss vid det bordet vi alltid satt vid, med utsikt över havet och solnedgången..

Jag trivs verkligen bäst i Kroatien! Vi beställde vår mat, jag beställde fisk, mamma & Pattie beställde kött.
Vi åt och hade det allmänt mysigt, undra vad Justin gör just nu.. han håller säkert på med Selena, asså jag är verkligen fast för den killen! Fan Zoé! släpp honom.
När vi hade ätit upp vår mat så tackade vi och betalade sedan gick vi till glassbaren.
Där träffade jag mina kompisar..

Jag sa hejdå till Pattie och mamma, sedan satt vi oss vid mina killkompisar.
Jag beställde den godaste drinken som finns!

Sedan började jag prata med alla, jag har verkligen saknat dom!
Och såklart frågade alla om förlovningen, vilket jag inte kände att jag orkade svara på just nu!
och det fick mig att tänka på Justin.. igen..

Justins perspektiv:
Jag gick in i rummet och kläde på mig eftersom vi skulle ha den sista konserten idag..
På ett sätt tycker jag det ska bli skönt men på ett sätt tycker jag att det är tråkigt... för jag måste lämna alla mina fans.. och Selena.. jag har faktiskt börjat gilla henne väldigt mycket.. ja jag älskar nästan henne, och Zoé?
Klart jag tänker på henne, nästan hela tiden. Men på ett sätt har jag kommit över henne, och jag vet att jag har behandlat henne som skit, och jag vet att hon aldrig kommer att förlåta mig, men jag har förändrats och det gör alla någon gång, Selena har gjort mig rolig, och inte så tråkig och seriös som Zoé gjorde mig, med Selena kan jag vara ett barn, men Zoé måste jag alltid tänka på att jag är 18 år snart.
Iallafall, jag tog på mig:

Eftersom jag skulle få nya kläder sen, Selena hade också blivit färdig nu och hon såg amazing ut, hon hade:

Jag log mot henne och gick sedan sakta fram till henne.
- Du ser fantastiskt ut älskling!
Sa jag och kysste henne, jag kände att hon log emot mina läppar.
Men det saknades endå något, det var inte samma som att kyssa Zoé, verkligen inte.
Vi gick sedan ut till bilen som väntade på oss och åkte sedan iväg till arenan.
Detta ska bli spännande.
allt gick bra. förutom att jag tänkte på Zoé när jag sjöng never let you you och down to earth.
jag fällde någon tår..
http://www.youtube.com/watch?v=Vd_ezOsin_g
http://www.youtube.com/watch?v=Ajo5N12UnGc
Jag menar det gör ju ont, för jag vet inte vad jag vill...


Selenas perspektiv:
Justin grät lite när han sjöng never let you go och down to earth...
Undra varför? han kanske menade mig? jag vet faktiskt inte längre vad jag ska tro på.
Det gick iallafall bra för mig..
Jag sjöng min nya singel who says, jag älskar den låten, för texten är helt underbar och sann.
http://www.youtube.com/watch?v=qe1USkTpLSU
Sedan sjöng jag även a year without rain
http://www.youtube.com/watch?v=cAkByIDznLE&feature=related
Hela konserten gick perfekt.
Efter konserten åkte jag och Justin tillbaka till hotellrummet, eftersom vi sak skiljas åt imorgon...
Jag kommer sakna honom jättemycket, men vi kommer ju träffas...
Vi la oss båda i sängen extremt utmattade...
Jag reste mig sedan upp och bytte om, jag kollade bak på Justin och såg att han kollade extremt mycket...
Jag log lite och Justin reste sig sakta och började gå emot mig...
Jag stod bara helt stilla och väntade på honom, undra om det händer nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo bra skrivet! :D

2011-06-05 @ 22:55:39
Postat av: Linnéa

SSUuuppperr braaa !!

Älskar denna novellen! :D

2011-06-06 @ 00:04:05
Postat av: Louise

Skriv mer nuuuuuuuuuuuuuu

2011-06-06 @ 21:16:22
Postat av: =)

När kommer nästa avsnitt ;o

2011-06-07 @ 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0