do you remember me? kapitel 71

När jag ringde för 51:e gången så svarade hon...
Jag började direkt skrika förlåt och massa sådant..
Sedan sa hon dom tre orden jag fruktat mest i hela mitt liv..
- det.. är .. slut...
Sedan la hon på...

Jag kollade på min iphone och la sedan sakta ned den och precis då kom Selena..
PERFEKT!
Jag fejklog mot henne och hon gick fram till mig och kyss mig, och jag kysste henne tillbaka?
Sedan var det dags för konsert.. så vi fixade oss och stack sedan till arenan.


Konserten gick väl bra.. men jag mår allt annat än bra..

4 dagar senare
Zoés perspektiv:
http://www.youtube.com/watch?v=OeWfmIQk3Fc&feature=related
lyssna samtidigt.
Nu har det gått 4 dagar och nya bilder läcker ut på Justin och Selena hela tiden.
Dom har även fått ett namn.. " jelena "
töntigt... och Justin har inte hört av sig till värken mig, mamma eller Pattie.
Och han har räckt " fuck you " till en pap.

Han har blivit helt konstig...
Och imorgon kommer han till Kroatien igen... tyvärr.
Jag är så extremt besviken på honom, så jag vet inte om jag någonsin kommer kunna bli kär igen.


Justins perspektiv:
Nu hade det gått 4 dagar och jag hade inte haft någon kontakt med värken mamma, Zoé eller Dina.
Jag och Selena har varit tillsammans hela tiden och haft en underbar tid..
Men jag vet faktiskt inte vad jag håller på med...
Jag gillar Selena jättemycket.. men jag älskar Zoé.
Jag är förlovad med henne, eller inte längre.. men jag var?
Jag ska hem om en dag.. det känns skönt, men endå inte...
För jag har ingen jävla aning om vad jag håller på med, varför jag inte har hört av mig är för jag inte har haft tid och det har bara inte blivit och så.. och varför jag har hållt på med Selena är för att jag bara har dragits med.
Men det är endå ingen ursäkt. verkligen inte... och det vet jag.
Just nu var jag på hotell rummet, jag gick in i duschen för att tänka igen allt, och väl inne i duschen bröt jag ihop..
Jag grät som ett litet barn som hade tappat bort sin leksak, och mitt i allt hörde jag hur dörren öppnades och Selena kom in och sa:
- Justin? hur är det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

loooovee it!!!:D<3

2011-06-04 @ 21:31:51
Postat av: maja

http://www.youtube.com/watch?v=jSG6VAi_PWs

låt tippas :D



dom är skit bra och ja tro den skulle passa bra in bland kapitlerna :P

PS: skit bra novell<3

2011-06-04 @ 21:33:50
Postat av: Anonym

Riktigt bra novell :O

2011-06-04 @ 22:33:49
Postat av: -

novellen blir bara bättre o bättre ! :D

2011-06-05 @ 09:37:31
Postat av: Anonym

jag vill ha mera ! :D skrivskrivskriv !

2011-06-05 @ 11:03:22
Postat av: Louise

Vill ha mer den är över bra

<3

2011-06-05 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0