do you remember me? kapitel 72

Jag grät som ett litet barn som hade tappat bort sin leksak, och mitt i allt hörde jag hur dörren öppnades och Selena kom in och sa:
- Justin? hur är det?


Jag fick lite panik och reste mig snabbt upp och torkade bort mina tårar..
- Justin? jag hör att du är ledsen... vad är det?
Jag suckade tungt och virade sedan en handduk runt mig sedan sa jag:
- Det är inget Selena, jag saknar bara mamma..
Ljög jag.. jag hade ju redan sabbat det med Zoé så varför sabba det med Selena.
Jag tror att Selena fattade att jag ljög men spelade endå med och sa:
- Men älskling.. du får ju träffa henne snart igen..
- Jag vet..
Sa jag och pressade fram ett leénde.

Selenas perspektiv:
Varför grät Justin, liksom jag hörde ju att han grät.. och han är inte den som gråter över att sakna sin mamma.. det vet jag för så pass länge har jag känt honom... men han kanske hade något med den dära Zoé fortfarande..
Men då skulle han ju inte hållt på med mig, nej Selena klart inte... han älskar mig ju.. jag vet det!
Hur mycket jag än försökte intala mig det, så var det någon röst inom mig som sa tvärtimot.
Fan Justin om det är så...

Zoés perspektiv:
Jag, mamma och Pattie stack till stranden och badade och solade där hela dagen.. jag har blivit extremt brun nu faktiskt..


Mamma och Pattie har också fått mycket färg.. men jag tar nog priset.
Efter att vi hade duschat och fixat oss så gick vi ut i byn för att äta.
Jag tog:

mamma tog:

och Pattie tog:

UTAN JUSTIN!
Sedan gick vi.. jag hade faktiskt inte tänkt på Justin så jättemycket och jag har tillochmed flörtat med några killar...men imorgon kommer Justin hem, undra hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite kort men annars bra =)

2011-06-05 @ 19:23:37
Postat av: Lisa'

Längtar till nästa del kommer!:)

2011-06-05 @ 19:50:30
Postat av: Marcusgina

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2012-06-18 @ 10:57:39
URL: http://marcusgina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0